ponedeljek, 12. november 2018

Mala šola - Božični obeski

Tokrat sem se res zabavala s sestavljanjem teh ljubkih obeskov. Za dimenzijo sem uporabila moos gumo v rdeči in beli barvi in kombinirala z enakima barvama foto kartona. Nastal jih je cel kup:


Ker bi potrebovala preveč časa, da pokažem izdelavo vseh teh obeskov, sem se v videu omejila na te v obliki src in zvezd. Lepo vabljene k ogledu:



Domača naloga je tokrat nič druga kot to, da tudi ve ustvarite kakšen podoben božični okrasek. Pa veliko zabave. 


Svoje opravljene naloge lahko prijavite tukaj!


Dobro začnite nov delovni teden in v sredo se znova dobimo pri Tini!

6 komentarjev:

Cvetoči travnik pravi ...

Odlično od ideje do izvedbe, navdušena😍. Hvala Vladka, lep pozdravček in objem Andreja

Helena pravi ...

Všeč mi je izbira tradicionalnih barv, ki gredo za te praznike najbolj "v promet". Sicer pa zelo lepi okraski, ki bi polepšali vsak dom.

Hali pravi ...

Krasni okraski, ta zelena barva tako lepo šaše na rdeče okraske. Navdušena :-)

Metuljčica pravi ...

O ja, super, okraski. Izpod ustvarjalnih rok so pa še posebno dobra unikatna ideja. Če se potrudim bo letošnja smrečica papirnata, jupi.....Hvala za super navdih. Tvoji obeski so čudoviti.

moi pravi ...

O, kako ljubki obeski. Všeč so mi izbrane barve in pa to, da si jih lepila izmenično.

Ne-Ja pravi ...

Vladka tvoja smrečica bo letos šik 100 na uro - fenomenalne obeske si prirpavila :). Všeč mi je kako si jih popestrila z izmenjavo barv. Izpadejo še bolj 3D in dinamično.