četrtek, 31. januar 2013

Vintage Mirror and Lamp/Vintage ogledalo in svetilka

Tokrat je na na CottageCutz blogu Inspirational day in svoje izdelke predstavljamo kar tri, Simona, Cheryl in jaz. 
Ta vintage izdaja šablon pri Scrapping Cottage je res nekaj posebnega in kar ponese te v čas Jane Austen in vzbudi v tebi tisti bolj romantični del :) In glede na to, da me poznate in veste kakšna ljubiteljica te pisateljice sem, sem se lotila tudi čestitk v tem stilu. Pravijo, da so oči ogledalo naše duše in prav zato sem v odsev mojega ogledala postavila srce. Skupaj z mislijo je tole lahko lepa zahvala prijateljici za vse kar nam daje z svojimi nasveti, prijaznostjo in predvsem srčnostjo.

We have inspirational day at CottageCutz blog and Simona, Cheryl and I are the hosts this time, so don't forget to stop by and see all creations at one place. I decided to use some dies from Vintage release, it is so special and so darling. It brings you to Jane Austen time and everybody who knows me, knows how much I love and admire her work, indeed! :) So, this was my inspiration for my two cards. They say, that eyes are the mirror of our soul and this is the reason I put heart in my mirror. I think this is the great way to show your best friend how you admire her kindness and tenderness of her heart. Mirror is cut from this great Hand Mirror and Cameo die and heart is made with Angel Wings Mini die.
Vedno znova me zgodbe junakinj iz knjig, predvsem iz Prevzetnosti in pristranosti asociirajo na pisma, na vse zapisane besede, ki so potovale med njimi in razkrivale lepe in manj lepe dogodke. Tako sem izdelala mini pismo, ga obdelala tako, da zgleda staro in dodala to romantično svetilko. Za pečat sem uporabila kar cvet te iste šablone in še enega dodala na samo pismo. 

Always when I think about Jane Austen books, especially about her book Pride and Prejudice, I think about all the letters which they send it to each other. So, I made little old letter and put this beautiful romantic Vintage Lamp on it. For a 'wax seal' I used bigger flower of the Vintage Lamps die and put the small one on the top of the letter. 
Kmalu sledi še kaj več iz te kolekcije šablon in glede na to, da je pred vrati že februar smo lahko malo bolj romantični. :) Bodite v cvetju!

This is it for today! Have a nice day.


28 komentarjev:

oldpunca pravi ...

Vau! Ob občudovanju tvojih tokratnih malih umetnin sem odtavala v čas pisanja pisem... Hvala, ker si me spomnila na tiste, davno minule, čase :-)

Alenka pravi ...

Čudovito je! Ogledalo in svetilka sta fantastična!Lepo si ju skombinrala v romantične starinske čestitke! To je meni tako všeč :):)
Samo jaz bi izbrala drugo svetilko, mi je bolj všeč :):)

Helena pravi ...

Gledam in občudujem, kako znaš uporabiti SC šablone, da skupaj z ozadjem, ki ga narediš, ustvariš neko zgodbo. Noro dobro in komaj čakam, da si bom privoščila kakšno vintage šablono.
Pa vidim, da si za fotografijo uporabila poli delčke :)

moi pravi ...

Krasni vintage čestitki in super vkomponirane SC šablone.
Bi kar prijel pero v roko in napisal pismo.
Poli sem pa tudi jaz takoj opazila ;))))))

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

čUDOVITO!
Zelo lepi voščilnici, mojstrica je mojstrica.
Lp Tamara

Tina pravi ...

Vladka, ti tem šablonam daš res pravo vrednost. Meni sploh ne bi padle v oči, ko pa jih vidim pri tebi, bi pa vse takoj imela! Obe voščilnici sta izjemno lepi.

Unknown pravi ...

Pri tebi papir res dobi obliko, in če bi jaz bila papir, bi zagotovo hotela v tvoje roke, ker lepša ne bi postala nikjer drugje. Prekrasno.

Metuljčica pravi ...

Neverjetno, to ozadje in v nulo dodelani dodatki dajo čestitki tisto kar si si zamislila in želela poudariti, če bi kaj zraven zapisala ali pa ne. Pa je bilo lepo tudi prebrati in pogledati, pa še poli presenečenje, ki smo ga vse opazile.....jupi!

Marna pravi ...

A lahko samo lajkam? Ker besed mi pri tebi že dalj časa zmanjkuje. :)
Mojstrica!

Mojca pravi ...

Joj tole izgleda prekrasno Vladka! Res super vintage stil in šablonice so res luštne. lp

Simko pravi ...

Vladka, prekrasni voščilnici si naredila. Obe sta tako 'classy'. Krasna izdelava ozadja in izbira palete barv. Res nekaj posebnega!!

Simona pravi ...

Spet taka objava in voščitki, ki kar pobožajo dušo in jo nahranijo z lepimi mislimi in vtisi. Prelepo.

Kristina pravi ...

Ob takih izdelkih enostavno zmanjka besed. Domišljeno in dodelano in čudovito.

Tanja E. pravi ...

Celo romantično zgodovino ti je uspelo vdahniti v papirje, kot bi preživeli že stoletja in pričali o nečem nepozabnem, neminljivem. Zelo lepo. In čisto v tvojem stilu, ki povsem sovpada z ustvarjalno skrinjo:)) LP!

Anonimni pravi ...

Kako lepo! Navdahnjeno s čarobnostjo preteklosti ...Vladka, ti znaš res čarati ... vedno znova sem "očarana" ;)
Pozdravček,
Barbara

Mojca pravi ...

Kaaaaj si spet načarala! Predvsem pa - pričarala...

Maja pravi ...

Fantastično!

Čarovnije z male kmetije pravi ...

Kako lepo pisemce...Prejeti nekaj tako lepega mora bit krasen občutek!

Klara pravi ...

Wow, prekrasno...objava, čestitke in fotografije. Zmeraj znova presenečaš... :)

Andreja pravi ...

Vau vau vau kakšna vintage eleganca :-))
Krasno ti gredo od rok tele šablone in tako zelo dobro jih znaš uporabit! Fantastični voščilnici!!!

Danica pravi ...

Wau, človeku kratko malo zmanjka besed, da bi lahko opisal kakšna mojstrica si pri obdelovanju papirja.
Ne samo šablona, celotno ozadje voščilnice je fenomenalno!

Janja pravi ...

Ko sem videla v trgovini nove šablone, sem prav z zanimanjem čakala kaj boš izbrala :).
Čudovito izdelano ozadje na obeh, ogledalo in svetilka pa krasno dopolnita celoten izgled. Lp

moyca pravi ...

Zelo zelo lepo in čudovite barve! Zelo romantično:))

iris-irena pravi ...

mislim, da je tule vsaka beseda odveč - lahko samo gledam in vzdihujem!
lp

Creatissimo pravi ...

Prijetni občutki, še lepši spomini in srce, ki se mu ne moreš upreti. Lepo!

Martina pravi ...

Všeč mi je simbolika v tvojih dveh voščilnicah, všeč mi je izdelava, všeč mi je ideja, všeč so mi fotografije, všeč mi je Jane Austin, pa Prevzetnost in pristranost... če povzamem z eno besedo - ČUDOVITO!!!

MarikaGabez pravi ...

Ob takih izdelkih, kot jih ustvarjaš ti in še tako lepo pospremiš z besedami, enostavno zmanjka besed. Se močno strinjam s predhodnimi kometarji.

VSE DOBRO pravi ...

Čudovit pridih starinskega in romantike ... kar zasanjaš nas s temi svojimi čudovitimi objavami ...

Vse dobro ..