sreda, 9. december 2020

Pingvini imajo svoje veselje

V tej objavi sem vam pokazala mojo prvo amerikanko, ki je v bistvu nastala kot druga. Prva, ki sem jo izdelala pa je ta:

Idejo zanjo sem dobila tukaj. Ostala sem pri enakih barvah in bolj ali manj enaki postavitvi. V bistvu sem bolj kot ne, medvede zamenjala s pingvini :) Ampak se mi je zdelo, da bo za prvič lažje, da izdelam nekaj zelo podobnega temu, kar vidim :))

Moram priznat, da sem se prav zabavala pri izdelavi in da zagotovo izdelam še kakšno amerikanko. 

Lep dan želim!

7 komentarjev:

oldpunca pravi ...

I, kako lušno! Super si razdružila in ponovno združila pingvina. :-) Postavitev je vrhunska. Sama se tega formata voščilnice kar malo bojim. Vidim pa, da ga je vrhunsko "ukrotiti". :-)

Helena pravi ...

Podobno kot Sonja imam tudi sama rešpekt pred amerikankami :) Zadnje čase so popularne in vidim, da niso takšen bau - bau. Ti si svojo lepo zapolnila s prikupnimi pingvinčki. Pa še barve so tako prijetne na oko.

Metuljčica pravi ...

Joj kako dobra postavitev na amerikanko, pa da ne govorim o tvoji izvedbi, ki je naravnost super! Navdušena in še enkrat navdušena!

iris-irena pravi ...

Čudovite so!

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Krasne :)

Ne-Ja pravi ...

Ma kok je pa tole cart izvedba in ideja... Všečkam na polno :)!

leycika pravi ...

Oh kako so ljubki tile pingvinčki :)