petek, 11. marec 2016

Tagi s pikastimi torticami/Tags with Cupcakes

Lep petkov pikast pozdrav. Za tokratno objavo na CottageCutz blogu sem pripravila 2 taga z mini torticami. Vsi izrezi so iz belega šeleshamerja, pri čemer sem oba spodnja dela, srce in češnjo poštempljala s štampiljko s pikami. Vendar če želite narediti kaj podobnega, pa nimate tovrstne štampiljke, še vedno lahko najdete kakšen zastonj vzorec takšnega papirja na netu, ga sprintate in izrežete s pomočjo šablone.


Za same tage sem uporabila šablone pravokotnikov s šivi in tudi tiste brez šivov. Tagi so vsestranski, saj lahko nadomestijo samo voščilnico, so oznaka na darilu, ali pa del dekoracije na krožniku. In seveda pri izdelavi nikakor ne smete pozabiti na malo smooshinga :) Natančna navodila glede izdelave pa najdete na Scrapping Cottage blogu.


Hi All. Time for the new post on CottageCutz blog. I prepared two tags with polka dot cupcakes. For this I used Cupcakes, Stitched Rectangle and Rectangle dies. With polka dot stamp and red ink I stamped on both cupcakes bottoms, on the heart and cherry. But you can use polka dot pattern paper instead. If you are interested in how I created them, just go on Scrapping Cottage blog where you will find all the steps.


Želim vam čudovit in miren vikend!
Have a great weekend!

21 komentarjev:

moi pravi ...

O, kako si se dobro spomnila s temi tagi in mini torticami. Pikice jim tako pristojijo, pa kar pozabim nanje.
Tvoje fotke pa spet profesionalne. Za pojest dobro ;)

Tamara pravi ...

Čudoviti.
Pikasti papirji so vedno in!
Lp, t.

Helena pravi ...

S takšnim sladkim petkom bo delovni dan hitro minil :)
Vladka, zelo lepa taga. Pikice so mi vedno ljube. Všeč mi je, ker si tudi češnjo naredila s to štampiljko. Simpatično.

Zvonka pravi ...

Strašno simpatična taga s kolačkom. In pike so vedno top.

Tina Z. pravi ...

res tako prisrčni tagi - ah, te pike ... in tudi meni so všeč zato, ker so tako vsestransko uporabni.

Kajcyika pravi ...

vav vladka, res prečudovito! Všeč mi je kombinacija barv :)

Cvetoči travnik pravi ...

Barvito in slastno, minimalistično in vsega dovolj:) Pa še pofotkaš lepo:) Lep pozdrav, Andreja V.

Valerija pravi ...

Krasna tagca. Pikast papir tako poživi izdelek. Tortice pa so mi naredile kar lušte po sladkem.

Dusi pravi ...

O, kolk kjut.
In ko sem za trenutek pomislila, da si uporabila dizajneski papir...
Sem vendarle ugotovila, da to seveda pri tebi ni tako...
Super je!

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Pikice in to v rdeči barvi ....mufini za pojest in potem še obliznit vse prste, da ne bi šlo kaj v nič. Srček al pa češnja..vseeno, ker je itak vse tako sladko in izvirno. čao

Damjana pravi ...

Lep pikast petek si nam ustvarila s svojimi pikastimi kolači. Tako luštni so in rdeča je zakon.

oldpunca pravi ...

Pa daj no! Te pikice so svetovne. :-) Tako enostavno in tako zelo lepo. Vrhunsko si kombinirala s smušingom. Tagec s češnjo mi je še za eno malo belo pikico bolj všeč zaradi zelenega peclja. :-)

Metuljčica pravi ...

O, super taga, tudi meni paše belo rdeča kombinacija, pa pikice imam rada, da pa ne govorim o sladkarijah. Vladka, prelepo......

Tanja E. pravi ...

O kako lepo, krasna kombinacija in izvedba, tudi smušing v ozadju je top, LP:)

N-Eva pravi ...

Ta dva tagca sta pa res cjut....pikice so tiste , ki dodajo cortik

iris-irena pravi ...

Vladka, tile dve sta tako cartkani - pa poslikani v piko
lp

ArtMBR pravi ...

Vsekakor imaš sto pik Pika

Janja pravi ...

Taga s torticama sta tako dobra in še tako lepo poslikana, da bi ju kar pojedla :). Lp

helena pravi ...

Joj, kako sta sladka mafinčka. Te pikice na rdeči podlagi so res zakon.

Hali pravi ...

pike, kolački, rdeča barva s tem me zmeraj "kupiš". Krasnoooo!

Andreja pravi ...

Krasne tagce si naredila in všeč mi je rdeče-bela kombinacija :-))