nedelja, 13. december 2020

Praznična tag-a in snežinka

Prazniki se približujejo z veliko hitrostjo in morda razmišljate tudi že o zavijanju daril. Tudi to je nekaj, čemur ustvarjalke rade posvetimo pozornost. Tako so lep dodatek zavitemu paketu tag-i ali pa večji izrezi, ko je recimo snežinka na moji fotografiji.

Izdelava je precej preprosta. V prvem koraku sem si izrezala 2 tag-a iz belega foto kartona in 2 malo manjša iz paus papirja in na obeh papirnatih večkrat embosirala snežinke. To sem storila tako, da sem uporabila rezalno šablono, ki pa sem jo skozi Sizzix sputila s "sendvičem" za embosiranje in ne za izrezovanje. Tako sem ustvarila v papirju samo vtis snežinke in ne, da sem jo izrezala. 

V naslednjem koraku sem si z isto šablono izrezala nekaj manjših snežink in dodatno še večjo. Pobarvala sem jih s 3D barvo za štampiljke in papir.

Na paus papir sem z VersaMark blazinico odtisnila Čarobne praznike in en napis vroče embosirala z belim prahom, na drugem pa z zlatim.

Temu pa je sledilo samo še sestavljanje in lepljenje. Snežink sem zalepila več eno na drugo in na vrhu pobarvano ter dodala še srce na sredino. Večjo pa dokončala tako, da sem prav tako zalepila več snežink eno na drugo in na obeh straneh dodala pobarvano, nato pa še nepobarvano manjšo belo in srce. Tako lahko hitro postane tudi obesek za smreko, potrebno je dodati samo vrvico.

Oba taga sem sestavila skupaj tako, da sem manjšega iz paus papirja dala na belega in ju skozi luknjo povezala z vrvico. Na tistega iz paus papirja sem nato zalepila manjšo snežinko.

Jaz vam želim veliko zabave in veselja ter ustvarjalnosti v pričakovanju praznikov.

Objavo boste našli tudi na Beadsi blogu.

Pa lep dan.

4 komentarji:

OLga pravi ...

Lepe čestitke,lp.

Valerija pravi ...

Čudovita tagca. Moram preizkusiti to barvo. Fajn zgleda!

oldpunca pravi ...

Krasna sta! Pavs papir doda mehkobo in nežnost. :-)

Ne-Ja pravi ...

Čudovita praznična tagca in res hud ideja. Pavz svetovno pravi svoje delo :).