sreda, 28. oktober 2009

Mizica pogrni se

Ko sem te že zadnjič nekaj obljubljala in se širokoustila in prikazovala delčke ;-), je tukaj celota:

Na tej sliki pravzaprav sploh ne izgleda kot voščilnica, zato je tukaj še ena perspektiva:

Čestitka je za sodelavkino mamo, ki zelo rada zjutraj v miru popije kavo in prebere časopis. In ker sem bila pred kratkim v Ikei in kupila blago z klasičnim rdečim karo vzorcem, sem ga enostavno moralo en delček porabit :-). Pa je nastala tale 'jutranje pogrnjena mizica'.

Pladenj je izrezan iz šeleshamerja in malo osenčen ob robovih. Šalica je prav tako izrezana in malo poštempljana in embosirana s prozornim prahom, ampak to se na slikah ne vidi najbolje. Časopis pa sem našla na internetu in sprintala v pomanjšani podobi. Na pladenj sem samo še dodalo 'servieto iz blaga' oz. bolje rečeno košček blaga :-) Nato pa naredila še 'pogrinjek' s 'papirnato servieto' in napisom.

Sodelavki je bil končni izdelek všeč, upam da tudi slavljenki. ;-) Lep večer vsem skupaj.

13 komentarjev:

Marjanne pravi ...

This is so cute!!

Alenka pravi ...

Super čestitka, ki ji bo polepšala jutra , pa tudi dni. Huda ideja in super izvedba!

Suzy pravi ...

Ooo, to sploh niso čestitke, kar nastaja izpod tvojih rok. Čudovito je, kar že je :)

moi pravi ...

Kakšna ideja in kakšna izvedba! WOW! Superca. Unikatno.
Takšne čestitke res ne prejme vsak.
Pa daj, saj ne vem kako naj napišem kako mi je všeč ;)

Helena pravi ...

Kaj si si vzela dopust, da si uspela narediti to čestitko? :) Uh, koliko drobnih delov. In vse na svojem mestu - nič preveč, nič premalo.Krasna!

Damjana Ž. pravi ...

Ma od kje jemlješ ideje - enkratne so! Pa taki detajlčki... Super.

Šolanje na domu-Waldorf pravi ...

Res domisleno. Super čestitka! :)

McCrafty /Klavdija pravi ...

Prav z veseljem pokukam na tvoj blo, ker tu vedno najdem nekaj posebnega. Krasna je!

Hali pravi ...

Uau, noro , NAJBOLJŠI MI JE VEČER. kRASNA IDEJA!

Renata pravi ...

Nagrada za idejo! Prav zadišala je kavica iz voščilnice ... super!!

Tina pravi ...

Vladka, tole si izjemno naredila. Ko sem videla prvo fotko, sem si rekla, da si naredila večji aranžma! Potem pa takoj vidim, da je spet vse miniaturno...izjmna si, tole je prekrasna. Toliko detajlov in vsak jemlje sapo!

Nataša pravi ...

Zelo zelo mi je všeč - tvoje miniature in tvoje ideje nasploh. Super!

Marna pravi ...

Kako sem lahko to zgrešila???? Svetovna ideja! Izvedba pa že itak presega vse zmožnosti daleč naokoli ... no, pri tebi pa se ustavi ... ker ti pa to zares znaš!