četrtek, 18. junij 2015

Ključi in izžrebanka Ko me inspirira 37/Keys

Ključ je zelo močan in pogost simbol, saj skupaj z vrati označuje odpiranje in zapiranje, je simbol veze oz. odveze z nečim. Lahko "odpira" naša srca in prava ideja je ključ tudi do prave rešitve. Pravzaprav se sploh ne zavedamo kolikokrat uporabimo ta simbol pri vsakdanjih pogovorih. In če pride zraven še Murphy, je ponavadi tako, da je izmed celega šopa ključev prav zadnji tisti, ki odpre vrata. In v življenju se velikokrat vrtimo v začaranem krogu in šele po določenem času, ko uspemo pogledati čez meje videnega, najdemo rešitev. Samo obupati ne smemo.
Vedno znova ugotavljam, da kar naredim v enem dnevu ali vikendu ima podoben izgled. In če vas tale po obliki in fotografiji povsem spominja na tisto iz prejšnje objave, je to zato, ker sta nastali druga za drugo. Ampak motiv naredi svoje in skupaj z napisom se pomen povsem spremeni. Poleg tega, da sem na Pinterestu najden napis tudi tokrat oblikovala po svoje v Wordu, sem uporabila še CottageCutz šablono ključa in ključavnice. Izrezala sem ju iz sivega šeleshamerja in na koncu prevlekla z Glossy Accents, da sem dobila malo sijaja. In seveda moj podpis v obliki rdečega drobnega srca in zadeva zaključena. Zadnje čase me znova vleče bolj k preprostim voščilnicam.
Hi all. Time for me to post in CottageCutz blog again. I still have some dies from Victorian release which I didn't show you yet and today it is time for Victorian Lock and Keys. Keys are strong symbol and can open the door, our soul, heart or mind. And most of the time we alone are the solutions of our problems. But it takes time sometimes to figure this out and this is the same as with keys as this quote says. Lock and key are cut out from gray card stock and I added some Glossy Accents to get shine look. For a little color I also added a little heart. This is it for today. I wish you great day!
Tukaj pa so na kupu še vaši krasni izdelki z bokeh tehniko. Tudi tokrat se vam s Tino iz srca zahvaljujeva za vse te čudovite prispevke:
Izžrebanka plastične šablone z napisom Hvala in Čestitke pa je pod številko 8, Miranda Lesjak. Čestitke in javi se prosim Tini na njen mail, da se dogovorita za podrobnosti
Lep dan vam želim!

19 komentarjev:

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Čestitke Mirandi. Tvoje voščilnice so enake samo po tem, da so vse unikatne in popolnoma dovršene. Dobra ideja s ključi in krasno se svetijo....pa nobene packe...kaj pa srček??? ...ok tudi srček je...vse je. čao

Helena pravi ...

Čestitam Mirandi za žreb. Vse skupaj smo bile zelo pridne :)
Ključavnica in ključ se zdita kot prava. Napis lepo paše zraven in znova si me navdušila nad izgledom besed.

Mojca pravi ...

uau kako lep starinski ključ in krasna kombinacija bele in srebrne! lp

Nella pravi ...

Zelo lepa! Tole oblikovanje napisov ti gre odlično od rok :)

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Krasni ključi
čestitke nagrajenki
lp Tamara

Valerija pravi ...

Vedno znova me očaraš s pravim kovinskim videzom "kovinskih" predmetov iz papirja.
Čestitke nagrajenki.

oldpunca pravi ...

Tvoje čestitke niso nikdar enake. :-) Vsaka je unikatna. Tokratni ključ in prelepa misel sta mi sedla v srce.
Čestitke Mirandi za srečo pri žrebu in čestitke vsem dekletom, ki ste se preizkusile v čudoviti bokeh tehniki. :-) Vama s Tino pa hvala za tele izziv. Že čakam naslednjega...

Martina pravi ...

Cestitke pobjednici. A tvoja cestitka je iznimno lijepa i natpis je vrhunski. I ja vise volim jednostavne cestitke.:)
Lp, Martina

Unknown pravi ...

Super je, tele preproste ti pa kar grejo od rok ;))
Lp, Larisa

Cvetoči travnik pravi ...

Ključ je resnično lahko prisoten v nešteto naših mislih, govoru in pisanju, ti pa si mu na voščilnici dala tako posebno mesto in je center vsega. Tako "enostavna" in tako lepa<3.
Mirandi čestitke ob žrebu, tebi pa en lep pozdrav, Andreja V.

Cvetoči travnik pravi ...

Ključ je resnično lahko prisoten v nešteto naših mislih, govoru in pisanju, ti pa si mu na voščilnici dala tako posebno mesto in je center vsega. Tako "enostavna" in tako lepa<3.
Mirandi čestitke ob žrebu, tebi pa en lep pozdrav, Andreja V.

helena pravi ...

Lepa je in malce skrivnostna. Napisi in fond črk ti gresta odlično od rok in s pravo postavitvijo narediš res čudovit efekt. Super!

Tina pravi ...

Punce, prav res lepa hvala za sodelovanje :-)! ...in čestitke Mirandi. Vladka....tvoj ključ je pa svetoven....

Tina Z. pravi ...

ključ je neverjetno pravi, usklajenost misli z motivom in fonti črk me vsakič navdušijo. vsakič popolno!

HRANDICA pravi ...

Spet zelo lepo tudi, če je zelo preprosto.Rdeč dodatek srca, da voščilnici žar življenja.

Unknown pravi ...

Oooo punce, jaz sem kmalu pozabila na ta izziv ;) in sedaj presenečena ugotovim da sem imela SREČO!!! Hvala dekleti, zelo sta mi polepšali dan!!!

Zvonka pravi ...

Krasna voščilnica, prav posebna s posebno mislijo.Krasen kovinski izgled.
Čestitke Mirandi.

Simona pravi ...

Navdušena, kot vedno!

Ne-Ja pravi ...

Tvoj evoščilnice vedno fascinirajo in tudi ta ni izjema. Ključ in klučavnica sta originalna in v kombinaciji z verzom popolna zmaga :). Čestitke izžrebanki!