nedelja, 1. november 2009

Tople želje za prvi novembrski dan


Vetrovi so odpihnili razmeroma lep oktober in nastopil je mesec, za katerega jaz ponavadi komaj čakam, da je mimo, ker potem nastopi čarobni december, ki ga obožujem. Saj vem, da bi tudi stricu novembru morala prizanest :-), ampak enostavno si ne morem pomagat, to pač ni moj mesec. Ne smem pa pozabit, da imata ta mesec rojstni dan dva fejst človeka: moja enakovredna polovica in njegova sestra, tako da prinaša konec meseca tudi nekaj lepega.

Me pa čopič tete narave tudi letos ni pustil hladne in še lep del novembra bo mogoče opazovati spreminjanje barv. Mogoče sem prav zato pri današnji rojstnodnevni čestitki uporabila malo jesenskih barv, saj delujejo toplo, kakršno je tudi sporočilo in rojstnodnevna želja.

Kot ponavadi sem si najprej izrezala šablono-termofor, ki sem jo nato uporabila pri izrezovanju osnove čestitke (rjavi šeleshamer) in izrezovanju iz filca. Filc sem prišila na osnovo, sporočilo pa na sam filc. Za malo popestritve sem dodala še gumbe in rožici.

Lep preostanek dneva. Uživajte v sončku.

14 komentarjev:

Alenka pravi ...

Kako dobra čestitka, tvoje ideje so res neverjetne in izvedba- mega.

BojaMoja pravi ...

Ampak ti pa imaš ideje ... SUPER!!

MarikaGabez pravi ...

Čudovita je Vladka.

Helena pravi ...

Še malo in grem uživat na sonček :)
Čestitka pa je zopet takšna, čisto tvoja. Krasna. Idej ti ne zmanjka :)

Damjana Ž. pravi ...

Mega ideja!! In izvedba, seveda.

Tina pravi ...

Ful je lepa, topla in prijetna. Krasna izvedba. Tole s filcem moram poskusiti tudi jaz!

moi pravi ...

U, lušna čestitka, bi lahko bila tudi zame, ko imam tudi novembra rd ;)
Pa še full vesela bi bila take umetnine.

Tiara pravi ...

Zelo simpatična in topla čestitka, ki kar paše k temu mrazu, ki vedno bolj pritiska.

Ivanjščica pravi ...

se popolnoma strinjam z ostalimi- ideje, kot jih imaš ti, ima pa malo kdo! res zelo izvirna čestitka. trenutno me zebe, ampak si ob gledanju sličic kar predstavljam kako me ta termofor greje :)

lp, I

MA-MI pravi ...

Prvič sem tukaj! Kako izvirna čestitka, kar izžareva toplino!

Hali pravi ...

Faca, prav čutim toploto, ki seva iz termoforčka! Krasno!

Jana pravi ...

Idej ti res ne zmanjka! Noro dobro :)

Marjanne pravi ...

Beautifull card!! I love it

Marna pravi ...

Waw, waw, waw ... res si neverjetna!
To pa zares pogreje!