petek, 24. avgust 2012

Sva na morju 2012

Medtem ko sem se zadnje dni izkoristila za kakšen kratek skok po Sloveniji, za kakšen obisk, pa jutri resnično odhajava na najin vsakoletni ljubi Brač. Zaboj knjig je pripravljen, prtljaga še trenutno razmetana po sobi, ampak tudi ta bo kmalu po torbah, dobre volje itak ne manjka in torej še zadnje ure odštevanja pred odhodom. Da pa vam ne bo preveč dolgčas po meni ;), sem pripravila še to objavo pred odhodom in še kakšno za vmes, ko se bom jaz zadrževala v trdi senci s knjigo v roki: 
Komaj čakam tega popolnega odklopa, ko ni televizije, ni računalnika, samo radio. Šele tam se vedno znova zavem, kako čez leto ne morem brez vseh teh aparatov, medtem ko dober dopust iz misli izbriše prav vse te potrebe. Med drugim mi bodo družbo delali tudi ti pernati prijatelji, ki jih vsako leto opazujem pri lovljenju hrane, pri njihovih sprehodih po pomolih, ko jih človeška noga nikakor ne zmoti in ko mirno zrejo za obzorje in se prepuščajo svobodi. V gobček sem mu dala srce na vrvici in tako združila motiv z napisom. Ko smo že pri napisih, ta je iz seta Misli  in medtem ko me ne bo, mi še vedno lahko pišete na mail katere štampiljke bi želele, kajti ves ta čas bom še zbirala naročila. Več najdete tukaj ali pa na desni strani bloga. 
Drugače pa je tale ljubek galeb še ena moja ljuba pridobitev iz preteklosti od Cottage cutz, ki jih zdaj že vse dobro poznate, saj jih najdete v Marinini trgovinici. Sem zelo vesela, ker imam na zalogi dve novi šabloni iz trgovinice in komaj čakam, da ju preizkusim. Sem upala, da mi bo uspelo pred dopustom, pa sem nekaj dni samo sebe lovila za rep, tako da mi je polovica stvari ušla. Ampak pridejo na vrsto in to kmalu in takrat vam tudi razkrijem za kateri dve šabloni gre. Ve pa lahko medtem ugibate kateri dve imam, ko jih pregledujete po trgovinici :) Če katera ugane, dobi manjši bonbonček. Moramo se malo igrati :))
Tako, zdaj pa res grem. Želim vam prijeten in vesel začetek šolskega leta in upam in da vam bo sonce bolj prijetno sijalo v prihodnjih dneh, brez te vročine. Pa da bi dež vendarle malo namočil tudi tiste predele, ki so že skoraj pozabili kako le-ta sploh zgleda.

22 komentarjev:

anaja pravi ...

Uživaj s tako veliko žlico, kot vse leto delaš.

moi pravi ...

Nič ne bom ugibala, ker vem, to sta ...
Neeeeeeeeeeee, saj ne bom izdala, dam priložnost drugim.
So pa te šablone res lušne in ti jih znaš tako lepo pokombinirati.
Prava morska čestitka je nastala in čeprav sem se že vrnila z dopusta, si mi spet naredila lušte po morju.
Uživaj(ta), saj si zaslužita popoln odklop.

Tanja E. pravi ...

Čudovita čestitka kot popotnica za letošnje počitnice. Naj bodo enkratne in nepozabno lepe. LP:)

Creatissimo pravi ...

Krasen oddih ti želim in prepusti se novim doživetjem in navdihom! Srečno!

Andreja pravi ...

Ja si kar predstavljam kako lepo bo, ker sem se ravno vrnila in s težkim srcem zapustila moj ležalnik v senčki.. Uživaj maksimalno in naj bodo knjige berljive☺

Alenka pravi ...

Uživaj na morju!!!Nabiraj energijo in prevetri ideje!!!

Klara pravi ...

Krasna je...lepo se imej na morju in napolni baterije. Bom pa kar ugibala kateri dve šablonci si kupila...več kot vsekat mimo ne morem...mislim, da sta to Baby Boy in Baby Girl Clothes... Uživaj... ;))

Kirena pravi ...

Lepa čestitka. Uživaj na morju maksimalno.

Janja pravi ...

Veliko sprostitve, miru in užitka na obali in ob branju ti želim. Voščilnica je krasna. Lp

Kristina pravi ...

Imej se kar najlepše, uživaj v branju in opazovanju in miru, da bodo po dopustu izpod tvojih rok spet nastajale čudovite umetnije.

leycika pravi ...

Čudovita čestitka. :)

Helena pravi ...

S temi besedami odhoda na morje in s krasno morsko voščilnico si mi naredila ponovne lušte po tej veliki luži :) Uživaj v namakanju, branju, poslušanju in gledanju vseh lepot narave.
Kakšni šabloni imaš, ne bom ugibala, ker mislim, da sta to tisti dve, ki si ju imela na mizi, ko sem bila nazadnje pri tebi :)

Hali pravi ...

Uživajta in napolnita baterije. Galebi pa naj vam popestrijo dneve, kot si ti meni večer s tvojo čestitko. JOj kako lušten srček nosi v kljunu -)

Mojca pravi ...

Waw tale je krasna ... prav poletna in tisti srček je tako posrečen. Jaz tudi bi rekla da si si kupila Baby Buggy in recimo Baby Girls Clothes, ker sta to zadnji dodani šabloni ... LP

Nella pravi ...

Krasna voščilnica. Maximalno uživaj :)

Cinnamon and Thyme pravi ...

Lepo se imejta in ne pozabi vklopit možgančke na off :)!

Karmen pravi ...

Uživajta na morju!!! Voščilnica je prekrasna. Tudi jaz mislim,da imaš Baby Boy in Baby Girl Clothes, karkoli že je komaj čakam, da vidim kaj lepega boš ustvarila.

Metuljčica pravi ...

Čudovita voščilnica. Želim vama prijeten dopust.

Maja pravi ...

Uživaj na dopustu, saj je tak odklop nekaj najlepšega, kar si lahko človek poleti privošči.
Jaz bi rekla, da si kupila Baby boys clothes in Mushroom house.

Marina pravi ...

O Vladka res izkoristi vsako minutko na morju ob dobri knjigi, družbi in prijetnem morskem zraku=) O jaz pa vem kateri dve šablonici sta to=) Ampak ne smem povedat=) Moram pa reči, da komaj čakam da vidim kaj lepega bo iz njih nastalo=)

Celia Indriana pravi ...

That card is nice:) By the way follow you! Please check out my blog and follow me back if you don't mind:)

Anonimni pravi ...

Vladka, najbrž ta trenutek že polno uživaš svoj dopust in upam da si napolniš ustvarjalne baterije, čeprav vidim, da se ti sploh ne izpraznijo - po čestitki sodeč. Super je.
Saša/Lunaspi