četrtek, 14. februar 2019

Graph'it alkoholni inki in poigravanje z njimi


Alkoholni inki so v zadnjem času zelo popularni in z njimi se človek lahko zelo zabava in izdela zabavna ozadja za voščilnice. Jaz sem tokrat prvič preizkusila Graph'it alkoholne inke ali tuše. Za tovrstne medije potrebujemo poseben papir, lahko bi rekla skoraj plastičen. Mora biti zelo gladek, da se lahko ink po njem pretaka. Tokrat sem preizkusila gladek papir iz Arta, ki ni povsem pravi, se pa ga da uporabljat za tovrstno ustvarjanje. Pa poglejmo, kaj je nastalo, ko sem inke poškropila po papirju in jih razpihala. Pri pihanju si lahko pomagate tudi s slamico. In kaj vam lahko še dodatno pomaga, je tako imenovan blender, ki je brezbarven in samo barvo malo razredči. To se lepo vidi predvsem pri modrem in rumenem inku, kjer sem dodala nekoliko več blenderja.


V tokratni objavi bom uporabila samo rdečo varianto. Izrezala sem si namreč malo kuverto, ostanek pa uporabila kot ozadje. Pripravila sem si tudi dodaten kartonček iz foto kartona in uporabila šablono od Sizzixa, s katero sem izrezalo to zanimivo ozadje. 



Kartonček sem nalepila na ostanek papirja, prekritega z rdečim tušem in nato nalepila vse skupaj na osnovo voščilnice. Prav tako sem zalepila še kuverto in preprosti napis, ki pa veliko pove:)



Še ena fotografija končnega izdelka. 



In če vas zanima kako sem uporabila modro ozadje in kako je mogoče uporabiti alkoholne inke tudi na foliji, pa vas že sedaj vabim k naslednji moji objavi na Beadsi blogu, kjer si lahko ogledate tudi današnjo
Pa lep dan!

10 komentarjev:

Ne-Ja pravi ...

Nor efekt si naredila s tuši in potem še tale mreža - TOP

Helena pravi ...

Alkoholni inki so res hit. Meni zaenkrat ustreza le še oni alkohol, ki steče po grlu :)
Vladka, fantastična ozadja in domiselna voščilnica.

Zvonka pravi ...

Res zanimivi efekti so s temi inki in voščilnica je top.

iris-irena pravi ...

Zanimiva čestitka!
lp

oldpunca pravi ...

Mene so ti tuši tudi čisto navdušili. Neskončne možnosti ustvarjanja nudijo. Všeč mi je tvoja voščilnica. Lepo se vidi ozade skozi mrežo in kuverta jo še dodatno poživi. :-)

Hali pravi ...

Lepa, čisto nekaj posebnega...

ArtMBR pravi ...

Alkohola ja še ne uživam. Ampak tale ima očitno super efekt, ne vem, če me ne bo premamil.

moi pravi ...

Pa si me spet spomnila na inke :D
Lušna voščilnica.

*Urška* pravi ...

Krasno ozadje in kuverta je pika na i. Zelo domiselno si se je lotila.

Maria Perez pravi ...

Trebate li hitan kredit?

Ja sam pojedinac financijskih stručnjaka koji vam mogu odobriti kredit u rasponu od 5.000 do 2.000.000 € po stopi od 2% godišnje za svaku osobu koja je može vratiti i uz uvjete koji će vam olakšati život. Ovo su područja u kojima vam mogu pomoći:

* Osobni kredit
* Hipotekarni kredit
* Ulaganje
* Automobilski kredit

Vaša banka odbija dati kredit ili ne možete posuditi zajam privatnom zajmodavcu jer nemate fiksni posao ili imate projekt, a potrebno vam je financiranje, loš kredit ili trebate novac za plaćanje računa, ili vam je potrebna sredstva za ulaganje u vaše poslovanje? Ja sam rješenje vaših problema i uvjeti su mi povoljni. Osoba koja nije ozbiljna mora se suzdržati!

Kontaktirajte me samo putem e-maila: mariadiosperez@gmail.com