sobota, 28. november 2020

Mala pozornost za veliko veselje in srca-piškoti

 Tudi sama sem se pridružila akciji "Mala pozornost za veliko veselje" in poslala nekaj voščilnic. Odločila sem se za obešena srca, ki zgledajo kot piškoti. 

Vrhnji rdeči del sem premazala z glossy accent, da deluje kot glazura. Noter sme po navodilih napisala voščilo in se podpisala. Voščilnice so že romale na svojo pot in naj prinesejo veselje.

Vam pa želim lep vikend!

6 komentarjev:

moi pravi ...

Krasne piškotke v obliki srca si poslala.
Res me zanima kako bo letos ta akcija uspela, ko lahko beremo koliko ustvarjalk je poslalo svoje voščilnice. Res smo same srčne deklice na kupu 😄
❤️🧡💛💚💙💜💝

OLga pravi ...

Zelo lepe piškotke,LP

Helena pravi ...

Mmm, kakšne srčne voščilnice. Oko mi je pritegnil tudi bel, čipkast dodatek za fotografiranje :) Kot vedno - popolno. Upam, da mi danes uspe in naredim nekaj voščilnic za ta namen. Si me spodbudila :)

Metuljčica pravi ...

Res si srčna, čudovite voščilnice si izdelala za dober namen.

Valerija pravi ...

Čudovite voščilnice in lepa gesta.

Ne-Ja pravi ...

Lepo bodo tovje voščilnice polepšale pranzovanje starostnikom. Vse pohvale za dobrodelnost .)!