petek, 5. marec 2010

Zavesica, ptički, tiktakanje ure in prvi rojstni dan


Za mano je čudovit petek, ki si ga bom zapomnila po tem, da me je danes ganilo kar nekaj stvari. Ampak o tem nekoliko kasneje. Najprej nekaj o čestitki, s katero prekinjam vintage serijo. Zavesica je že znana, vendar je tokrat pogled ravno obraten. Sedaj gledamo iz notranjosti navzven, pri prvi čestitki pa je bilo obratno :-)

Zunaj pojejo ptički,...

...notri pa tiktaka ura...

...in dišijo rožice.
V notranjosti čestitke pa sem prav tako dodala ptičke na veji in 2 odtisa, da stranica ni povsem prazna.

Čestitko prijavljam za Everything but the kitchen sink challenge, kjer je potrebno uporabiti košček blaga.

Everything but the kitchen sink challenge wants from us to use some fabric, so I made the little curtain. You can see the birds on the branch true the window, singing 'spring song'. Inside ticking the clock and you can 'smell' the flowers :-)

In sedaj nekaj o današnjem dnevu, ko mineva natančno eno leto od rojstva mojega bloga. Nepozabno leto, ki se je razvilo tako, kot nisem niti slučajno pričakovala. Ne samo, da vsak dan ustvarjalno rastem, ampak sem s svojim blogom 'zrastla' tudi sama. K temu ste pripomogle ve, drage moje ustvarjalke in ljudje okoli mene. Vaši komentarji so balzam za dušo, vaše pohvale me spodbujajo k vedno boljšemu in uspelo mi je stopiti iz povprečja in si z vašo pomočjo priznati, da so stvari, ki me delajo nekaj posebnega in zelo sem vesela tega. Prav tako sem vesela, da ste me tako lepo sprejele v svoj ustvarjalni svet, ki ga vse skupaj vsak dan dopolnjujemo in bogatimo.

Tako sem danes bila zelo vesela, ko sem odprla Andrejin blog, kjer je tako lepo napisano 'naša Vladka' in nato sem prišla še do Dekce, ki je mojemu ustvarjanju namenila tako lepe besede, da sem bila kar ganjena. Ampak to še ni bilo vse. Najlepše presenečenje me je šele čakalo. Na vse zgodaj sta v pisarno prišli moji sodelavki in moji zvesti spremeljevalki in spodbujevalki in mi prinesli ogromen paket s samimi krasnimi stvarmi. Znano jima je, da zadnje čase zapravljam denar tudi za dodatke, ki jih uporabljam pri mojih fotografijah in v paketu je bil cel kup stvari, ki jih bom z veseljem uporabila v prihodnje za fotografiranje in tudi drugače. Naj vam kar pokažem kaj vse sem dobila:

Hvaaaaaaalaaaaaaa Nuša in Katja. Tega ne bom nikoli pozabila. Res sta me presenetili, da so se moje oči orosile in sem se še pri skupnem zajtrku imela mehka kolena.

In take stvari ne morejo ostati kar tako. Prav je, da tudi nekaj podarim, ampak naj bo zaenkrat še to mala skrivnost. :-)

31 komentarjev:

HRANDICA pravi ...

Očitno bom tokrat med hitrimi pri komentarju. Iz srca čestitam. Najprej za obletnico in takoj za tem še za zadnjo stvaritev.
Nekoč, ko bo moj blog zrasel, ko bo star 1 leto in če bo po vsem tem času dobil toliko pohval in komentarjev, kot tvoj, bom ponosno lahko rekla: zdaj sem pa velika in sem skoraj podobna Vladuški
Lepo praznuj, uživaj in imej vedno vklopljene ustvarjalne antene

Tiara pravi ...

Vse najboljše za prvi rojstni dan in verjamem, da jih bo še veliko. Majhne pozornosti nas včasih tako ganejo, da si jih zapomnemo za vedno. Tvoji sodelavki sta res zlati in sta te lepo presenetili.
Čestitka mi je pa zelo všeč, tako kot so mi vse tvoje. Lepo te je brati, tvoj blog mi daje prav posebno inspiracijo, zato se vedno rada oglasim pri tebi.

Marna pravi ...

