četrtek, 3. september 2020

Interaktivna voščilnica s fotoaparatom

Sodelavka me je prosila, da ji za sestro izdelam voščilnico na temo fotografije, saj sestra rada fotografira. In ker gre za okroglo obletnico, sem se odločila za bolj kompleksen izdelek. Idejo pa sem našla tukaj.

Za sam izrez fotoaparata sem uporabila izposojeno Sizzixovo šablono, za fotografski film pa sem uporabila šablono od Cottage Cutz. Fotoaparat sem verjetno izrezala kakšnih 10x, sem namreč nehala šteti :)) Vendar mi je zelo všeč kakšno dimenzijo je dobil. 

Sta pa samo vrhnji plasti celi, ostalim sem odrezala osrednji del fotoaparata, da sem vmes dodala mehanizem. Ko se povleče, se odkrije fotografski film kamor sem vstavila družinske fotografije. Slike sem nato pri obdelovanju fotografije  in tega kratkega videa zameglila. 


Za samo ozadje voščilnice pa sem sprintala sliko starega fotoaparata, ki sem ga našla tukaj. Za samo lečo sem uporabila paus papir in slabo lastnost, da se lepilo vidi skozo, uporabila tokrat v svojo prid. Tam kjer je lepilo, je "leča" bolj temna, sicer pa svetlejša in tako so nastale sence :).

Čudovit dan vam želim in poglejte ga tudi skozi objektiv.

8 komentarjev:

Cvetoči travnik pravi ...

Ojla Vladka, kolk časa se pa mi dve že nisva "slišali":))). Tvoj izdelek je več kot vrhunski, resnično si se potrudila - vse od ideje do izvedbe je fenomenalno. Ko ti ustvarjaš resnično delaš v nulo:). Lep pozdrav in objem Andreja

Goga pravi ...

Fantastična je, pravo umetniško delo. Vidi se, da si v "projekt fotoaparat" vložila ogromno dela.

Ne-Ja pravi ...

Vladka zopet si me sezula tako z idejo kot tudi izvedbo. V to voščilnici so vložila res en kup energije in to se kaže v WAW efektu. Res je fenomenalna :)!

Valerija pravi ...

Super ideja in izvedba. Svetovna voščilnica!

oldpunca pravi ...

Še enden tvojih ustvarjalnih presežkov. Čudovito! Odkrito povedano, sem ostala brez besed. Vse je v nulo. Tako si jaz predstavljam popoln izdelek. :-)

Nataša pravi ...

Vau, ostala brez besed in odprtih oči. Vrhunsko si tole naredila. Vse pohvale.

moi pravi ...

Krasno si izdelala fotoaparat in kot vedno zelo paziš na detaile.
Popolno.

Hali pravi ...

uuu tole je pa izdelek in pol. Domiselno in čisto osebno. Čudovito!