petek, 19. avgust 2011

Pa grem še jaz plavat

Tako drage moje! Pa sem tudi jaz spakirala kufre in jutri zjutraj greva na pot. Letos celo z malo manj robe kot lani, vsako leto sem boljša v pakiranju :))) Tako kot že predlani in lani, se tudi letos za ta čas poslavljam  z morskim izdelkom. Lesena hišica na plaži, da lahko vanjo spraviš vso morsko navlako:
Imejte se lepo, uživajte, jaz pa se grem odpočit, odklopit in razmislit o marsičem. Vmes pa bom opazovala galebe,...:
...iskala školjke in morske zvezde...:
...ter iskala zanimive motive, da jih ovekovečim  v svoj objektiv:
Se beremo čez 3 tedne, najdete me na Braču :)) 

26 komentarjev:

Suzana pravi ...

Uživaj, fotografiraj, raziskuj, razmišljaj le o najnujnejšem, predvsem pa odklopi! Uživajta na oddihu!

Helena pravi ...

Vladka, imejta se lepo! Uživajta v vonju morja, petju škržatov, prebiranju dobre knjige, ob slastni morski hrani ... Odmislita vsakdanje skrbi in se predajta morskemu življenju.
Slikica je fenomenalna. Pregledala vsako podrobnost in se spraševala, kaj je izrezano s šablono in kaj na roke :) Vse je tako domišljeno, še ključek z obeskom ribice. Noro dobro.

Janja pravi ...

Kako je dobra in mini ribica na kljuki je ♥.

Zajemi z veliko žlico, kar ti ponujata morje in sonce.
Odhajam za teboj v sredo, ozri se v nebo, ti pomaham :). Lp

Maja pravi ...

Uživaj na morju! Spočij se, naberi zvrhan kup novih idej in te že nestrpno pričakujemo nazaj:)

Tika pravi ...

Uživaj!!!
To, da boš nabrala kup idej, je pa tako ali tako jasno!

Suzy pravi ...

Uživaj :)

• ♥ Natali ♥ • pravi ...

ti samo užiiivaaaj!!!!

Tanja E. pravi ...

Uf Vladka, sem danes pomislila tudi nate, da gotovo pakiraš. In si postregla še s krasno pred-dopustniško objavo. Spet profesionalen izdelek, enkraten, lep, dodelan.
Želim ti enkraten dopust, naj vključuje dovolj vsega, ob čemer ti igra srce. LP:)

helena pravi ...

Kufri sploh niso pomembni. Na morju rabiš le malenkosti. Pomemben je totalen odklop, doživetja in trenutki, ki te hranijo še dolgo v pozno jesen.
Uživajta do nezavesti in še čez in izkoristita vsak trenutek, ki ga ponuja dan.
Prav gotovo bodo tvoji izdelki po vrnitvi sveži in enkratni, kot ponavadi.
Hišica pa je spet perfektna in enkratna.

Barbi pravi ...

Prijeten dopust! Ampak tale hišica je pa tako dobra, da tipkam z odprtimi usti in čeljustjo na tipkovnici. Hudo dobro zgleda. :D

Marna pravi ...

Ooo, 3 tedne - še nikoli nisem bila toliko časa na morju - pa bi si želela.
Uživaj in se spočij.
SLikica pa je wau!

AllyRose pravi ...

Vladka, uživaj, uživaj, uživaj. Nabiraj ideje in energijo, čez tri tedne pa nam vsekakor poročaj.
Slikica je pa super.

Tina pravi ...

Hvala za še en čudovit projekt pred odhodom, tako te bo lažje počakati.... Naj ti dopust prinese vse, kar od njega pričakuješ. Uživajta!!!

čarovnička pravi ...

noro lepo .. uživaj v vodi ...))))))

Marina pravi ...

U tri tedne morja... ti prav zavidam... meni pa se mi zdi letos ne bo uspelo priti do morja, vsaj ko je voda še topla... ampak vse je za nekaj dobro... uživaj, spočij se in sploh ne pusti se motiti skrbem=) kartica je pa super kot vedno=)pappa

Creatissimo pravi ...

Imej se čudovito na morju, privošči si pošten 5-tedenski odklop in veselo se igraj z 'Nikcem'.
Všeč mi je tale morska, sploh moder okvir je v paleti, ki je tudi pri meni ravno sedaj na mizi :).

Alenka pravi ...

Čudovit izdelek!
Uživaj na morju!!!

Simona pravi ...

Vladka uživaj - 100 na uro.

Maja pravi ...

Želim ti nepozaben dopust in res popolen odklop. :)

Andreja pravi ...

Vladka uživaj, pravzaprav ta trenutek že dihaš morski zrak, tako da se odpočij in si naberi novih moči za naprej!
Tale morska slika je pa tako lepa in mislila si na prav vse detajle :-))

MarikaGabez pravi ...

Čudovit dopust ti želi dopustnica, ki se je pravkar vrnila v realnost. Naj bo tako, kot si prikazala z današnjim izdelkom in še kaj za povrhu.

Janja Z. pravi ...

Uživaj na dopustu. Spočij se, napolni z novo energijo in se vrni polna novih idej.
Ne bom pisala, da mi je všeč tale tvoj zadnji izdelek, ker so mi itak všeč vse stvari, ki pridejo izpod tvojih rok.

Jana pravi ...

Ti greš, jaz pridem. Sem se pozabavala vse za nazaj tu pri tebi in vse me je navdihnilo, da začnem greti moj ustvarjalni stolček. Fenomenalne stvari si ustvarila, ko meni bilo!!!!! Hvala za inspo!

HRANDICA pravi ...

Napolni, premisli, pomešaj in pridi nazaj z novimi navdihi, idejami. Izdelki pa bodo kot vedno, zmagovalni :).

Maja pravi ...

Uživaj, dihaj, išči, plavaj, slikaj, sanjaj, pa ne tuhtaj preveč... prave odločitve pridejo same po sebi!

Anonimni pravi ...

prečudovite stvari ustvarjaš.
rada pridem pogledat tvojo "čarobno skrinjo"
lp
iris