torek, 9. april 2019

Obdano s cvetjem in voščilom


Očitno je bila ta drobna ptica žejna in je pogledala v kanglico, če se je tam nateklo morda kaj vode. In prepričana sem, da se je, saj tudi cvetje okoli nje tako lepo raste. 


Marjetice in napis sem ovila okoli kanglice in za nekaj svežine dodala še nekaj zelenih listov, ki sem si jih sposodila pri jagodah in pa ozadje tudi tokrat samo nežno obarvala s svetlo modrim distress oxide inkom ter poškropila z nekaj bele barve. Verjemite mi, da je tudi pri meni vse naokrog poškropljeno z belo barvo, ko to počnem. Rešitev je, da pri tem uporabite škatlo in vanjo položite papir, ampak zase priznam, da velikokrat pozabim ;)


Želim vam čudovit teden in ne pustite, da vam pride to muhasto vreme do živega.


9 komentarjev:

Valerija pravi ...

Čudovita je! Lepo si kombinirala šablone. Takoj sem opazila jagodne liste. Super kreativna si!

Helena pravi ...

Z eno besedo: ljubko :) Zanimiva in lepa postavitev. Še posebej mi je všeč, kako si z napisom povezala in objela zalivalko in marjetice.

ArtMBR pravi ...

Kot vedno popolno od a do ž. Pa kanglica, kako je lepo posenčena.

oldpunca pravi ...

Ker lahko v nedogled opevam vsak element na voščilnici posebej, bom skrajšala na dve besedi: Popolna je. :-)

moi pravi ...

Ljubko in krasno pobarvana kanglica.

Ne-Ja pravi ...

Popolna je :).

Zvonka pravi ...

Čudovita in prav vsak element skrbno izbran, ptiček pa da še piko na i.

Tina pravi ...

Jej, Vladka...kakšna nežnost in milina. Čisto sem navdušena....

Tina Z. pravi ...

Res, tako zelo lepo in ljubko.