nedelja, 22. november 2009

Pravljična hiška

Jaz, veliki otrok, častno prisegam, da še vedno obožujem pravljice :-). In znova bo čas, da si sposodim kakšno zbirko, na primer Ruske, pa Srbske... Doma imam Pravljce Frana Milčinskega, med drugim tudi njegove Butalce, zakon:

'Tri ure hoda za pustno nedeljo leži vas, pa ji pravijo mesto. Sredi vasi se cedi rjava mlakuža, ji pravijo potok. Ob obeh krajih mlakuže stoje koče, jim pravijo hiše. Dve, tri hiše imajo nadstropja, takim hišam pravijo graščine. Ime je vasi Butale. Butalci so gadje; tisto leto ko sta bili dve kravi za en par, so se Butalci skregali s pametjo, pa so zmagali Butalci...'

In poleg pravljic imam zelo rada slikanice in tiste pravljične podobe. Vidiš, dober vir idej za čestitke :-) Tokrat sem naredila 'pravljično' hiško za rojstno-dnevno čestitko za prijateljico, z željo, da bi leto v katerem se bo dogajala starost xx preživi kar najlepše-pravljično.
Zanjo me je navdihnil novi scrapbook papir, ki sem ga kupila v Memories-u, fantastičen je. Verjamem, da se bo dalo iz njega narediti še marsikaj čudovitega. Kaj posebnega pri tej čestitki nisem ustvarjala. Papir je senčen, edino rožico sem embosirala z belim prahom in ne vem zakaj (verjetno zaradi belega prahu kot sladkorja v prahu) me asociira na keks, ha ha

12 komentarjev:

Alenka pravi ...

Kdor dobi tako čestitko za rojstni dan , bo sigurno imel pravljično leto!

Sonja pravi ...

Hudo všeč, kot vse tvoje čestitke. Tale tvoj stil je res fajn za pogledat, čeprav ga sama ne bi šla delat :) Mi je kar malo žal, da v tistem paketku ni bilo več reči, ki bi pasale res tebi, za tvoje izdelke.
Meni pa sredina rožice zgleda kot piškotek, za ugriznit :)

Čarobna hišica pravi ...

Vsi tvoji izdelki izpod tvojih prstov so tako pravljični ... vedno me pogled na njih popoelje v čas mojega otroštva ... ko sem z izbuljenimi očmi poslušala pravljice o tej kraljični in onem zmaju ... Hvala ...

moi pravi ...

Imaš prav, papir je res super, samo kaj bi ta papir, če ga ti ne bi spremenila v pravljično hiško. Čudovito pravljična je.

MarikaGabez pravi ...

Naj živijo pravljice!

Maja pravi ...

Čudovita pravljična hišica! Pravljice in slikanice pa tudi jaz naravnost obožujem. Če imaš doma še male nadebudneže, ki obožujejo pravljice, je izgovor za nakup nove slikanice vedno pri roki ;)

Suzy pravi ...

Noro dobra.

Helena pravi ...

Tvoje čestitke me vedno znova osupnejo,ker je na njih toliko detajlov, ki dajo vsaki svoj pečat. Tale čestitka je res pravljična.

BojaMoja pravi ...

žal ... sem ostala brez besed ... v taki hišici bi pa z veseljem živela :))) sploh če bi imela takšne oranžne rožice :)))

Renata pravi ...

Pravljična hišica ... strašno mi je všeč!

Hali pravi ...

Prekrasna čestitka...spet Rožica s saldkorjem je najboljša!

Nelya pravi ...

jeeeeeej kako lepo! Kot iz pravljice o Janku in Metki