ponedeljek, 14. januar 2013

Prvi besednjak

Moja redna in nadvse simpatična stranka Anja si je za svojega sina zaželela Prvi besednjak. V njega ima namen zapisati zanimive izraze, ki jih otroci ob odkrivanju lastnega jezika spravijo na plano. Zagotovo krasen način in spomin na prva leta. Takšna naročila me zmeraj razveselijo, kajti ustvarjanje za otroke hrani otroka v moji duši. In tako je nastala platnica s tem nadobudnim fantičem, ki takole frajersko pozira:

This little book is for my regular and very nice customer Anja. Her wish is to write down all funny words, which are pronounced by her little son. I think that this is really great idea and lovely memory. So, I put this boy on the cover together with the sign 'My first vocabulary':
Da bi bila tudi notranjost privlačnejša in zanimivejša, sem na vsaki stran dodala kakšen izrez. Seveda takšne, za prave fante. Tako sta na prvih dveh ladja in letalo:

To make the inside of the book more interesting I added some boyish motives, like ship and aeroplane on the first two sides:
And the car and snowman on the third and fourth side:

In na zadnjih dveh avto in še ena bolj zimska s snežakom.
Še eden tistih izdelkov v moji zbirki, ki se postavljajo na mojo listo najljubših! Pri tem ne gre samo za izdelek sam, ampak tudi za veselje, ki ga prinaša sama izvedba. To pa je za nas ustvarjalke tudi najpomembnejše. Lepo je, ko ti ob nastajanju lastnega izdelka igra srce in poje duša. Najboljša rehabilitacija. In velikorat gre za to zahvala tudi našim naročnikom, ki nas izzivajo na posebne načine. Se strinjate?

40 komentarjev:

• ♥ Natali ♥ • pravi ...

ja, kako se ne bi strinjala!!
kdo se pa nerad poigra s svojim otrokom v sebi?
ampak tako mojstrsko narediti izdelek iz tega igranja znaš pa le ti!

Mil pravi ...

Hvala, da lahko srce igra in duša poje še komu. Meni.

Maja pravi ...

Pa še kako se strinjam. Nekateri meni najljubših izdelkov so nastali tako, ker sem morala stopiti iz svojega območja udobja, tistega kar sem navajena in izzvati samo sebe. Sem vesela zate. :)

Sonja pravi ...

super knjižica, tako bodo posebne besede ostale spravljene za vedno. Tudi sama se rada lotevam reči, ki v meni budijo otroka ali pa takih, ki jih zase ne bi šla delat..

Mojca pravi ...

Odliiiična ideja! To bi morala imeti vsaka mamica in podariti otroku za diplomo :))

Helena pravi ...

Ti si uživala v ustvarjanju, mamica Anja bo v zapisovanju besed, mi - ki pridemo na obisk, pa uživamo v krasnih fotografijah čudovitega besednjaka.

Simko pravi ...

Tvoji prijateljici Anji vse pohvale za takšen izziv, tebi Vladka pa za uresničitev in enkratno izvedbo te ideje... :).

Andreja pravi ...

Ja, ustvarjat je res lepo ...
Krasni beležnici si naredila s tvojimi drobnimi detajli, ki bodo ostali v lep in večen spomin!
Luštno in lepo :-))

oldpunca pravi ...

To se bo mali frajer smejal čez kakšnih dvajset let, ko bo bral, kaj je mamica napisala :-) Čudovito si ga naredila.

Kristina pravi ...

Seveda se strinjam, najlepši občutek je, ko je začeti izziv in najdeš pravo idejo ter uživaš ob delu. Tebi je to 100% uspelo. Ustvarila si neprecenljivo dediščino za malčka.

Špela pravi ...

Se strinjam, največji izziv je zadovoljiti želje kupca/naročnika in še vedno slediti sebi ;) Krasna knjigica je!

Hali pravi ...

Noro lepo in super ideja. Mhmhm ravno se napisala objavo ( ki bo jutri zjutraj objavljena) na temo naročnikov/kupcev idej...zanimivo zelo podobne misli. Prelep je!

Creatissimo pravi ...

Moja dela največkrat navdahnejo prav drugi - njihove besede, skrbi, nasmehi, geste... , zato so mi pomembni. Če se z njimi še osebno ujamemo, pa je občutek še lepši. Krasna ideja, tale knjigica, in lep spomin! Lepo!

mihaela pravi ...

