sobota, 4. julij 2009

Poročni zvonovi

Poročni zvonovi so odzvonili in čas je, da objavim vse čestitke na to temo. Objavila jih bom v obratnem vrsten redu, kot so bile narejene in to iz dveh razlogov. Prvič, ker je dekliščina pred poroko in zato, ker je tretja, ki jo imam namen objavit, meni osebno najbolj pri srcu. Vsem trem pa je skupno beli šeleshamer, transparentni papir, šivanje in milled lavender Distress Ink, ki se mi zdi idealen, da čestitki doda malo skrivnosten ton :-)

Čestitka, ki jo objavljam danes je pravzaprav vabilo za dekliščino. Obleka ni moja pogruntavščina, uporabila sem template in ideja se mi je porodila, ko sem videla Jackie-jino čestitko. Ker sem bila ravno v zagonu teh poročnih čestitk, se mi je nad glavo takoj zasvetila žarnica za vabilo :-) Obleki sem zašila vinsko-rdeči rob, da ne bi bilo vse skupaj preveč belo in ji dodala pas v isti barvi ter belo čipko spodaj. Paus papir sem poštempljala z autumn leaves štampiljko in belo blazinico in ga zašila na belo podlago. Tukaj imam eno vprašanje za vse vas. Kaj uporabljate, da prilepite paus papir? Vsa lepila in dvo-stranski lepilni trakovi se vidijo skozi in ne zgleda lepo. Sicer mi je osebno všeč, če je zašito, ampak zalepit sem morala na primer kuverto iz paus papirja, kar boste videle v prihodnje in tam sem se potem znašla tako, da sem zalepljena mesta skrila.

In tukaj je za današnjo objavo - poročna obleka:


In še notranjost čestitke:

Pa lep vikend vsem skupaj.

5 komentarjev:

Tulpika pravi ...

Joj, je lustno vabilo! :)
Glede lepila za pavs so pa sami krizi in tezave ;) Nic ne deluje stoodstotno, zato se sama pri svojih pavsikah drzim zdaj najucinkovitejsega recepta: ali papir na voscilnico prisijem (uporabljam kar navadno nit, najrajsi v barvi, ki se sklada z osnovo voscilnice, medtem ko nekatere sivajo s tankcenim laksom) ali pa motiv pripnem z razcepkami.
Dokler sem se se mucila z lepilom, pa sem delala takole: motiv sem lepo podrsala (se dobijo posebna drsala, v ang. embossing tools, jaz sem jih kupila v Prometeju). Na kriticni tocki, kjer sem vedela, da zelim motiv prilepiti na osnovo (vogali), pa sem poskrbela, da sem imela tam dobro podrsan (bel) del. Ce osnovni motiv takega dela ravno v kotu ni imel, sem ga sama dodala in podrsala (npr. v vsakem kotu lahko dodas do belega podrsane krozce, srcke, vejice, trikotnike). No, ko sem poskrbela, da sem imela v vsakem kotu en del, ki je bil res fino do belega podrsan, sem vzela navadni UHU, ga malo iztisnila iz tube na kos kartona, zatem pa lepilo s kartona pobirala z zobotrebcem in ga res na tanko in zelo narahlo nanasala na zadnjo stran motiva (na belem delu). Treba je delati dovolj hitro, da se lepilo prej ne posusi, a dovolj natancno, da je plast lepila res zelo tanka (in samo po podrsanem delu).
Na ta nacin sem z UHU lepila recimo tule:
http://sooncek.moj-album.com/album/4443873/?os=12006832
ali pa tule:
http://sooncek.moj-album.com/album/4443873/?os=11246527

Sama sem poskusila samo to, tako da ti te tri nacine lahko svetujem iz prve roke. Druge so poskusile denimo silikonsko lepilo (prozorno), posebno lepilo Pergaglue ter posebno lepilo v spreju od proizvajalca Pergamano. Menda se to lepilo v spreju rado odlepi.
Tako jaz ostajam pri sivanju in pritrjevanju z razcepkami :)
LP, Tulpika

Tina pravi ...

Joj, kako je lepa! Rdeči dodatki jo tako lepo popestrijo in čipka spodaj je tako dobro izbrana! Meni se zdi tako lepo, da je šivano in sploh ne bi iskala drugih tehnik, če ne bi bilo to tako zamudno. V Obiju sem ravno te dni kupila obojestranski lepilni trak od Rayher, ki je širok le 3 mm in presenetljivo prosojen. A ne prav popolnoma, ma včasih si verjetno po neppotrebnem preveč belimo glave.

Vladuška pravi ...

Tulpika hvala za zelo izčrpen odgovor. Glede na vse križe in težave okrog tega lepljenja bom verjetno res kar ostala pri šivanju kolikor se da:-) Če bom pa res morala lepit, pa se vsekakor poslužim tvojega nasvete. Sem si ogledala čestitki na tistih dveh linkih in še par zraven, čudovite so. Ja, glede lepila v spreju pa drži, da se rad odlepi, pa tudi se vidi skozi, kot pikice.

Tina, midve sva nekaj o tem že debatirali na tvojem blogu in se popolnoma strinjam s šivanjem. Tudi meni je zelo všeč. Da si malo pohitrim zadevo in naredim lažjo, si najprej naredim luknjice in potem šivam. Tako tudi lažje držim ravni šiv. Verjetno pa se da tudi s šivalnim strojem, vem da ti občasno šivaš kaj na čestitkah. Ampak jaz zaenkrat še nisem tako zverzirana z delom s strojem, to se imam namen izpopolnit pozimi.

Sicer pa to nas vse spodbuja h kreativnosti, da iščemo novih poti, kar pa je po drugi strani super:-)

Marna pravi ...

Vladuška! Tale čestitka je meni tako zelo krasna! Bravo za idejo in kreativno izdelavo.
Madonca, si dobra!
Vse čestitke!

Lp, Marna

Simona pravi ...

Vladuška, tale čestitka je tako lepa in domiselna. Sem si že "pospravila" link do predloge za oblekico. :-))