ponedeljek, 13. februar 2017

Tinine novosti - metulj in valoviti pravokotnik

Woho, Tinine novosti so znova tu in vem, da jih že komaj čakate. Mene so nadvse inspirirale in nastalo je kar nekaj izdelkov, ki vam jih prikažem danes in v prihajajočih dneh in upam, da navdihnem tudi vas. Ampak prepričana sem, da vam ustvarjalne misli veselo poskakujejo že po ogledu novosti na Tininem blogu. Sama sem najprej posegla po čudovitih metuljih in uporabila dva največja v kombinaciji z izrezom iz paus papirja in različnimi odtenki zlatih barv.



Zlate akvarelne barve sem dobila v dar za rojstni dan. Sicer sem jih že prej preizkusila, ampak tokrat sem se bolj konkretno poigravala z njimi. Pobarvala sem del valovitega pravokotnika (drugi največji) in pa metulja s šivi. Zgornji del metulja sem samo tu in tam popackala.



Odtisnila sem besedo "Čestitke" iz novega seta napisov in iz paus papirja izrezala še vejico. Za "podpis" pa sem dodala še zelo drobno srce, ki sem ga ukradla izrezu metuljeve sledi. Vse skupaj sem nato zalepila na osnovo in čestitka je bila končana.



Že jutri vam pokažem naslednji izdelek in vas toplo vabim na ogled. 
Želim vam dober začetek tedna. 
Znova prihaja sonce, juhu.  


14 komentarjev:

Klara pravi ...

Uau, čudovita topla voščilnica! Zelo zelo mi je všeč!

Metuljčica pravi ...

Evo, vidim tvojo čudovito voščilnico, pa že naročim Tinine novosti. Te fantastične metulje si tako lepo uskladila z voščilnico. Čudovito in komaj čakam kaj si še ustvarila z novostmi.

Kajcyika pravi ...

vav, pri tebi prav vsakič ostanem brez besed! Prečudovito!! ♥

Helena pravi ...

Zdaj sem še v fazi: "Ne rabim, ne rabim ...!" :)
Vladka, tudi tvoja predstavitev Tininih novosti je enkratna. Tople barve in zaradi zlate tudi bogate, dajejo voščilnici posebno vrednost. Pa tvoj mini podpis na metulju lepo paše zraven.

Valerija pravi ...

Krasno si uporabila čudovite Tinine novosti. Naredila si zelo lepo voščilnico v toplih zlatih tonih. Zelo mi je všeč romantični metuljček.
Lp

Maja pravi ...

Čudovita je! Zdaj še bolj nestrpno pričakujem jutrišnjo pošiljko...

Nataša pravi ...

Prekrasna je <3

Majda pravi ...

Hvala za današnji sonček v obliki tvoje voščilnice - je pogrela in ogrela, pa še navdih dodala povrh. Se že veselim jutrišnje objave, Majda

moi pravi ...

Ti se lahko že igraš s Tininimi novostmi in nam delaš lušte ;) Tudi sama komaj čakam, da jih dobim. Krasni so tako ti metulji kot pravokotniki z narezljanim robom. Lepo si uporabila zlate odtenke in tako samo še poudarila metulja. Všeč mi je tudi uporaba paus papirja.
Spet vse tako skrbno premišljeno sestavljeno skupaj.

Renata pravi ...

Vse je tipi top. Čudovita.

Tina Z. pravi ...

ja res, spet samo za gledat in občudovat, krasne barve in metulji mojstrsko dodani ...

oldpunca pravi ...

Smrk, smrk, jaz bom pa mogla do srede čakati na Tinine nove cukerčke. :-( Sedaj, ko sem zagledala (in se nagledala) tvoje lepotičke z metuljčkom, bo čakanje še težje. :-))

Hali pravi ...

Joj kakšne lušte delate z novostmi. Nožki so res nekaj posebnega in izdelki, ki nastanejo z njimi prav tako. Čudovito si kombinirala metulje in vejice iz pavs papirja...

Valentina B pravi ...

Izjemen navdih si našla v Tininih novostih. Prinašaš toplino in pozitivo s svojim metuljem in voščilnico. Zelo nežno izpade dodan paus papir. Preprosto čudovito!