nedelja, 26. januar 2020

Praznični ostanki

Ostalo mi je še nekaj fotografij prazničnih izdelkov, ki vam jih še nisem pokazala,  pa naj si bo to na to zaspano nedeljo. Prva voščilnica je malo bolj nagajiva in na njej Božiček kuka iz odprtine:


Za roke oz. rokavice sem uporabila kar notranji del očal oz. stekli. Medtem ko je sam Božiček izdelan s pomočjo Sizzix šablon, sem vse ostalo izrezala s šablonami Najlepšega para.


Naslednji voščilnici mene bolj spominjata na kakšen piškot, mogoče tudi zaradi barv :) Vsega skupaj sem takšnih voščilnic izdelala kakšnih 15 in so mi kar prirastle k srcu.


Uporabila sem nekaj starejših šablon Najlepšega para oz tistih, ki jih je Tina oblikovala za Rayher.


Čisto na koncu pa še ena fotografija z manj tipičnima voščilnicama zame. Izdelala sem jih z Altenew štampiljkami prazničnega venčka. Čeprav se vedno znova navdušujem nad tovrstnimi štampiljkami in izzidi le-teh pri drugih ustvarjalkah, pa nisem povsem zadovoljna nad svojimi. Verjetno je razlog prav v tem, da niso moj stil. 


S tem zaključujem s prazničnimi voščilnicami preteklega leta. 
Želim vam lep preostanek nedelje in dober začetek novega tedna.

9 komentarjev:

Cvetoči travnik pravi ...

Prav vsa tvoja "stara zaloga"je super, najbolj pa sta me navdušili "ta piškotni"😀. To sta res tvoji- tvoji in tudi barvno so meni najboljša kombinacija😍. Lep pozdrav Andreja

Moje drobtinice23 pravi ...

Pozdravljena Vladke, lepo te je zopet brati.
Zopet si nam ponudila malo balzama za oči 😉
Čudovite voščilnice si naredila, težko bi rekla katera je lepša 🤔
Če bi pa že morala izbrati bi bile to zagotovo voščilnice s hiškami 😍

Helena pravi ...

Lep začetek tedna s tvojimi božično-novoletnimi voščilnicami.
Prva igriva, druge tople, tretje pa izven tvojega običajnega stila, vendar sta mi obe zelo, zelo všeč.

Hali pravi ...

Lepe so, vsaka po svoje, tudi če ni tvoj stil, je meni zadnja padla v oči, tako lepa venčka sta!

Valerija pravi ...

Prav vse so čudovite. Nič ne de, če ni ravno tvoj stil, včasih je treba stopiti iz svojih okvirjev...lahko smo presenečeni ;)

Maja pravi ...

Lepe vse po vrsti. Od današnjih so mi najbolj všeč "piškotkaste" hiške. Tudi sama sem včasih navdušena nad izdelki, ki jih druge ustvarjalke naredijo, sama pa z istimi pripomočki nimam nobene pametne ideje.

Metuljčica pravi ...

Če je v tvojem stilu ali pa ne, tebi vse uspe. Prav vse voščilnice so čudovite.

*Urška* pravi ...

Tole pa je prava paša za oči.Ena lepša od druge.Lepo si ustvarjala.

moi pravi ...

Prav vse so lepe in fino je včasih iti iz cone udobja in narediti kar nekaj drugega. Obvladaš!