ponedeljek, 18. julij 2011

Sončnica na knjigi in melodija v ozadju

Medtem ko sem postala skoraj že pravi penzionist, ki nima nikoli časa ;) mi celo uspe najti čas za ustvarjanje, za objavljanje pa ga vedno zmanjka, ali pa ni volje. Besede ne tečejo kot ponavadi in še najraje bi vam pokazala samo fotografije. Ampak tako ne gre, zato sem raje pustila blog nekaj časa samevat, da si tudi on oddahne. Je pa lepo videti, da vseeno prihajate na obisk, kot k staremu dobremu prijatelju in to je vsekakor zlata vredno. Hvala.

Ta čestitka je nastala po naročilu in na njej sem želela združiti 3 stvari: ljubezen do glasbe, knjig in poletja. Tako sem notam prepustila, da se bohotija na ozadju, kot tiha melodija, ki prihaja iz ozadja in pomirja dušo:
Osrednji motiv je knjiga, taka starinska, ki nosi poleg vsebine še zgodbe preteklosti. Vsak ki jo je kdaj listal je na njej pustil pečat. Ob tem si kar predstavljam, da se skrivam v kakšni debeli senci in berem in berem...
Sončnica na knjigi je lahko kazalo, ampak v tem primeru je simbol poletja, topline, sonca, torej nečesa dobrega, boljšega. Na netu sem zasledila, da naj bi pomenila tudi upanje.
Za dodatno barvo in veselje pa še dva metuljčka, ki krasita napis 'Vse najboljše'.
Uživajte v teh nekoliko bolj svežih dneh. Naj vam prinesejo novih idej in svež vetrič tudi v vaši duši. Lahko pa se oglasite še na Ustvarjalni skrinji nasvetov in si pogledate zadnjo objavo

26 komentarjev:

Helena pravi ...

Je kar prav, da je tvoj blog malce sameval, če nisi imela pravih besed. Ker mi je poleg fantastičnih fotk nadvse zanimivo tudi to, kar zapišeš. S samimi fotkami bi objavi nekaj manjkalo.
Krasno si združila ljubezen do poletja, knjig in glasbe. Zopet ena lepotička, ki je nekoga razveselila.

• ♥ Natali ♥ • pravi ...

ma spet ena dobra tvoja voščilnica.
knjiga- bolj jo gledam bolj mi je všeč.
jaz sem te vsekakor pogrešala.
vseeno pa ti privoščim,da uživaš v svojem prostem cajtu tako kot samo tebi paše <3

Marna pravi ...

Voščilnica polna energije in upanja - se ga da čutiti. Sploh pa iz tvojih besed. Brez njih tvoj blog res ne bi bil popoln.

Maja pravi ...

Vladka, spet ena čudovita voščilnica, ki poleg lepote združuje tudi vsebino:)

Sonja pravi ...

Ohhh, tvoji izdelki so vedno nekaj posebnega, narejeni z mislijo na prejemnika ali pa vsaj z neko posebno zgodbo v ozadju. Veselje pogledat.

Creatissimo pravi ...

Tudi jaz bi imela v rokah kakšen dober roman, pa se že nekaj časa v mojih rokah nahajajo le strokovne knjige :(. Pogrešam poetične in bogate stavke...
Vreme mi je pa nadvse všeč - se mi zdi, da je uslišalo prav moje želje in potrebe. Upam, da bo po mojem okusu tudi sedaj, ko se grem potepat...
Uživaj in si ustvari poletje po svojem okusu :)! Se beremo!

MarikaGabez pravi ...

Spet nekaj posebnega, tako tvojega in lepega, nekaj kar se ti globoko vtisne nekam v notranjost in poboža dušo.

Kaj veš.... mogoče so tudi besede na dopustu, rahlo utrujene in nabirajo moči za nova razkritja. Uživaj.

Biljana pravi ...

Čudovita sončnica, super ozadje, vse na svojem mestu.

Nataša pravi ...

Krasno si združila vse tri stvari v celoto. In prav je, da si si vzela odmor, če si ga potrebovala, bi kar pogrešala tvoje zapise, če bi kazala samo fotografije.

