ponedeljek, 14. september 2009

Vinska trta in rumena hiška z ograjo

Včerajšnji popoldan smo preživeli in lovili sončne žarke na vrtu nove hišice (kaj hišice, hiše) mojega botra in botrce na obrobju Lenarta. Blažen mir in čudovit vrt, ki pripada še bolj čudoviti rumeni hiši. Bilo je krasno, zabavno, polno smeha in seveda polno hrane (mi je bilo še danes zjutraj hudo v želodcu). Praznovali smo njuno selitev in botrov rojstni dan. Bi bil greh, če ne bi sama naredila čestitk, čeprav mi jih je trgovka zadnjič, ko sem kupovala darilo za botra, prijazno ponujala in jaz sem še bolj prijazno zavrnila :-) Ne maram tistih natisnjenih kičastih voščilnic :-)

In nastal je tak paket za botra:
To na sliki je lesena škatla za steklenico. Ob strani se odpre, od spredaj pa ima ti dve lušni polički. Že na prvi pogled se mi je dopadla, saj nisem želela buteljke dati v darilno vrečko. Zraven sem izdelala čestitko z vinsko trto:

Za botrco sem kupila orhidejo in ji celi sobotni poldan izdelovala hiško iz papirja:

Moram priznat, da sem porabila precej časa, da sem si naredila šablono, vmes že skoraj obupala in pri strehi (vsi deli so izrezani in distresani) znova dobila zagon. Nadaljnje delo je bil še samo užitek :-). Aja, edino tiste rože nisem naredila sama, je pa unikaten lonček te rože. Še ena slika z druge strani:

8 komentarjev:

MarikaGabez pravi ...

Pa kaj ti vse ne pogruntaš!!
Vse mi je všeč ....od vinskega kompleta, do čudovite rumene hišice.

Hali pravi ...

Uuu kakšno krasno darilo, se strinjam z Mariko, hiška in komplet je super!

Maja pravi ...

Vladka, ti si pa res vedno polna svežih idej. Vse skupaj je super, ampak hiška pa zmaga!

McCrafty /Klavdija pravi ...

Se podpišem na vse zgoraj napisano :)

Anonimni pravi ...

Uaaaau kok lepo!
Hiška je pa svetovna! Mi je zelo zelo zelo všeč!

Tina pravi ...

Ojla, kolikor sem prebrala, vidim, da si dobro!Kar se kreativnosti tiče, pa si prav neverjetna. Ful mi je všeč, kako si vse pozorno pripravila. Hiška mi je tako lepa, da skoraj ne morem verjeti, da je papirnata. Sploh ograjica in strešniki so mega. lepo se imej.

Alenka pravi ...

Res mega darilo. hiška je svetovna!!!!

moi pravi ...

O, pol si že "zgradila" hišo. Super čestitka hiška je in kapo dol za streho ;)
Take škatle za vino še pa nisem videla in ideja je svetovna, sploh za moškega, ko mu ponavadi podarimo samo buteljko.