Zelo lepo! In ja, se strinjam, naročila vedno zelo prijetno izzivajo!

Anja pravi ...

Krasno!

Moji deklici sta te izžrebali za darilce. Pošlji mi naslov na mejl mucinmac@yahoo.com

lp Anja

Janja Z. pravi ...

Super, zelo lepo.

Martina pravi ...

"...ustvarjanje za otroka hrani otroka v moji duši...", kako prav imaš. Škoda, ker veliko odraslih na to pozabi. Verjetno bi bilo za marsikoga vse lažje in lepše. Čudovita ideja in še čudovitejši izdelek. Sama imam doma kratkohlačnika, ki je pred kratkim dopolnil eno leto, tako da je ta super ideja tudi pri nas več kot aktualna. Krasen spomin za starše in otroka...

Anonimni pravi ...

Super ideja , a i sam tvoja izvedba je fenomenalna. Lp.

Kirena pravi ...

Super ideja in nadvse krasna izvedba. Škoda, ker za to nisem vedela prej, sedaj je pa že odrastel. Nekaj njegovih izrazov imam sicer ob slikah, ampak tole je tisto pravo.

Renata pravi ...

Posrečena ideja, ki si jo pretvorila v prekrasno knjižico. In zagotovo bodo notri zapisane čudne besede, pravi umotvori ... prekrasni spomini!

Tina pravi ...

Tole bo pa tako lep spomin! Res si naredila tako dovršen in simpatičen zvezek - vesel in ravno prav okrašen.

Jana pravi ...

Odlična ideja in tvoja izvedba sta zopet skupek novega fantastičnega izdelka. Super!

Mojca pravi ...

Še ena tvoja mojstrovina. Naročnica bo sigurno vesela. Krasno! lp

Metuljčica pravi ...

O, tale mamica ima pa resnično dobre zamisli. Lep besednjak si pripravila, od zunaj in od znotraj je tisti pravi fantovski in zopet ti je uspelo.

Danica pravi ...

Pa še kako res je, kar si zapisala.
Hvala ti, da lahko občudujemo tvoj blog. Mamica Anja, si je res dobro zamislila, kako bo shranila sinove napredke.Tvoja izvedba besednjaka pa je fenomenalna. Čudovito!

VSE DOBRO pravi ...

Čudovita zamisel mamice in najkrasnejša tvoja izvedba :o))) Ja za otroke je tako čudovito ustvarjati ...

Vse dobro ...

Nella pravi ...

Super ideja in še boljša izvedba :)

Janja pravi ...

Čestitam obema. Mamici za odlično idejo in tebi, ki so jo več kot čudovito uresničila. Lp

Marna pravi ...

O, ja ... dejansko nam pomagajo se izpopolnjevat naše stranke, ki nas izzovejo.
Krasen izdelek izpod tvojih rok in kako lep spomin bo tole v celoti za malega dečka.

moi pravi ...

Seveda se strinjam. Full mi je všeč mamina ideja, da si zapisuje besede, še bolj pa tvoja materializacija te ideje ;)

Maja pravi ...

Pri tebi se vidi, da uživaš v stvareh, ki jih izdeluješ! To sije iz njih!

Simona pravi ...

Ideja je odlična izvedba pa fenomenalna. Čista igrivost veje iz nje.

MarikaGabez pravi ...

Super izvedba tega besednjaka.

Šolanje na domu-Waldorf pravi ...

Kaka fajn ideja in prav luštna izvedba. :)

moyca pravi ...

Super lepo zgleda in zelo zelo lepo izdelano:)

Tanja E. pravi ...

Zelo posrečena ideja in ti si zamisel odlično speljala. LP:)

Biljana pravi ...

Corti;)

Cheryl Walker pravi ...

Vladka this is absolutely darling hun!!! LOVE it and what a perfect way to keep memories of your son!!!
Hugs,
Cheryl

Klara pravi ...

Kako imaš prav...včasih so naročeni izdelki pravi izziv... super ideja tale besednjak. Lepo si ga naredila...krasen spomin... :)

Maja pravi ...

prekrasna ideja, ki bo za mamico neprecenljiv spomin, za malčka pa zanimiv vpogled v njegovo zgodnje otroštvo.