sobota, 26. december 2020

Sprehod skozi zasnežen večer

Večkrat si rada izdelam kakšen dodatek za dom, sploh v zimskem oz. prazničnem času in tudi tokratnega naj delim z vami. 

V prvi vrsti me je pritegnila sama šablona in v bistvu veliko dodatnega ni potrebno. Izreze sem pobarvala z alkoholnimi markerji in si izrezala še dodatne, da sem kasneje prilepila enega na drugega, da so malo debelejši.

Izdelala sem ozadje podobno kot v tej objavi, pri čemer sem si luno zamaskirala s pomočjo maskirnega papirja. Lahko uporabite tudi post it listke, ki pa morajo imeti lepilo po vsej površini.

Ko sem le-tega odstranila, sem dodala samo malo nežno sive barve tu in tam, da zgleda luna malo bolj realno. In pa seveda celotno površino še poškropila z mešanico vode in tempere, da sem poustvarila sneženje. Na tla sem dodala snežno pasto.

Na koncu sem sliko dala v okvir, kar tukaj sicer še ni vidno. Je pa takšen končni izdelek.

Do naslednjič pa lep pozdrav.

Objavo pa najdete tudi na Beadsi blogu.

6 komentarjev:

Helena pravi ...

Čudovita, rahlo mistična slika krasi tvoj dom. Res lepo ozadje in zanimiva scena.

ArtMBR pravi ...

Tudi sama imam tole šablono in zbiram pogum kako jo uporabiti. Res je, da je že sama po sebi lepa, a ozadje jo naredi še bolj lepo, ji doda čisto drugo dimenzijo. Skratka lepo si ustvarjala.

Klara pravi ...

Uau, popolna božična zgodba! Čudovito izgleda!

iris-irena pravi ...

Čudovito ozadje in krasna slika! Vladka, obvladaš . Moj poklon!
Lep pozdrav!

Metuljčica pravi ...

Joj kako lepo. Prava zimska pravljica.

Valerija pravi ...

Kako čudovita voščilnica. Res fantastični izrezi in prav tako krasno ozadje.