ponedeljek, 28. oktober 2013

Halloween

No, tole pa moram priznati da je bilo zame nekaj novega. Še nikoli nisem izdelala ničesar za Halloween in na koncu koncev je bilo zabavno ustvariti tudi nekaj takega za Scrapping Cottage blog. Osebno mislim, da me ta praznik sicer ne bo nikoli prevzel, ker mi je to še vedno nekaj tujega, s čimer nisem rastla, ampak vseeno je prijetno za kratek čas razmišljati o čem drugem in na to temo celo nekaj ustvariti.

I have to admit, this is my first Halloween creation. :) In our country it is not so popular, but it was fun to create something different for Scrapping Cottage blog. So I made this Halloween deco with wood frame, which I colored with white acrylic paint first and then also with black one.
Sem pa prepričana, da je te Scrapping Cottage šablone iz Halloween release mogoče uporabiti tudi na povsem vsakdanjih čestitkah, vendar sem se odločila da jih najprej vendarle uporabim zato, zakar so namenjene. In tako je nastal ta Halloween dekor v okvirju, ki sem ga pobarvala najprej z belo in nato s črno barvo. Izrezane dele sem prav tako pobarvala in ko so bili končani, sem jih zložila na okvir, kateremu sem za piko na i na levi strani dodala še malo gaze.

I used different dies from Scrapping Cottage Halloween releaseHaunted CastleSpooky Ironwork Sign and Spooky Iron Fence. I colored all die cuts with distress inks or with Copics and used also a little white tempera. When everything was done, I put everything together and for the final touch, I used a little gauze and wrapped it around one side of the frame.
Če vam je Halloween blizu, potem uživajte v njegovih norčijah v prihodnjih dneh, sicer pa vam želim prijeten in nič kaj strašljiv začetek tedna!

Really funny dies to play with and I think it can be used for many occasions not just for Halloween. I need to use them again. :) Have a nice day!

29 komentarjev:

moi pravi ...

Krasno Halloween vzdušje si pričarala.
Bolj pa sem radovedna kaj boš naredila še drugega s temi šablonami.

iris-irena pravi ...

čudovito si se "poigrala" s holloween zadevo.
lp

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Zelo izvirno
in polno malih detajlov
lepa izvedba
lp Tamara

Hali pravi ...

Uuauu tole je pa umetnija in pol. Všeč mi je temačnost, grozljivost in oranžne buče :-), luna in svetloba v oknih.Lepo!

Urškin Raj pravi ...

Samo izdelek je pa noro fajn!!

Simko pravi ...

Super podlago in ozadje si naredila za te Halloween šablone... :). Zgleda, da se sama ne bom rabila ukvarjat in ustvarjat s/na to temo, ker še vedno čakam na šablone.
Pozdravček,
Simona

vilinke pravi ...

Zelo mi je všeč ta tvoja halloween voščilnica,ker se mi zdi nekaj posebnega.Še posebej mi je pa v oči padel grad,res je simpatičen
LP Vilinke

Tanja E. pravi ...

Krasen izdelek s svojim pečatom si naredila iz teh šablon:)

Klara pravi ...

Ponovno si mojstrsko uporabila šablone in naredila res pravo umetnijo. Zelo, zelo mi je všeč. Tudi okvir je mega. :))

oldpunca pravi ...

Čudovito vzdušje si pričarala na tej dekoraciji. Bolj se mi šaljivo, kot strašljivo :-) Zelo mi je všeč.

Metuljčica pravi ...

Super, da si vse skupaj spravila v okvir, izgleda kot čarovniška slika. Tudi meni je zelo všeč.

Danica pravi ...

Tudi mene ne bo ta praznik prevzel...so me pa prevzele tvoje mojstrovine na to temo. Zelo zelo mi je všeč dekor v okvirju.
Lp Danica

Renata pravi ...

Halloween gor al dol ... ampak tale slikca je prava poslastica!

Janja pravi ...

Tako lepo si vse skombinirala in barvno uskladila. Noro dobra je. Lp

Tina pravi ...

OMG (tole mi je posodila Julija :-)! Fenomenalno si naredila tale okvir! Že motiv znotraj je krasen, potem pa še tako super okvir. Bravo res!

Nina Galerija pravi ...

čudovita :D

Simona pravi ...

Mi res nismo rasli s tem praznikom.Smo pa izrezovali buče - čez celo jesen, takoj ko so bile prve takšne, da smo jih lahko izrezali. Nam pa tako "po trgovsko" leze v življenje. Opažam pa pri svoji nečakinji, da ga je čisto z lahkoto vzela za svojega. Naredili sva tudi takega čisto enostavnega prijaznega duhca, ker si je želela, da bi spal z njo, in je ne bo strah. :o) Super slikico si naredila in komaj čakam, kako boš te nožke uporabila še na tistih "čisto tvojih" izdelkih.

Čarovnije z male kmetije pravi ...

Čisto noro! Okvir, grad, barve, pravljično lepo!

Jana pravi ...

Čeprav ti Halloween praznovanje ni blizu, si ga več kot odlično povzela. Svetovno!

Mojca - Artemma pravi ...

Enkratno, kot seveda vse tvoje mojstrovine. Detajli so superca :) Lp!

Mojca pravi ...

Uau! Tole je pa pa prav nekaj posebnega in čisto v tvojem stilu. Noro lepo! lp

VSE DOBRO pravi ...

Saj ostaneš čisto brez besed ... prelepo ... in čisto, čisto tebi podobno :o)))

Objem ...

Vse dobro ...

VSE DOBRO pravi ...

Saj ostaneš čisto brez besed ... prelepo ... in čisto, čisto tebi podobno :o)))

Objem ...

Vse dobro ...

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Čudovit - grozen izdelek je nastal. Pazi, da te kakšen režiser ne najame, da mu urediš sceno v kakšnem horror filmu. Krasno bi ti šlo. čao

Martina pravi ...

Tudi sama tega praznika ne praznujem, ampak vseeno z veseljem pogledam kakšno umetnino na to temo, še posebno če je tako čudovito narejena, kot tvoja tokratna slika.

Nena pravi ...

super slikica

Andreja pravi ...

Krasna slika. Prav všečna je.

BojaMoja pravi ...

:) jaz pa o čarovniškem "prazniku" ne razmišljam po ameriško, temveč po svoje ... buče smo res da ponavadi dolbli in jih nastavljali okoli hiše, vendar zadnje čase raje končajo v želodčkih :)))

Smo se pa dobile čarovnice, spile kakšen prima domač čarovniški zvarek, pojedle kakšno začarano dobroto in skovale uroke za naslednje leto :)

Ne rabi biti skomercializiran praznik ... tak AFŽ je pa čisto fajn :)))

Ana K. pravi ...

Čeprav me nekaj časa ni na spregled, se trudim, ko imam čas, pogledati objave za nazaj in si napasti oči....VVaaaoo krasna ideja in izvedba!!!Super