petek, 10. februar 2023

Danes je tvoj dan kot kombinacija napisa in črk

Tokrat sem na osnovo dodala kartonček izrezan iz potiskanega papirja in se poigrala z napisom "danes je tvoj dan". Napisu sem namreč odstranila besedo "dan" in jo sestavila iz izrezov črk, ki pa so hkrati tresoči del voščilnice.

Črke D, A in N sem izrezala iz več plasti papirja, saj drugače izdelava tresočke ne bi bila možna. Med zadnjo plastjo belega kartona in potiskanega papirja sem dodala folijo. Vse skupaj sem napolnila z drobnimi belimi delci.

Celoten napis sem okrasila z dodatki, ki so del seta abeceda, se pravi z cvetovi in ptico. Prav tako sem dodala nekaj drobnih src  za poživitev. Napis "danes je tvoj" sem izrezala večkrat in zalepila enega na drugega. 

Želim vam čudovit vikend.



5 komentarjev:

Helena pravi ...

Čudovita, pomladna, sončna. Lepo si se poigrala z napisom.

Natasa pravi ...

Vladka, res čudovita, čudovita, lična voščilnica kot vedno!!!❤❤❤

Cvetoči travnik pravi ...

Ja tko je, eni ste genialci in super se ustvarjate, eni pa kopiramo😀. Super lepa je, mislim pa, da bom morala še nekajkrat prebrati, da bom razumela, kako se sestavi za tresočko🙈. Lp Andreja

*Urška* pravi ...

Zopet si odlično uporabila črke in napis. Prekrasna voščilnica.

Moje drobtinice23 pravi ...

Zelo lepa sončna voščilnica. Igra s črkami ti je očitno pisana na kožo ;)