četrtek, 29. november 2018

Božični obeski s CottageCutz šablonami

Po objavi z obeski, ki sem jih izdelala iz pripomočkov Najlepšega para, sem se lotila še enih. Tokrat sem kombinirala različne CottageCutz šablone. Izdelava je precej podobna. Tudi tokrat sem uporabila kombinacijo foto kartona in moos gume. Za okrasitev pa sem dodala nekaj božičnega zelenja in pentlje. 


Pa gremo po vrsti. Najprej sem si s pomočjo Sizzix Big Shot vse lepo izrezala: obeske, pentlje, zelenje. Za to sem uporabila rdeči, beli in temno zeleni foto karton. Kar se na fotografiji ne vidi, pa sem prav tak naredila je, da sem izrezala obeske tudi iz moos gume in sicer zelene, rdeče in bele. 

Pa še to: za izdelavo okroglih obeskov ne potrebujete točno takšne šablone. Uporabite lahko namreč šablono kroga. V mojem primeru sem si edino izrezala več teh zgornjih delov obeska oz. kapic, ki sem jih vzela drugi šabloni v obliki obeska.


V naslednjem koraku sem pentlje sestavila in posenčila izreze s pomočjo distress inkov: za zelene izreze sem uporabila Pine needles in za rdeče Aged mahogany odtenek.


Potem pa je sledil najbolj zabaven del - sestavljanje. "Sedvič" za en obesek gre tako: izrez iz foto kartona + izrez iz moos gume + še en izrez iz foto kartona. Na ta način bo končni izdelek zgledal lepo tako s sprednje, kot tudi iz zadnje strani. Pri tem sem se malo poigrala z barvami. Če je recimo izrez iz papirja bel, sem vmes dodala izrez iz rdeče ali zelene moos gume in obratno. 


Za okrasitev sem odtisnila napise in zalepila nekaj božičnega zelenja. In pa dodala sem seveda še vrvico, da se lahko izdelek dejansko obesi na smreko ali kam drugam za dekor.


Upam, da so vam končni izdelki všeč in da se lotite česa podobnega. Izdelava je zelo zabavna in vanjo lahko vključite tudi otroke.

Objavo najdete tudi na Beadsi blogu.





12 komentarjev:

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Krasno si to skombinirala,
zelo lični okraski so nastali
lp Tamara

Ne-Ja pravi ...

Tebi iz tako preproste stvari uspe narediti fantastičen izdelek. Čudoviti obeski so nastali :)

moi pravi ...

Tudi ti so čudoviti. Bo treba narediti še kakšne.

oldpunca pravi ...

S senčenjem si dodala še več dimenzije. :-) Čudoviti so. Bom poskusila še okrogle, da ne bodo samo zvezde in srca. :-) Hvala za idejo.

Zvonka pravi ...

Kako luštne obeske si nam spet pripravila.

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Ti boš letos res prišparala na novoletnih okraskih. Pa še lepši so kot kupljeni, ker so res unikatni.

Metuljčica pravi ...

Spet čudovita objava. Obeski so res lepi in se čisto strinjam z Mojco, nekaj posebnega so, ker so ročno izdelani.

*Urška* pravi ...

Se pridružujem predhodnim komentarjem.Uporabni in unikati obeski.Letos bo tvoja smrečica še prav posebno žarela.

Janja pravi ...

Krasni so in lepo si jih senčila. Lp

Valerija pravi ...

Čudoviti so. Zelo lepo si jih okrasila.

Helena pravi ...

Vau, da bi imela božično drevo okrašeno samo s takšnimi obeski - neprecenljivo.

Hali pravi ...

Čarobni, tvoji <3