četrtek, 30. januar 2020

Zimska idila s klopco

Pošteno smo zakorakali v zimo, vendar prave zimske idile še nismo videli. Poleg tega pa je božično okrasje bilo potrebno zamenjati in to sta dva razloga, da sem ustvarila današnjo sliko v okvirju z zasneženo klopco. Tako sem si vsaj na sliki ustvarila nekaj pravega zimskega vzdušja, ki vzbuja mir in spokojnost.


Pa si poglejmo kako jo lahko z nekaj pripomočki izdelate tudi sami. Uporabila sem nekaj Cottage Cutz šablon in pa šablono same klopi. Iz belega fotokartona sem izrezala drevje, ptice ter vrvico. Iz rdečega sem izrezala srca ter iz eko kartona še samo klop in sicer 3x.


Da sem na samih večjih izrezih ustvarila nekaj strukture, sem jih premazala z belo tempero. Pravzaprav sem z gobico tapkala po površini. Ker je sama klop iz eko kartona, se to vidi skozi tempero, kar pa ji daje dodatno zanimiv videz. Klopco sem povsem na koncu ob robovih še malo posenčila s črnim distress inkom.


Izrezala sem približno A5 velik karton iz fotokartona za osnovo, kar ustreza mojemu okvirju. Sredino sem premazala z modrim distress inkom, nato pa z lopatico nanesla strukturno pasto. Slednji sem dodatno še dodala snežno pasto, ki je nekoliko bolj groba. 


Nekaj paste sem nanesla tudi na samo klop in nato vse skupaj zalepila. Na klop sem dodala še vrvico s srci in nekaj ptic. Vedno pa lahko dodam še kakšen napis. Ko je bilo že vse končano, sem še poškropila vse skupaj z nekaj kapljami mešanice bele tempere in vode. Ko se je posušilo, sem dala sliko v sam okvir. 


Veliko zimskega veselja vam želim do prihodnjič. 
Navodila o izdelavi pa najdete tudi na Beadsi blogu.

6 komentarjev:

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Prekrasna :)
Še vedno čakam na sneg.
Pozdravček Tamara

Moje drobtinice23 pravi ...

Ooo Vladka, kako lepo si napolnila okvir s to zimsko idilo!!!
Z veseljem bi posedela na tej zasneženi klopci. Res si želim da bi vsaj malo snega zapadlo.

Helena pravi ...

No, sedaj si mi s to zimsko pokrajino naredila še večje lušte po zasneženi zimi :) Čudovita zimska idila, ujeta v papir.

Metuljčica pravi ...

Ja pa iiiiiii, kako lepo, zasneženo in zaljubljeno. Prelepa slika v okvirju.

Ne-Ja pravi ...

Kako bi sedaj menjala tale fež za tvojo zasneženo klopco.... Fantastična zimska idila, okvir pa ji da še pridih globine in pravljičnosti :-) .

Valerija pravi ...

Kako krasna zasnežena klopca. Zelo mi je všeč!