torek, 31. maj 2016

Sladke misli z jagodami

Naše jagode so, zahvaljujoč mojemu J, v polnem razmahu in vsaki dan se posladkam s kakšno. Želva pa je tako nora nanje, sploh na gozdne,  da ko prideš do terarija ti takoj prihiti naproti, ker ve, da bo dobila nekaj sladkega. In potem tako navali na njih, da mlaska kar po dve naenkrat. Pa to ni tista divja želva, ki je glavna atrakcija današnjih novic in pred katero "trepeta" celi Maribor. :) Naša je kopenska in uživa v svoji poletni zunanji rezidenci. 



Če človek dobi po pošti nove dobrote, jih je treba takoj preizkusiti, sploh če so tako sladke kot Tinina tokratna izdaja šablon in štampiljk. Inspiracijo sem poiskala kar pri Tini in uporabila platno v listih in pa pravokotnike zalepila poševno na osnovo. Ozadje pa sem pobarvala po istem receptu, kot na tej voščilnici. Jagode in zelenje sem izrezala iz eko papirja in vse skupaj pobarvala z distress inki.



S sladkimi mislimi se poslavljam za danes, voščilnico pa prijavljam še na izziv SADJE v Craftalnici. Uživajte!



27 komentarjev:

Valerija pravi ...

Prav sladka voščilnica. Zelo lepo si osenčila jagode, tista nepopolno zrela pa zmaga.

moi pravi ...

O, si me pa malo prehitela. Moje jagode so še v delu in taprave tudi že veselo jemo ;)
Krasno si jih umestila na voščilnico in pobarvano ozadje jim tako pristoji ;)
Čudovita je.

Tanja E. pravi ...

Jooj, Vladka, kako si pa tole spet lepo naredila!! Prelepo ozadje, barvanje, postavitev. Že itak so me te Tinine jagode klicale, potem tehtam, ali jih res rabim in potem tole pri tebi zagledam, pa sem spet v dilemi, hvala:))) Skratka prelepo, ti si res čisti navdih, lepo te pozdravljam, Tanja.

HRANDICA pravi ...

všeč mi je, kako lepo narediš akvarelno ozadje in kako z občutkom osenčiš liste, ki izgledajo pravi.
Navdušiš me, kot vedno.

Tina Z. pravi ...

kakšno neverjetno ozadje, čisto navdušujoče in te osenčene jagode, vau ... ti res znaš samo vrhunske mojstrovine delati, nikoli manj od perfekcije ...

oldpunca pravi ...

Jes! Tudi k meni so prispele te šablonice. :-))) In lahko bom poskusila izdelati tako lepo in sladko voščilnico, kot je ta tvoja. :-)
Vidim, da bo treba spet malo prebrskati novice, da vidim, kdo in kaj straši Mariborčane. :-)))

Helena pravi ...

Ene bolj slastne kot druge. Čestitam tvojemu dragemu za lep in sočen vrtni pridelek. Že želva je deležna. Lepo :)
Vladka, čudovita in lepo sestavljena voščilnica.

Janja pravi ...

Mmmm kako lepo in sladko. Zelo mi je všeč postavitev in barvno usklajeno ozadje. Lp

OK pravi ...

КРАСОТА! ВКУСНОТА!

Metuljčica pravi ...

Med vikdendom sem skuhala jagodno marmelado, tako da komaj čakam Tinino pošiljko, da naredim vsaj kakšen tagec, ker zdaj ustvarjam bolj zunaj. Se strinjam z Valerijo, čudovito senčenje jagod, da misli res postanejo sladke. Enkratna voščilnica.

Nataša Š. pravi ...

Krasna sladka voščilnica! Zelo lepo sestavljena.

Hali pravi ...

Tudi jaz se nisem mogla upret Tininim jagodam in komaj, komaj čakam, d ajih preizkusim.. krasne, sploh ozadje paše...mhmhmh

Cvetoči travnik pravi ...

O tem, da so tvoje jagode in listje kot prave ne bom razglabljala - to je tako ali tako jasno:) in res je ta še ne zrela odlično izpadla:) Jih imam in mislim, da letos jagodne marmelade po naših domovih ne bo zmanjkalo:))) Pozdravček, Andreja

Keti's Projects pravi ...

Prav sladka je tale tvoja voščilnica!

Anja Ž. pravi ...

Čudovita je. Od postavitve posameznih elementov, do popackanega ozadje.

Anonimni pravi ...

Prekrasna voščilnica v kombinaciji z Andrejinim namigom za pripravo jagodne marmelade sta vzrok, da bodo naši zajtrki v prihodnje še bolj slastni :-) Čestitke za res prečudovito voščilnico, Majda

helena pravi ...

Ah, noro lepo! Na koncu bomo skuhale jagodno marmelado, saj je po komentarjih videti, da jih vse pridno hrčkamo doma. Še veliko jih bo na ogled, ampak tvoje so tako nežne in krhke. Čudovito!

Tjaša pravi ...

Joj, kako lepa voščilnica! Tudi jaz imam te jagode od Tine, ampak zdaj ko sem videla to voščilnico, sploh ne vem kaj naj naredim z njimi... najrajši bi jo kopirala! ;) Ampak nič bat, ne bom! Bravo še enkrat! :)

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Pa sem nabavila nove šablonice
fenomenalna voščilnica, krasen navdih
res dih jemajoča sladka
lp Tamara

N-Eva pravi ...

Prekrasna jagodna voščilnica...vedno sem navdušena nad tvojim čudovitim senčenjem. Hvala, da se igraš z nami na CRAFT-alnici. Lp Neva

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Saj ne vem katere so bolj slastne, prave ali tiste na papirju...takole bom rekla, da se ne zamerim ne tebi in ne tvojemu, ki tako lepo skrbi za njih...oba sta izredna mojstra vsak na svojem področju. Pa sladek vikend vama želim.

Damjana pravi ...

Nič čudnega, da jih želva obožuje, če so pa tako slastne. Tako slastne, kot tvoje na voščilnici. Čudovita je.

CRAFT-alnica pravi ...

Tvoje jagode so kot taprave in meni se kar sline nabirajo ob branju tvoje objave. Krasno si uporabila Tinine jagodke, bo treba pohiteti, da jih ne zmanjka.
Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Lili

CRAFT-alnica pravi ...

Tvoje jagode so kot taprave in meni se kar sline nabirajo ob branju tvoje objave. Krasno si uporabila Tinine jagodke, bo treba pohiteti, da jih ne zmanjka.
Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Lili

Klara pravi ...

Oh, krasna voščilnica in jagode! Naše sicer ne dosežejo take stopnje rdečine, ker jih mala K prehitro poje :)

Trenutki kreativnosti pravi ...

Tudi tvoja objava je zelo sladka. Krasno voščilnico si izdelala.
Hvala, da ustvarjaš z nami v CRAFT-alnici. Srečno!

Andreja pravi ...

Ne samo sladke misli, ampak tudi zelooo sladka voščilnica :-))
Res te občudujem kako na zelo preprost način ustvariš fantastično voščilnico. Uporabiš samo par stvari, ampak končni izdelek pa je potem vau. Jagodke so kot prave!
Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice ... Srečno!