Tudi jaz ti iz srca čestitam za vse ... za tvoj blog, za njegovo prvo obletnico, zate, za darilce, ki si ga dobila, za tvoj ustvarjalni napredek in prav tako osebni!
Vesela sem, da te lahko imam na blogu ob strani med priljubljenimi, in to temi priljubljenimi, ki jih tudi ob vsaki novi objavi tudi obiščem!!! Vseh namreč ne, ker toliko časa spet ni.
Za naprej ti pa želim, da ostaneš takšna kot si - unikatna!
In spet čestitke za prelepo voščilnico, s katero si ponovno dokazala, da si preprosto prava Umetnica (veliki U ni napaka). ;)
Lep vikend!

Helena pravi ...

Bo že eno leto, odkar se družimo preko bloga?! Uh, v tvoji družbi je čas tako hitro minil. Saj ni čudno, če nas razveseljuješ s svojimi "malimi" mojstrovinami.
Sodelavki imaš pa res enkratni. Super darilo sta ti dali.
Aha, če novo čestitko moram pohvaliti :) Ob tvojem opisu sem kar slišala ptice žvrgoleti. In rože tudi omamno dišijo :)
Lahko nočko!

Karen pravi ...

This is oh so cute! Love your kitchen, especially the curtain and even more when you open it and see the scene in the window! :>

Alenka pravi ...

Čestitke za eno leto bloga, ki je vedno tako lepo opremljen z novimi, včasih prav neverjetnimi idejami , ki jih tako lepo pretopiš v čestitke!Res se ne čudim, da dobiš veliko komentarjev in pohval, ker si tvoje stvaritve in ti to zaslužite.
Sodelavki sta ti pa res pripravili super lepo in zelo ponucno darilo:):) Vem, da ga boš super izkoristila:)
Še na mnoga leta blogovanja in rasti!

MarikaGabez pravi ...

Da se družimo že kar eno leto, kar ne morem verjet. Čas v tvoji družbi dobi čisto drugačen prizvok. Kot bi nekako zastal, bil ujet v čudovitem prostoru, ki ga obkroža toliko drobnih stvari, da se jih človek nikoli ne more prav nagledati.
Všeč mi je tvoj pogled skozi okno. Človek se kar ne more odločiti kje bi bil raje: notri ali zunaj.
Še na mnogo blogerskih dni Vladka. In na čim več takšnih ljudi, ki znajo ljudi okoli sebe čutiti tako zelo, kot tvoji sodelavki.

moi pravi ...

Draga naša Vladka ;)
Vedno znova nas presenečaš s svojimi domiselnimi čestitkami s toliki detaili, skrbno izbranimi in z ljubeznijo narejenimi. Tako se ne čudim dobroti, ki se ti vrača, saj kdor dobro seje, ta dobro žanje.
Še na mnoga leta druženja preko bloga ali pa v živo ;)

Teja pravi ...

Vse najboljše za rojstni dan! Vedno znova me presenečaš s svojimi voščilnicami, ki so naravnost fantastične. Naj bo še naprej tako :):):)

VSE DOBRO pravi ...

Šaj veš draga moja VV,

da sreča ni v glavi
in ne v daljavi,
ne v žepu ali pod palcem zaklad.
Sreča je, ČE SE DELO DOBRO OPRAVI
in če imaš koga rad ...

BODI BRUMNA BOJEVNICA BOLJŠEGA

Odmevčica ...

Nataša pravi ...

Iskrene iskrene čestitke! Iz vsakega tvojega izdelka in objave se vidi, koliko srca in duše vlagaš v ustvarjanje - in prav to dela naš hobi tako čaroben...

AllyRose pravi ...

Se pridružujem ostalim in ti želim še veliko let ustvarjanja in bloganja. Čestitke so pa, kot vedno fenomenalne.

Bubamara šarena pravi ...

Tudi jaz se pridružujem...sretno ti prvo leto, in naj ih bo še veliko več...in seveda polno lepega ustvarjanja!

Andreja pravi ...