Tina pravi ...

Kako zelo je lepa. Všeč mi je senčenje robov z notami, ki nežno `pronicajo` skozi. Pa knjiga mi je tako zelo krasna. Čudovita ideja za štampiljke s pisavo.

Kristina pravi ...

Ah, spet ne morem drugače, kot, da uporabim same presežke: prečudovita voščilnica! Čeprav so že same fotografije voščilnic dovolj zgovorne, si ne predstavljam tvojega bloga brez tvojega pisanja.
Me veseli, da nisem edina, ki sicer ustvarja, za blog pa zmanjka časa ;) Režem, šivam že še, ko pa bi bilo treba vse še fotografirat in objavit, se mi pa ne da najbolj....

HRANDICA pravi ...

Kako zanimiva ideja s knjigo na voščilnici! Všeč mi je tudi, da si vse skupaj popestrila z rumeno v sončnici in metuljih.
Pozdravček in uživaj.

Tanja pravi ...

Vladka, tvoj blog mi je pri srcu zaradi tvojih besed, ki tako zelo lepo tečejo. Lepe besede spremljajo čudoviti izdelki. Nič hudega, če si si vzela malce pavze, le da si prišla nazaj ;-)

Bodi lepo, Tanja

Marina pravi ...

Zelo je simpatična tale tvoja nova mojstrovina... še posebno mi je všeč knjigica... prav svetovna je=) LP

Tadeja pravi ...

Ponekad doista svi trebamo odmora, čak i od onoga što jako volimo :)
Čestitka je doista savršena. Kod mene si spominjala postarivanje predmeta, ja se pak ne mogu nagledati tvojih starih papira! :)

VSE DOBRO pravi ...

Glede na to, da sem zaljubljena v knjige in sončnice, lahko izdahnem samo čudovitooo ... prelepa je - nimam besed ...

Sončnica nosi močne simbole v sebi in vedno obrača svojo glavo proti soncu ... naj nam bo za vzgled ...

Vse dobro ...

Janja pravi ...

Knjiga je tako lepo izdelana in sončnica na njej ... čudovito. Lp

Tanja E. pravi ...

Vladka, čudovito čestitko si ponovno ustvarila. Krasno ozadje s temi notami, ki pojejo melodijo v ozadju, pa enkratna knjiga s sončnico v sredini. Petka!

Renata pravi ...

Hja, nekatere nas res razvajate tako s sliko kot z besedo ... zato rada pogledam in preberem tvoj blog. In vsak potrebuje malo oddiha ... voščilnica je pa krasna, ideja s knjigo mi je super!

Andreja pravi ...

Sončnica je moj najljubši cvet, knjiga moja ljubica in dobra glasba moja tabletka za umiritev. Kot da bi bilo tole narejeno zame. Prečudovito♪♥

Simona pravi ...

Vladka, tvoje delo me vedno navduši. In tudi danes je tako. Krasno, toplo, tvoje. Opisi pa vedno navdihujoči. Hvala za to!

BojaMoja pravi ...

Uau ... navdihujoče :)

Všeč so mi note, ki nežno prihajajo iz ozadja :)

marjeta1953 pravi ...

vladka, ti bi morala biti zlatka, saj tvoji izdelki so zlati, prekrasni, pojoči, pripovedujoči, zapeljujoči, čarajoči ..... in srečen ta, ki bo postal lastnik tokratnega tvojega izdelka. Se vidi, da ustvarjaš s srcem, kar tvoje kreacije govorijo same po sebi.
Čestitam!

Suzy pravi ...

Čudovita čestitka. Kot vedno polna simbolike.

Unknown pravi ...

Draga moja, čedalje boljša si!!!!! čestitam na tvoji delovni vnemi, vztrajnemu učenju in preskušanju in udejanjanju novih stvari! le tako naprej!!!

Andreja pravi ...

Čudovita je tale tvoja čestitka. Spet si vse krasno sestavila v celoto, tako čestitko kot samo objavo. Sončnica je fantastična!
Pa hvala za lepe besede pri Tiki :-))