sobota, 20. marec 2010

Jajčka v košarici



Moj blog je doživel svoj začetek lani ravno pred Veliko nočjo in to so bile bolj ali manj čestitke s katerimi sem začela svojo 'resno' ustvarjalno pot :-). Mi je pa veliko ljubše izdelovati božične, kot velikonočne. Ne vem zakaj, pri slednjih se mi vedno nekako zatakne. Pri božičnih imam vedno polno glavo idej, pri teh pa bolj kot ne tema.

Uspela pa sem se namisliti teh košaric, ki sem jih v mini obliki uporabila že lani, tokrat pa so prevzele praktično glavno vlogo.

Ker so že košarice dovolj 'bogate', namenoma nisem preveč okraševala jajčk. Samo poštemplala sem jih in dodala 2 vejici in preprosto belo rožico.

Od sodelavke sem dobila nato naročilo za 10 komadov in tako je nastala cela zbirka. Tukaj so košarice v košari:

Pa še nekaj posamičnih fotografij:

Sicer nisem prvotno imela namena, da bi se s temi čestitkami prijavila na izzive, pa sem odkrila, da pri Stamp something želijo distressanje, pri Caardvarks čipko in pri Challenge up your life rožice in se odločila da se še grede prijavim.

I made these cards for the Easter and they are for my colleague. I decided to make these little baskets and I distressed every strip which I use for them :-) The laces are made with Fiskars punch. The eggs are very simple I just distressed them, stamped them and put two little branches and white flowers on them. Therefore I decided to entering this week's:

26 komentarjev:

Manuela pravi ...

Tudi meni se vsako leto zatakne pri velikonočnih voščilnicah. Zato čakam zadnji trenutek, da se jih bom lotila. :) Tvoje košarice so pa prav lepe. :)

Alenka pravi ...

Prav lepe košarice- voščilnice!!!!!

AllyRose pravi ...

Se strinjam - voščilnice zgledajo čudovite!

MarikaGabez pravi ...

Lepotičke!!!
Jaz za letos sploh ne vem, če bom prišla do velikoočnih voščilnic. Itak jih ponavadi ne pošiljam in jih delam le za druge in darila.

Amy C pravi ...

Fabulous project!! Thanks for joining us at Caardvarks!!

Helena pravi ...

Oh, lahko samo vzkliknem :) Sem pregledala vse košarice - koliko dela!!! Tisti delčki papirja okoli ročaja so ti morali vzeti ogromno časa in potrpljenja. Pa še senčeno je vse. In jajčka so tako kjuti. Ravno prav okrašena, da ni preveč.

Unknown pravi ...

Vau, kakšne lepe košarice in pa jajčke! Prav lepo jih je videti toliko na kupu.
Pri nas pa ni navade, da se čestitke pošiljajo za Veliko noč.

Suzy pravi ...

Tudi jaz sem odprla usta ob vsem tistem prepletanju, senčenju vseh trakcev....Ena, dve...ampak cela košara. Res so super!

Maja pravi ...

Neverjetno je brati, da imaš ti kdaj temo v glavi!! Te se praktično ne more zgoditi. Pa tudi če ti misliš, da imaš temo v glavi, ven pride vseeno nor izdelek! Tako kot tokrat!

Mojca pravi ...

kako dobra zbirka! odlično, vsega ravno prav.

s temi "velikonočkami" je res križ. z mojimi "puncami in fanti" jih, kot božične, izdelujemo na skupini. pa ni in ti tistega "pravega" in pri najboljši volji ne znam pogruntat, kako to. vložimo enako idej, enako truda - efekt pa se ne more primerjati.

VSE DOBRO pravi ...

Čudovita so :o))) Hmmm, zdaj boš pa morala stražo postaviti pred njimi, ker po moje se bo zdaj razvedelo kako čudovita jajčka so v vašem brlogu in bodo prišli Velikonočni zajčki in jih bodo odnesli :o)))

Odmevčica

Sonja pravi ...

Čudovite jajčkaste košarice, kot vedno polne drobnih podrobnosti, v katere moraš vložit ogromno truda. Rezultat pa je res dober, kot vedno pri tvojih izdelkih.

Damjana Ž. pravi ...

Kako so lepe! Čisto posebne in dodelane do zadnje podrobnosti. (kot vedno, saj to je ja jasno :) )

petrovka pravi ...

čudovite, kot vedno, natančne do zadnje podrobnosti

Casi pravi ...

Wow, that looks absolutely great!!

LG Kerstin

HRANDICA pravi ...

Adijo mijo!!! A maš dopust al kako? To je moralo pa dolgo trajat, da so nastale take krasotičke.Uauuu!

Creatissimo pravi ...

Pridna! Detajlčki so tako cort!... Tudi meni velikonočne voščilnice nekako ne ležijo... No, letos sem se vseeno potrudila - moje boš videla jutri ;)

Hali pravi ...

Uuauu nor, noro dobre košarice in pirhi v njih!

farmhouse-story pravi ...

so cute!

moi pravi ...

Res so dobre in toliko na kupu! Pa, kot so že pred mano ugotovile, dodelane v nulo.

frontierwoman pravi ...

Wow! How so very adorable!!!

Andreja pravi ...

Jaz mislim, da ti gredo tudi velikonočne fenomenalno od rok. Košarice so prekrasne :-))

Viipula pravi ...

This is so beautiful ! Gorgeous!

Hugs x Viipula from Finland

Sandie pravi ...

What a wonderful creation! beautiful work!!

Thanks for joining us on Stamp Something this week. Good luck :)

ღ www.Kartenshop.at ღ pravi ...

Super gemacht, das Thema paßt nicht so ganz :-/, aber ein tolles Werk! Kreative Grüße und danke, Lena

Kimberly's Krafts pravi ...

Just gorgeous work! :)