četrtek, 25. julij 2019

Zloženka-album za dojenčico


Rada izdelujem voščilnice večjih formatov (A5) in v zadnjem času tudi zloženke, ki lahko služijo kot album. Hkrati je takšen izdelek lepo darilo za rojstni dan ali za novorojenko, kot v mojem primeru. 



Ker slika pove več kot 1000 besed, sem tudi tokrat pripravila video, kjer sem prikazala kako sem vse skupaj izdelala oz. sestavila. Lepo vas vabim k ogledu:


Je pa sprednji del narejen kot shaker card ali tresočka:


Uživajte v poletnih radostih in zberite čim več lepih počitniških spominov!
Tudi tokratno objavo boste našli tudi na Beadsi blogu!

5 komentarjev:

Ne-Ja pravi ...

Kako je pa tole cart ideja :). Hvala za filmček :)

oldpunca pravi ...

Čudovito nežna dobrodošlica za deklico. Krasno si vse sestavila in okrasila. Hvala za nazoren prikaz izdelave. :-)

Helena pravi ...

Ooo, kakšna dobra ideja in še posebej izvedba. Ljubko od prve do zadnje strani.

moi pravi ...

Hvala za filmček. pri tebi zgleda vse tako easy ;) Lušna zloženka za malo Laro.

Majda pravi ...

Kako zelo ljubko - na vse si pomislila. Všeč mi je vsak miceni detalj in čudovita, skladna celota.
Ti pošiljam prijazen pozdravček, Majda