Naša Vladka :-))
Želim ti še veliko blogerskih let in z veseljem jih bom spemljala, saj je bilo odkrtje vas blogerk nekaj najlepšega v zadenjem času, sploh tvojih umetnosti si preprosto ne morem nagledati!
Čestitka je zopet prečudovita in oprava paša za oči!
Hvala ti za omembo moje malenkosti!
Bravo sodelavki, lepa gesta!!!

Suzy pravi ...

Vse najboljše za rojstni dan.
Kako naj človek ne bo ponosen, da te pozna (čeprav samo preko bloga) ko delaš tako lepe stvari. Stvari, ki imajo dušo. Stvari iz katerih sije ljubezen.

Renata pravi ...

Vse najboljše in seveda še na mnoga! Voščilnica je pa spet ena sama fantazija in prava paša za oči.

Hali pravi ...

Čestitke ob obletnici, kara zavesica je zakon in tudi pogled skozi okno !

Nataša pravi ...

Čestitke ob prvi obletnici, Vladka! Res izstopaš s svojimi idejami in izvedbami le-teh. Želim ti še veliko ustvarjalnega navdiha. Čestitka je pa krasna, kot vedno.

KrNeki pravi ...

Vladka!

Spet si zadela bistvo in iz prejetih darilc naredila tako toplo in prijetno slikco. Vidim, da sva z Nušo res zadeli bistvo. Še enkrat vse ogromno zabavnih in ustvarjalnih idej, ki kot berem prinesejo marsikateri blogerki toplino v dušo! Le tako naprej!!!
Katja

Maja pravi ...

"Do not wish to be anything but what you are, and try to be that perfectly!"... but you don't need to, 'couse you already ARE!!!

Nelya pravi ...

vse naj naj in še "na mnoga blog-leta" :-))
Vsak tvoj izdelek, celo "po tvoje" zložene podarjene dobrote imajo dušo. Naj ti nikoli ne zmanjka ustvarjalnega navdiha !

Nuša pravi ...

Vladka, darilce je samo kapljica proti temu, kar ti ustvarjaš in kdo si! Naj še javno povem, kar sem tebi itak že, da sem počaščena, da te poznam in ponosna, da lahko tvoje stvaritve podarjam ljudem, ki so mi blizu!
Čestitke še enkrat in hvala!

Jana pravi ...

Vse najboljše za 1. rojstni dan.:)
Res sem vesela, da sem odkrila tvoj blog, saj je vedno poln prelepih izdelkov, ki jih izdeluješ z neverjetno natančnostjo in obilico domišljije. Naj ti nikoli ne zmanjka idej in ustvarjalnega zanosa.

Creatissimo pravi ...

Sem mislila napisat en doooolg govor, pa so se misli strnile v eno odkritosrčno izjavo: Vladka, brez tebe preprosto ne gre!! Tvoja energija, zagnanost in pozitivni zapisi so spodbuda in zdravilo za moje manj ustvarjalne dneve, tvoje stvaritve so navdih in iskrica za širjenje ustvarjalnosti, tvoje domače fotografije pa me spomnijo na prijeten in topel dom. Vladka, vidiš, brez tebe ne gre! (Še dobro, da si se odločila pisati blog in še dobro, da sem te odkrila!). Veliko navdihov in ustvarjalnih trenutkov ti želim!!

Winter pravi ...

Too cute! I love everything about it! Thanks for playing with us in the EBTKS challenge! :)

Manuela pravi ...

Vse najboljše dragi blogec! :) Čestitka pa je tako kot vedno fenomenalna in nekaj poosebnega. Vesela sem zate, ker imaš tako pridni sodelavki, ki sta te res lepo počastili s svojim darilcem. :) Vidim veliko uporabnih stvari, ki jih boš zagotovo odlično vkomponirala v svoje fotografije. Želim ti še veliko veliko blogerskih rojstnih dnevov! :)

Courtney Baker pravi ...

WOw that is so cute! Thanks for playing EBTKS!

de pravi ...

OMG this is so adorable! Congrats on your EBTKS acknowledgment!

Jinny Newlin pravi ...

Congrats on your recognition! This is absolutely adorable! I love that you detailed what was in the window, behind the curtain, too.

Andreja pravi ...

Vladka čestitke za TOP izdelek :-))

jen pravi ...

This is soooo amazing! What a wonderfully detailed card! Congrats on the EBTKS shout out!