ponedeljek, 8. oktober 2018

Zahvalnica z venčkom in stekleničko polno drobnih src

Lep pozdrav po dolgem času. Pred dobrimi tremi tedni sem se vrnila z morja, kjer naju je razvajalo zelo toplo in čudovito vreme. Zdaj pa bo že res čas, da se počasi vrnem tudi v ustvarjalni svet. Ostalo je še nekaj izdelkov, ki vam jih še nisem pokazala in tako je danes na vrsti ta zahvalnica:



Naj bo v zahvalo vsem vam, ki ste me zelo razveselile z voščilnicami ob mojem rojstnem dnevu. Tako lepo se je vrniti domov in odpirati vse prispele kuverte in občudovati vsako voščilnico posebej. Zelo veliko jih je bilo in prav vsaka je ogrela moje srce in kot vidite so imele tudi zabavo :))


Zahvalnici sem s pomočjo paste in plastične šablone (memory box - Line up) izdelala videz lesenega ozadja, ki sem ga prebarvala kar z rjavimi spreji. Venček je izelan s pomočjo SC šablone ter šablon najlepšega para. Na sredino pa sem obesila mini stekleničko, ki sem jo zapolnila z majhnimi srci. Da je zgornji del privzdignjen, tako kot tudi venček, sem uporabila belo in rjavo moos peno. Vse izreze sem pobarvala z akvarelnimi barvami.


Bodite lepo in uživajte v jeseni! 
Se vrnem kmalu.

11 komentarjev:

Tina Z. pravi ...

oo, kakšna ideja z mini stekleničko ... tako zelo lepo je vse, super venček je tole in ja, morje ja najboljše jeseni :)

Keti's Projects pravi ...

Dobrodošla nazaj. Super zabava. Tvoja zahvalnica pa krasna, spet nekaj hudih idej in perfektna izvedba.

Helena pravi ...

Fantastična je, čisto v tvojem prepoznavnem stilu. Steklenička s srci pa tokrat zmaga.

Nataša Š. pravi ...

O vau, čudovita zahvalnica! Tako lično okrašena in ja, steklenička je res krasen dodatek.

Ne-Ja pravi ...

Tole je pa fenomenalna zahvalnica in izvedba. Idej as stekleničko pa vrhunska, tako da si jo znam kdja sposoditi :). Dobrodošla nazaj :).

Metuljčica pravi ...

Svetovno ozadje, svetoven venček, ideja z stekleničko svetsko, ma tebi hvala iz srca da tole deliš z nami. Čudovita voščilnica.

Cvetoči travnik pravi ...

Tvoja zahvalnica je več kot odlična, steklenička s srčki super in želim ti, da se ti srčki še kar nabirajo. Lepo, da si nazaj in sem vesela, da se tudi v doglednem času vidimo. Lep pozdrav, Andreja

Hali pravi ...

Prevzela me je steklenička s srčki, čudovito ozadje in rožice... se pravi prav vse, sem kar obsedela pred ekranom in počivam v lepoti. Vladka, prekrasne stvari ustvarjaš.

oldpunca pravi ...

Kako lepa zahvalnica! Hvala za srčke v steklenički. Svetovna ideja. :-) Vidim, da je morska deklica organizirala divjo zabavo. :-)))

Janja pravi ...

Čudovito so jo sestavila. Ideji s srčki v steklenički je odlična. Lp

steve pravi ...






Thank you for update information. i like your blog
شركة تنظيف شقق بالمدينة المنورة شركة تنظيف شقق بالمدينة المنورة
شركة تنظيف سجاد بالرياض شركة تنظيف سجاد بالرياض
شركة تنظيف موكيت بالرياض شركة تنظيف موكيت بالرياض
https://www.bfirstseo.com/ https://www.bfirstseo.com/
شركة الاول للتنظيف و مكافحة الحشرات

https://www.bfirstseo.com/شركة-تنظيف-بالمدينة-المنورة/
https://www.bfirstseo.com/نقل-اثاث-بالمدينة-المنورة/

https://www.bfirstseo.com/تسليك-مجارى-بالرياض/