ponedeljek, 7. december 2009

Veter v laseh in pedalo pod nogami


Ta čestitka - čeprav malo drugačna, me spominja na čas, ko sem se na veliko preganjala naokoli s kolesom in je bilo to zame edino prevozno sredstvo. Izpit za avto imam kakih 5 let, prej pa je bil samo veter v laseh in pedalo pod nogami :-) Ni bilo ovir zame in za moje kolo - ni bilo pomembno, če je zunaj -15 °C, ali pa če je malo deževalo, niti ni bilo pomembno ali je ura šest zjutraj ali dve ponoči, skupaj sva zmogla vse. In potem? Z avtom sem kolo obesila na klin in to dobesedno :-) Ampak še zdaj je doma in sameva, jaz pa uživam v bencinskih hlapih in pri prepevanju naglas, ampak samo kadar sem sama v avtu. In tako se je moja zgodba s kolesom končala.

Nastala pa je tale čestitka, ki je pravzaprav šparovec z mini čestitko. Fantova sestra je namreč pred kratkim praznovala 30 let in jo verjetno počasi že kaj boli križ, pa revmo jo bo kmalu začela dajat :-) in odločila se je, da obrne mojo zgodbo in obesi avto malo na klin in se prepusti vetru v laseh in pedalu pod nogami. In je zbirala prispevke za nakup kolesa. Kaj je torej bolje kot šparovec? Čeprav vse skupaj vendarle ni bilo tako preprosto.

Najprej sem naredila kolo - sprintala sem si eno sliko kolesa in po tej sliki rezala delčke in sestavljala - skoraj kot kak mehanik :-). Nato sem naredila ozadje, ki sem ga lepo embosirala in iz šeleshamerja naredila oglat šparovec. Pa mi nikakor ni bil všeč, niti približno. Vse razen kolesa ni bilo OK. In sem že skoraj obupala zraven, ko sem se spomnila na en šparovec iz kartona. In sem ga oblepila s scrapbook papirjem, dodala nekaj oblačkov in drevo ter napis. In končno sem bila zadovoljna.

Ampak to ni konec zgodbe, kajti naša slavljenka se je zbala, da je ostala brez čestitke, ker je prvo rundo prispevka dobila kar v navadni kuverti. In ko sva ji že želela dati šparovec, me je moj dragi nežno opozoril, da pa bi vseeno morala narediti še čestitko zraven. Jaz: 'Prosim? Če pa je šparovec čestitka.' On: 'Ja, ampak verjemi mi, da si želi še prav čestitko'. Jaz: 'Če pa ravno v tem je fora, da je čestitka, ki ni čestitka. Želela sem, da bi bila nekaj posebnega'. On: 'Saj je, samo vseeno si bo želela še čestitko'. Jaz: 'OK!' Pa sem šla. Vzela v roke papir in škarje in akcija. Ampak ta je nastala hitro, saj sem želela da ustreza šparovcu. Tako sem ji dodala samo drevo in 30-ko in jo seveda malo mimogrede še distresnila :-)

In končno je slavljenka prejela svoj dar, vesela, da je WD svakinja ni pozabila - Katja nikoli in nikakor! Veliko veselja z nakupom novega kolesa in naj ti bo v veselje. Šparovec pa naj se pridno polni, da si boš lahko čez 30 let privoščila novega :-)

20 komentarjev:

Alenka pravi ...

Kako huda "nečestitka". Spet domiselno, kot je lahko samo pri tebi. Pa kje jih ti pobiraš- ideje mislim:):):)

Renata pravi ...

Tole je pa res hudo, mislim HUDO!! Moj poklon za idejo in enkratno izdelavo. Super!

Res ne vem, od kje pobiraš tako enkratne ideje. Menda je v tisti mešanici svetov, ki si jo napisala v svojem profilu, res vse mogoče :-)

Suzy pravi ...

Tvoje čestitke so itak ve nekaj posebnega. Ta pa menda presega vse. Tisto originalno mislim :)

Marjanne pravi ...

Very nice project!

Marna pravi ...

Praviš, da je bilo težko ... ampak jaz verjamem vate in vem, da ti zmoreš. Ko gre za posebne projekte ti blestiš! Vsakič znova dokaže!
Bravo!!!!

BojaMoja pravi ...

:)))) neverjetna si!!!

MarikaGabez pravi ...

Ideja je fenomenalna in še bolj izvedba. Zanimiv pa mi je bil tudi vajin dialog in njegovo vztrajanje pri čestitki.
Spet si prekosila samo sebe.

Helena pravi ...

Vedno znova osupnem, ko pridem na tvoj blog. Idej ti res ne zmanjka. In ko postanejo resničnost, je pred nami nekaj enkratnega.
Tudi tokrat. Čestitka in šparovček sta uh in ah lepa.

Jana pravi ...

Se kar prepoznam v tvoji zgodbi s kolesom, samo, da sem jaz veliko hodila peš. Ob nakupu avtomobila sem se polenila in za kazen pridobila nekaj kiligramčkov. :) :)

Tvojim idejam, res ne zmanjka konca. Vsakič znova nas prijetno presenetiš. Šparovček in čestitka sta naravnost čudovita.


Vse najboljše slavljenki. :)

Goga pravi ...

Ob tem naslovu in zgodbici sem se tudi sama malo zamislila,koliko kilometrov in letnih časov sem prekolesarila,dokler se nisem opogumila in začela vozit avto,dosti kasneja kot sem pridobila izpit.
Je pa tvoj šparovček s čestitko lep,zanimiv in poseben ,tako kot vse iz tvoje delavnice :),:).

Hali pravi ...

Noro..cela zgodbica...in krasno darilo!

moi pravi ...

Spet si prekosila sama sebe. Super ideja, pisana na kožo, s svojo zgodbo. Kaj češ več. Take (ne)čestitke so tako najboljše in tvoja je še uporabna hkrati.
Si pa tudi mene spomnila na dobre stare čase s kolesom. Kje smo se vse vozili...
;)

K pravi ...

PERFEKTEN šparovec in super čestitka :)

Unknown pravi ...

Kaj vse se ti ne spomniš, ideje stresaš kar iz rokava:)
Dobro si naredila to.

Tiara pravi ...

Full dober si spedenala tale šparovček in vse podrobnosti na njem so absolutno krasne.

McCrafty /Klavdija pravi ...

...se strinjam z BM, neverjetna si!

Maja pravi ...

UAU, UAU, UAU... ne čisto zares... UAU! Ti pa imaš ideje in tale je res fenomenalna in seveda spet več kot odlična izvedba. Me je kar zamikalo, da bi spet veter v laseh začutila ;)

Tina pravi ...

O, Vladka, kaj me mučiš s takšnimi lepotami :-)))

PolonaP pravi ...

Hej, Vladuška,
sem prišla pozdravit in pogledat kaj delaš in vidim da ti gre super fino.
Barve na tvojem šparovčku so super krasne. Sploh je cel šparovček, s čestitko vred fin.

Anonimni pravi ...

Sneg in veter v laseh, kmalu :-) Hvala še enkrat za prelepo darilo!

Katja