petek, 1. februar 2019

Tinine novosti - marjetice v kanglici in še kaj

Tina nas je ta teden razveselila z novo izdajo štampiljk in šablon in kot vsakič, sem navdušena. Tako igrivo, sveže, pomladno, prisrčno in nadvse uporabno je prav vse, kar je Tina oblikova. Še posebej pa sem poskočila od veselja, ko sem videla kanglico in marjetice ter pikapolonice. Ni bilo dvoma, te šablone bodo prve šle pod valj :)



Vse sem izrezala iz akvarelnega papirja in pobarvala z ZIG akvarelnimi markerji. Tako je vse skupaj izgledalo po barvanju:



Temu je sledilo izdelovanje ozadja. Le-tega sem izrezala z enim izmed okrašenih pravokotnikov, odtisnila z rumenim distress Oxide inkom eno izmed štampiljk ozadje z voščili in si dodala nekaj inka še na mojo delovno površino. S čopičem, barvo in vodo sem nato rumeno barvo razporadila po ozadju in malo razmazala tudi odtis štampiljke. Kot bi se barva razlila iz odtisa. Z oranžnim odtenkom distress oxide inka pa sem poškropiša še nekaj kapljic po celotni površini.



Marjetice sem postavila v kanglico in s 3D blazinicami vse skupaj zalepila na osnovo. Dodala sem še napis in pri tem uporabila enega izmed novih napisov na vrvici, ki sem ga zalepila v polkrogu.



Kot lahko vidite, ni ostalo samo pri enem setu šablon. Na koncu sem se poigrala z različnimi pripomočki iz nove izdaje in pravo veselje je bilo kombinirati vse skupaj. Roke so kar same preskakovale od ene do druge novosti. 




Verjamem, da boste tudi ve navdušene in komaj čakam, da vidim, kako bodo vam poskakovale roke :) Vikend je pred nami. Uživajte v njem in naj bo veliko časa za ustvarjanje.


15 komentarjev:

Papirnate radosti pravi ...

Čista poezija je tale zadnja kolekcija <3 Navdušili sta me obe Tina in ti s tole izvedbo <3

Klara pravi ...

Uau, kako čudovita voščilnica! Res so lepe šablone...

Valerija pravi ...

Čudovito si uporabila te prekrasne novosti. Prava krasotica. Kako čudovite tople barve si uporabila. Z njo gotovo prikličeš pomlad.

helena pravi ...

Tebi so poskakovale roke, meni pa srce ko tole gledam. Tudi k meni že prihaja nekaj od tega :). Aja, krasotička je in ta rumena barva ji tako hudo, hudo pristaja.

Cvetoči travnik pravi ...

Že takoj pri prvi sliki sem ugotovila, da te ni premamila samo zalivalka😉, kar je razumljivo. Tina nam je ponovno ponudila popolno kolekcijo in tudi sama se veselim, ko bo 1x v mojih rokah. Hvala tudi tebi, ki nam boš v dodatno pomoč za kakšno idejo. Ta je sončna, topla, polna obtimizma🌞. Lep pozdrav Andreja

Ne-Ja pravi ...

Vladka čudovito si se poigrala s Tininimi novostmi in nam pričarala pravo spomladansko vzdušje v toplih odtenkih :).

Helena pravi ...

Ojej, kakšna huda voščilnica. Ko jo sedaj gledam v bolj temni pisarni, mi prinaša sonce in veselje. Lepo si se poigrala z različnimi novimi pripomočki.
Tinine in sedaj tvoja voščilnica me mamijo, da potrebujem vse novosti :) Denarnica in pamet pa ... ;)
Lep vikend!

Zvonka pravi ...

Ob pogledu na tvojo čudovito voščilnico sem še bolj vesela, da tudi sama kmalu dobim te novosti.

moi pravi ...

Čudovito pomladno in brez dvoma sem vedela, da te bodo te novosti navdušile. Tako kot mene ,)

oldpunca pravi ...

Mene sploh ni treba več prepričevati, da nabavim te krasne marjetice. :-) Čudovito pomlad si nam prinesla na blog. :-))

Janja pravi ...

Joj, kako čudovite marjetice. Se prav nič ne čudim, da so bile prava izbira. Voščilnica je krasna. Lp

Majda pravi ...

Kako zelo lepo, igrivo in svetlo! Hvala za navdih, Majda

Renata pravi ...

Čudovita voščilnica. Nujno je imeti marjetice.

ArtMBR pravi ...

Marjetice in kanglica so itak sedaj najbolj in, ampak kako jih ti pobarvaš- te tvoje voščilnice- ni ti para.

Hali pravi ...

Sončna rumena in marjetke...krasna kombinacija!