sobota, 18. oktober 2014

Zasenežena ptičja hišica/Birdhous in Winter

Pa se podajmo znova malo med zasnežene planine in rahlo naletavanje snežink. Ptice iščejo zavetje pred belimi puhastimi snežinkami in ptičja hišica na veji je odlično zatočišče. Kar dve sta prišli na obisk. V notranjosti je nekaj nasute hrane in verjetno se bosta kar nekaj časa zadržali tukaj in razmislili, kam ju bo pot odpeljala spomladi.
Vsa zgodba je nastala s pomočjo Scrapping Cottage šablon. Vejo sem izrezala 2x: prvič iz eko kartona in drugič iz belega papirja, Le-to iz belega papirja sem obrezala tako, da mi je kasneje služila kot sneg na veji. Tisto iz eko kartona pa sem pobarvala z Distress Inki, kot tudi ptičjo hišico. Tudi to sem izrezala dvakrat in beli izrez uporabila za imitacijo snega. In seveda za konec sem še zasnežila vse skupaj z belo tempero in dodala napis.
Hi! I'm not calling Winter yet, but I just can't resist to create winter cards. This scene was created with following dies: Birdhouse (Petites), Spring Tweetie and Expressions Season's Greetings. Everything was colored with Distress Inks. Birdhouse and branch were cut out twice - once from kraft cardstock and second time from white cardstock. The white once were used for snow imitation. I just trimmed and glued part of them on colored die cuts. I wish you all great weekend!
Pa lep preostanek vikenda vsem.

23 komentarjev:

Damjana pravi ...

Vladuška, zopet ostajam brez besed ob tej tvoji kreaciji.
Ptičja hišica deluje tako spokojno na tej vejici, da kar dih jemlje.
Sneg na vejici in hišici pa daje občutek, da bo zima kmalu tu in da je potrebno poskrbeti tudi za naše drobne ptičice :)
Pozdravček.D.

Klara pravi ...

Vladka, tvoj stil ustvarjanja je tako zelo unikaten in prepoznaven...in seveda prekrasen. Še ena lepotička izpod tvojih rok...v rjavo- rdeče- zeleni kombinaciji. Pozdravček... :))

Helena pravi ...

Vladka, super ideja za sneg! In hvala, ker si opisala postopek. Sama se kaj takšnega že ne bi spomnila :)
Pravo malo zimsko idilo si nam pričarala.

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Vedno pričaraš neko zgodbo
in tudi tale mi je všeč
lp Tamara

moi pravi ...

Krasno zgodbo si napletla okrog tvoje voščilnice. Lepo si se znašla s snegom in nastala je spet čudovita slika.

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Vrhunska ideja za sneg na veji in ob ptičji hišici... Krasna voščilnica. čao

Tanja E. pravi ...

Vladka, čudovita je, ptičke ob svoji hišici so tako prisrčen motiv in ti si jim dodala krasno zgodbo v celotni voščilnici:), lep preostanek vikenda tudi tebi:)

Ana K. pravi ...

Še ena prekrasna...zelo mi je všeč ideja s šablonami za sneg an veji in strehi...superca!

Zvonka pravi ...

Prekrasna ptičja hišica in zelo domiselno si ustvarila sneg, super ideja. Lp

Zvonka pravi ...

Prekrasna ptičja hišica in zelo domiselno si ustvarila sneg, super ideja. Lp

Martina pravi ...

Predivna je. Vrlo lijepo si dočarala snijeg.
Lp,Martina

Danica pravi ...

Krasna voščilnica. Lepo zasnežena veja in streha hišice ji res dajeta zimski navdih.
Lp Danica

Adrijana Knez pravi ...

Vladka, v tvoji prelepi zimski hišici se bo "spletlo" še veliko ptičjih zgodbic, saj se bodo drobni prijatelji z veseljem vračali po semenka ;) naravnost čudovita je!

Cvetoči travnik pravi ...

Vladka, tako na hitro si nas postavila v zimo, da se bomo resnično tudi mi morali pripraviti nanjo. Tvoja ptička sta že oskrbljena z vsem potrebnim, oz. si ti zanju zelo lepo poskrbela. Ta tvoja ideja za sneg je fantastična, vidim, da si nam naredila veliko uslugo z obrazložitvijo. Ptički naj uživajo, ti pa tudi. En lep pozdravček:))), Andreja V.

oldpunca pravi ...

Tvoja prekrasna voščilnica pripoveduje prelepo zgodbico. Krasno si jo zasnežila in nam pričarala zimsko idilo v indijansko poletje. :-))

Metuljčica pravi ...

Vedno znova se veselim tvojih objav, všeč mi je, da imajo tvoje voščilnice zgodbo. Tale s ptičjo hišico in tvojo enkratno zasnežitvijo je naravnost čudovita, všeč mi je tudi ozadje.

Simona pravi ...

Tvoje voščilnice me vedno znova navdušijo in pustijo brez besed.
Prelepa je.

Hali pravi ...

Uauuu čudovita, všeč mi je ozadje!In sneg in ptički in...vse! :-)

Ne-Ja pravi ...

Čudovito si skombinirala nostalgijo na zimo. Ideja z mrežo v ozadju in igro snežink pričara pravo vzdušje in doda piko na i :). Všečkam na polno!

SaraS pravi ...

Čudovita kot vedno! Prav razmišljam, če kdaj nisem bila navdušena nad tvojo čestitko... si res prava mojstrica v tem, kar počneš. Hvala Ti!

Janja pravi ...

Zelo je lušna. Krasno si dodala sneg. Lp

iris-irena pravi ...

vladka, prečudovita je! meni so te barve- naravne tako všeč!
in ti vse skupaj tako lepo spraviš v celoto.

lp

Nena pravi ...

že vidim da bom mogla spet malo v shopping ;)
čudovita voščilnica