torek, 19. november 2019

Jesensko tihožitje

Lepo je znova videti in občutiti malo sonca. Takrat prave jesenske barve zažarijo in letni čas se pokaže v vsej svoji lepoti.


Lepo je bilo tudi narediti malo pavze od prazničnih voščilnic in narediti nekaj jesenskega. Nastalo je tole:


Ta mini žakelj sem kupila in vrhnji del obrnila navzven ter ga pobarvala z razičnimi barvnimi spreji. Nato pa sem ga napolnila z veliko papirnatega jesenkega listja, in dodala še nekaj kupljenih dodatkov.


Vse skupaj pa sem zalepila v nekoliko globji okvir. Ozadje sem pobarvala z distress inki, izrezala še dodaten pravokotnik iz papirja in moos pene. Dodatno sem vse skupaj še poštempljala in nanesla nekaj malega struktrune paste, kar se skoraj ne vidi. Prav tako sem dodala še nekaj lesenih desk v ozadju, kar tudi ni preveč vidno, zapolni pa ozadje. 

Želim vam čudovit jesenski dan!

11 komentarjev:

oldpunca pravi ...

Čudovito jesensko dekoracijo si izdelala. Barve v šopku kar žarijo. :-) Žakeljček si bom pa zapomnila za kakšnega mojih projektov. :-)

Majda pravi ...

Zadnje dni je moj ustvarjalni kotiček v znamenju zime, predvsem zaradi tebe in Tine, potem pa ... padem v čudovito, žarečo, strastno jesen, ki se je razcvetela pri tebi!
Hvala za navdih spet in spet, Majda

Moje drobtinice23 pravi ...

Tvoje jesensko tihožitje me je prav pogrelo. Vsi ti topli jesenski toni so v teh turobnih dneh pravi balzam za oči.
Naredila si prečudovito dekoracijo.

Valentina B pravi ...

Draga, Vladka.
Že lep čas mi ni uspelo pokukat k tebi...
Ampak tvojih izdelkov res ni težko prepoznati in občudovati. Vidim, da te je letošnja jesen res očarala in navdušila. Tudi mene je. Pri tebi pa je nastalo še prekrasno tihožitje. Hvala ti za navdih. ♥

Janja pravi ...

Kar ne morem verjeti, kako ti uspe, iz vsaj meni popolnoma nezanimivega žaklja :) in papirja, ustvariti, kaj tako lepega. Lp

Valerija pravi ...

Kakšna mojstrovina... Zelo mi je všeč!!!

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Wauuu, čudovita jesen v žaklju :)

Metuljčica pravi ...

Pohvale še tule. Čudovit jesenski šopek, res prava mojstrovina jeseni zajete v žaklju.

Tina B. pravi ...

Oh Vladka, čudovito!!

moi pravi ...

Čudovita jesenska pravljica kar žari in žari v očeh prejemnika še naprej.
Res si mojstrica papirja.

Hali pravi ...

Čudovita slika..kar ne morem se nagledati...