petek, 1. maj 2009

Obhajilo

Tudi tokrat čestitka z namenom, tokrat Obhajilo. Po premisleku sem se odločila in ustvarila, kar je vidno na slikah. Za otroke rada naredim nekaj takega, da se zadeva ne konča ko primejo čestitko v roke, ampak je potrebno bodisi nekaj odpreti ali odkriti kaj skritega:-) Tokrat sem skrila goloba, kot simbol Sv. Duha z oljčno vejico v kljunu. Vse skupaj pa zakrila s križem, ki se odpira. Da ne bi izgledalo tako pusto sem uporabila še zlato pisalo, ki pa me je nekaj jezilo, čeprav naj bi bilo zelo kvalitetno :-(. Tako na koncu ni izpadlo preveč natančno, ampak vseeno se mi ne zdi slabo. Dodala sem še pripadajočo kuverto, kamor sem embosirala križ in sicer tako, da sem ga najprej izrezala iz šeleshamerja in ga nato uporabila kot šablono za embosing.

Dodajam nekaj več slik, ker mi je všeč ta del sestavljanja čestitke, ki ima samo goloba in nato, ko sem dodala še križ. Mislim, da bom tega goloba še uporabila, se mi dopade :-) Pa še namatrala sem se z njim, ker sem si sama izdelala šablono, ampak je bilo vredno. In na koncu seveda zaprta in odprta varianta ter obe strani kuverte.





4 komentarji:

Helena pravi ...

Uhh, le kje sem bila, da že prej nisem odkrila te ustvarjalne skrinje, polne krasnih čestitk :) No, zdaj te imam shranjeno pod mojimi priljubljenimi blogi in bom na tekočem, kaj se nabere v skrinji.
Sem pregledala, kaj ustvarjaš, in bom kar z eno besedo opisala: ČUDOVITO!!!

Vladuška pravi ...

Hvala Helena, me veseli, da si si ogledala moje delo :-) in upam, da ti bo še naprej všeč.

Tina pravi ...

Joj, kako prefinjena je tale čestitka. Koliko krasnih detajlov in še vedno tako elegantna. Res rada pogledam tvoje izdelke.

MarikaGabez pravi ...

Zelo lepo in sveža nova ideja. Tole s križem mi je resnično všeč.