torek, 11. julij 2017

Odpadajoči omet in staro okno

Današnja voščilnica me popelje v obdobje mojega ustvarjanja, ko sem oboževala vintage izgled. V bistvu ga še sedaj, samo na voščilnicah tega vpliva ni več toliko zaznati. Poleg tega današnji izdelek prikazuje mojo strast, da iz papirja in drugih materialov ustvarim videz lesa, opeke, zidov in drugih gradbenih materialov :) To mi je še vedno najljubše, sploh ko dobi svojo končno podobo. 



In ker to vse skupaj najbolj izrazi moje ustvarjanje, današnjo voščilnico prijavljam na izziv v Craftalnici, saj je to točno takšna voščilnica, ki bi si jo želela prejeti. Kmalu, ko se je izziv začel, se mi je v glavi izrisala podoba, vendar nisem bila prepričana, če jo bom znala tudi udejaniti. In ko sem izdelek končala, mi je takoj tako prirastel k srcu, da bi si najraje zajuckala. Občutek, ko si res ponosen nase, da ti je uspelo narediti točno tako, kot si si zamislil.



Čeprav morda zgleda, da je z njo ogromno dela in znanja, jo je v bistvu precej preprosto izdelati. Skrivnost je v pasti, ki se uporablja skupaj s plastičnimi šablonami in da strukturo ozadju in okno. Delo je potekalo v tem vrstnem redu: na foto karton sem s pomočjo plastične šablone in bele paste nanesla videz opek in pustila, da se posuši. S SC šablono sem izrezala okno in izreze prav tako premazala z isto pasto, da sem dobila nekaj strukture, ter tudi te dele pustila, da se posušijo. Zelenje in cvetove sem izrezala iz akvarelnega papirja in jih pobarvala z akvarelnimi barvami. Ko so se opeke posušile, sem tu in tam znova nanesla pasto, da deluje kot odpadajoči omet in seveda znova pustila, da se posuši. Akvarelne barve so mi služile tudi pri barvanju opek in ometa. Okno, ki sem ga pobarvala z Vintage Photo distress oxide inkom, sem sestavila in za "steklo" uporabila paus papir, ki sem ga nemarno prebarvala z belo tempero. Dodala sem še zelenje ter zalepila na "steno". Vse skupaj sem zalepila še na osnovo voščilnice in dodadala še beli okvir, ki sem mu notranjost izrezala s kvardratno šablono s šivi. In pa čudovit napis "spomini", ki mi je tako zelo ljub in sem mu dodala še besedo "nepozabni". Kot bi za okno in v stene skril stare spomine o katerih ve samo ena oseba. :)



Uživajte in ustvarjajte lepe spomine!


23 komentarjev:

moi pravi ...

O,Vladka,ta je pa tako čudovita, da bi ti najraje rekla, da mi jo pošlji. Pa kaj, ko je tvoja, čisto tvoja. Krasna tehnika s strukturno pašto. Vse res zgleda kot starinsko okno z zidom, ki mu že odpada omet in okoli katerega raste zelenje. Koliko lepih spominov je povezanih z njim...

Majda pravi ...

Čudovita je - ponovno tako zelo posebna in tvoja. Počasi se mi zdi, da bi v množici voščilnic že znala ugotoviti, katera je tvoja ;-)
Uživaj v teh posebnih spominih, Majda

Klara pravi ...

Uau, krasna je! Mislim, da se je nobena ne bi branila ;)! Kako lepo rastejo rožice okrog okna! Čudovito izgleda!

Nataša pravi ...

Čudovita je, se je kar ne morem nagledati :)

Tina Z. pravi ...

ja, res, prava mojstrovina s krasno tehniko, tako lepo postarano in lepo, lepo ...

Cvetoči travnik pravi ...

Videno in všečkano na FB in instragr., tukaj pa še komentar:). Krasna stara hiša, ki hrani prenekatere spomine, ki je doživela že boljše čase, pa vendar je tudi kot stara gospa zelo zanimiva in skuša kljubovati zobu časa. Tako lepa, prepoznavno tvoja in spet taka, ki je kot slika. Fino je, da si zadovoljila svojim pričakovanjem in ohrani si jo za spomin na ta trenutek:). Lep pozdravček, Andreja

Valerija pravi ...

Uau, prekrasna je! Res si prava mojstrica!

Metuljčica pravi ...

Že ko sem jo videla na Instagramu sem vsa navdušena vriskala. Čudovita je in res čisto "po tvoje". Se mi malo dozdeva kje si dobila inspiracijo za zidake....Ta tvoj stil ustvarjanja me vedno znova navdušuje. Uživaj v lepih spominih in v poletju.

Helena pravi ...

Uh, kakšno ozadje - super si ga "spackala". Sama voščilnica me je kar ponesla v nostalgijo in čeprav je vse skupaj kar "zdelano", je sila romantično :)

helena pravi ...

A veš, da sem kar pogrešala tale tvoj stil, ki ti je resnično pisan na kožo. Ne vem, morda si bila pa v prejšnjem življenju zidar, ko ti gre "gradnja" tako perfektno od rok. Kaj naj rečem, enkratna je z vsemi superlativi!

Zvonka pravi ...

Tako si fino čarala s pasto, da je nastala prekrasna slika stare hiše z mnogimi spomini. Čudovita je.

Hali pravi ...

a nostalgično okno..prekrasno, spomini ujeti na okensko polico in mistični pogled skozi okno je nekaj posebnega...

Andreja pravi ...

Prava lepotička, katero sem občudovala že na Instagramu :-)) Res si jo lepo izdelala in čisto tvoja je.
Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

Anja Ž. pravi ...

Res je prekrasna tvoja voščilnica. Tako realistični detajli. Kar ne morem se je nagledat.

Maja pravi ...

Prava mojstrovina.

Janja pravi ...

Kako lepo ozadje si ustvarila. Voščilnica je res čudovita. Lp

Nataša Š. pravi ...

Čudovita je! Enkraten opečnati zid si ustvarila in jo lepo sestavila! In napis da piko na i.

Goga pravi ...

Lepa, res malo spominja na tvoje začetke. Velioo rezanja in.....
Hvala da si z nami v Craft-alnici. Lp Lili

Urškine čestitke pravi ...

To je pa res prava umetnina. Čudovite so vse uporabljene tehnike in dodatki...Krasna je! Srečno :)

Lightwithin pravi ...

Vladka cudovita je ! To je res iz tvoje duse za tvojo dušo, lp

Tanja E. pravi ...

Cudovita, res iz tvoje duše za tvojo dušo, lp

Sapfina (Barbara) pravi ...

Ob tejle sem dol padla ze na FB, no zdaj pa se enkrat tule na blogu! :))Prekrasno!

Tina pravi ...

Jej Vladka...če tole ni nekaj nadnaravno lepega... Kar ne morem se nagledati in načuditi temu čudovitemu pročelju.