četrtek, 10. januar 2019

Še en zimski venček


Kar sem začela v prejšnji objavi, nadaljujem v današnji. Nove Sizzixove šablone je bilo nujno treba preizkusit in najbolj sigurno je to storiti tako, kot je človeku najbolj domače. In meni je to zagotovo izdelovanje venčkov. Sem pa osrednji motiv tokrat postavila na mini platno in mu dodala zimski napis "naj sneži".



Pa si poglejmo, kako sem vse skupaj izdelala. Kot že večkrat doslej, sem tudi tokrat najprej pripravila papir oz. foto karton, ki sem ga pošpricala z Vallejo spreji. Prvega s Shiny Silver, drugega z Leaf Green, tretjega pa kar s tremi različni spreji: Leaf Green, Sailor Blue in Baby Blue (med posameznimi nanosi, sem papir sušila z grelno pištolo).


Tudi mini platno (15x15 cm) sem najprej posprejala s sivim sprejem, nato pa pokapljala z obema modrima (leva slika). Ker pa mi končni izgled ni bil povsem všeč, sem vzela čopič in belo tempero ter slednjo nemarno razmazala po površini. Pri tem čopiča nisem namočila v vodo. Ker so bile modre kaplje še malo mokre, so se pomešale z belo tempero (desna slika).



V naslednjem koraku sem uporabila trojne Sizzixove šablone in izrezala venček ter raznolike vejice iz prej pripravljenega papirja, ki sem ga posprejala.



Nato sem venček počasi začela sestavljati. Pri tem vam svetujem, da vedno veje obračate v isto smer, ker bo končni izdelek zgledal bolj skladen in dovršen. Izrezala sem tudi pentljo in jo sestavila. Na trak iz belega foto kartona pa sem s srebrnim prahom embosirala napis "naj sneži".



Tako pa je vse skupaj izpadlo na koncu. Čez venec sem poškropila še nekaj mešanice tempere in vode, da sem "zasnežila" vse skupaj. Izdelek lahko služi za manjše darilo ali pa si z njim zimsko okrasite stanovanje. 




Preden se za danes poslovim, vas vabim v Beadsi trgovino, kjer boste našle današnje uporabljene Sizzix šablone tudi po znižani ceni. 
Na njihovem blogu pa tudi mojo objavo.

Lep zimski pozdrav do naslednjič!

11 komentarjev:

Klara pravi ...

Uau, čudovit venček je!

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Prekrasen,
lep dan
Tamara

Zvonka pravi ...

Super si ustvarila tale venček in napis prav paše zraven.

AndrejaM pravi ...

Fantastičen venček! Hvala za test šanlon, ki so že na listi.

oldpunca pravi ...

Mene navdušiš z vsakim tvojim venčkom. In tale je spet prava paša za oči. :-) Za ozadje ti pa lahko samo zaploskam, ker mi je zmanjkalo presežnikov. :-) Čisto posebno je in super si se znašla, ko si razmazala barvo.

helena pravi ...

vedno znova in znova dokazuješ, da so ti venčki res pisani na kožo. Tudi tale je z odliko, ni kaj.

moi pravi ...

Si pa res kraljica venčkov.
Z vsakim novim presenetiš. Čudovito darilo in okras.

Cvetoči travnik pravi ...

Tvoji venčki in ideje zanje - si neprekosljiva. Takim se res splača dati v roke nove šablone:). Lep pozdrave, Andreja

Janja pravi ...

Vladka, tvoji venčki me vedno navdušijo. Tudi ta je preprosto čudovit!

iris-irena pravi ...

Vladka, tvoje ustvarjanje je čarobno!
lp

Majda pravi ...

Aha, ti si torej zaslužna, da je vse okrog mene pobelil sneg. Hvala Vladka, tvoj "naj sneži" je prinesel toliko veselja :-) Hvala tudi za predstavitev strojčka - res nazorno in izčrpno in hvala za pogled na tvoje venčke. Takšni so kot pravi, pa naj bodo na voščilnici ali na platnu. Me je zamikalo, da še sama malce nemarno pomažem belino papirja - pri snegu si ne drznem, naj ostane okrog nas čim dlje snežno belo!
Prijeten vikend ti želim, Majda