petek, 12. februar 2016

Sivka v vazi

Nekatere Tinine nove šablone, ki jih je oblikovala za Rayher so že lep čas pri meni in nestrpno čakajo, da jih uporabim. In seveda bi jih, prav vse po vrsti in z velikim veseljem, če mi le ne bi z druge strani nepresatno nagajal čas. Ampak pretekli vikend sem mu obrnila hrbet in njegovo nerganje mi ni prišlo do živega. Raje sem se poigrala z barvami in papirji ter šablonami sivke in vaze. In tako je nastala voščilnica z vintage pridihom.
Sivko sem izrezala enkrat iz gladkega eko kartona in drugič iz strukturiranega - z vzorcem jute. In lepše izpade s slednjim, saj ima sivka poleg strukture tudi neenakomerno barvo, kar se mi zdi, da jo naredi bolj realistično. Barvala pa sem jo z Dusty Concord in Iced Spruce distress inkoma.
Ozadje sem poštempljala s štampiljko teksta in robove podistresala z rjavimi distressi, nato pa še vse skupaj dobesedno popackala z belo tempero in zaključila s smooshingom prav tako z Dusty Concord distress inkom. Tudi samo vazo sem popackalo tako ali drugače, da sem dobila približek lončenemu izgledu. Za nekaj dimenzije sem dodatno izrezala vazo tudi iz rjave pene. Kos paus papirja, na katerega sem z zlatim prahom embosirala napis, pa služi kot podstavek za vazo. 
Packanje je znova zadovoljilo mojo ustvarjalno dušo in upam, da bo v veselje tudi na strani dobotnice te voščilnice. Mislim da vem h komu bo romala. ;)


28 komentarjev:

Tina pravi ...

Ooooh, kako je pa to čudovit šopek!!! ...in krasno vintage ozadje, z razmazano tempero in rahlim smooshingom naredi tako lepo podlago, da se kar ne morem nagledati.

Trenutki kreativnosti pravi ...

Ooooh Vladka, pa to je noro. Čudovita je!!! Hvala za super razlago postopka, bo treba probat :).

Klara pravi ...

Čudovit šopek sivke! Te kar spomni na poletje, čeprav zima izgleda še ni rekla zadnje besede :)...

Maja pravi ...

Prekrasna je!

Nataša pravi ...

Fantastična je :)

moi pravi ...

Krasna je in rjava pena spodaj se ploh ne vidi.

Helena pravi ...

Voščilnico si sigurno potegnila iz babičinega predalnika, kjer hrani prte, med njimi pa je sivka, ki odganja molje :) Tako pristno starinska zgleda in tvoje packanje mi je strašansko všeč.

Metuljčica pravi ...

Sem ostala čisto brez besed. Čudovito, tako kot sivka, ki se preprosto zlije z ozadjem in ta starinski videz je enkraten.

Cvetoči travnik pravi ...

Lepo, da si si ukradla čas, za tako lepo voščilnico se je splačalo. Hvala,za odličen opis vsega "packanja" in verjamem, da bo tista, ki jo bo dobila, zeelooo vesela. Lep pozdrav, Andreja V.

Hali pravi ...

Krasno...kot da je v vazi čisto pravi dišeč šopek sivk... čudovito!

Danica pravi ...

Čudovita voščilnica...sivka je fenomenalno pobarvana in postavljena v vazo. Z lahkoto bi krasila kakšno steno kot slika.

*Urška* pravi ...

Tvoje packanje,kot ti temu rečeš,je obrodilo prav prekrasno voščilnico s pridihom vintage stila.Kot je že napisala Danica,bi zlahka krasila kakšno steno.

Janja pravi ...

Krasno si postarala ozadje in dodala lep šopek sivke. Lp

Zvonka pravi ...

Sivka je lepa na vse načine, tvoja vintage je pa čudovita. Super si jo postarala.

ana pravi ...

Zelo lepa voščilnica, pa čudovita fotografija.

Tina Z. pravi ...

tole je prekrasen šopek, sploh to ozadje in lončeni videz sta neverjetna. takšna lepa mehkoba veje iz voščilnice. mojstrica kot vedno.

N-Eva pravi ...

Prekrasno packanje....občudujem prfektno embosiranje.

Damjana pravi ...

Še ena vrhunska iz tvojega blog kotička. Čudovite barve in ta sivka je res nekaj posebnega. In kapo dol za tako profesionalno fotografijo. Mi je žal ker me ni bilo na srečanju otočank, bi se vsaj kaj novega o fotografiji naučila. Res škoda.

Valerija pravi ...

Prekrasna voščilnica! Všeč mi je videz stare lončene vaze in enkratno ozadje.

oldpunca pravi ...

Ob pogledu na vazo s sivko si čisto lahko predstavljam babičino kredenco. Čudovito si postarala voščilnico in lepo zložila sivko v vazo. Tvoje embosiranje je popolno. Kot vse ostalo. :-))

Sapfina (Barbara) pravi ...

Ojoj, kako lepo! Sem kar čakala, kako boš pa ti predstavila tole sivko. :) Čudovito, kakopak! :))

ArtMBR pravi ...

Potrjujem vse komentarje in zavidam šablono, saj imam že ene dve, ampak tole zelenje pri sivki je enkratno.

Renata pravi ...

Ooohhhh, rjava barva, bela tempera, nadaljevanje božiča? Ti si pravi talent, očaraš nas znova in znova. Krasna voščilnica, izgled sivke, kot bi bila prava, še čisto sveža.

Andreja pravi ...

Zelo drugačna, kot smo jih vajeni od tebe, ampak čudovito lepa s tem spackanim ozadjem :-)) Sivke si lepo položila v vazo!

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Danes bom kratka...tako realistična je v tej vazi, da jo vonjam . Hvala za opis postopka...brez veze, da rečem, da bom poskusila...bom, samo ne bo uspelo tako kot tebi. čao

Dusi pravi ...

O, kako je lepa...
Všeč, všeč, všeč.
Super ozadje, sivka... ma, vse.
In tako drugačna je.

iris-irena pravi ...

oooo, kako čudovita je!
lp

Renata pravi ...

Precudovit sopek. Tale sivkina sablona je res super.