ponedeljek, 18. julij 2016

Izžrebanki jubilejnega izziva

Poletno ustvarjalno zatišje je čutiti tudi na mojem blogu in tako danes ne bom objavila kakšnega izdelka, bom pa namesto Tine, ki uživa na zasluženem dopustu, objavila izžrebanki jubilejnega 50-te izziva Ko me inspirira. Tukaj je na kupu vaših 46 čudovitih izdelkov. Res vam en velik HVALA:


Če si želite kateri izdelek podrobneje pogledati, vas vabim na to objavo, kjer kliknete na ime pod želenim izdelkom. Tukaj pa je že prva izžrebanka in to je pod številko 12 - Majda:


Druga pa je pod številko 20 - Metka:


Obema iskrene čestitke! 
Pišita mi prosim na moj mail, da se dogovorimo za podrobnosti: vladka.serbinek@gmail.com

Lep ponoven začetek poletja po tej ohladitvi vam želim in se beremo znova v petek.

7 komentarjev:

Valerija pravi ...

Čestitke nagrajenkama.

Tina Z. pravi ...

Čestitke nagrajenkama!

Metuljčica pravi ...

Čestitke tudi z moje strani.

Damjana pravi ...

Iskrene čestitke nagrajenkama.

oldpunca pravi ...

Tako dolgo sem hodila do sem, da bo kmalu že naslednji izziv. :-)) Čestitke srečnima izžrebankama!

Cvetoči travnik pravi ...

Čestitke nagrajenkama, aha, ta izziv je bil pisan na kožo imenom na M:))). Ostali se bomo še naprej pridno postavljali v vrsto:) Pozdrav vsem:)

Anonimni pravi ...

Oooooo, šele sedaj sem ugotovila, da sem srečna nagrajenka :-))) Hvala iz srca in čestitke Metki :-) Se že veselim naslednjega izziva. Pozdravček, Majda