torek, 16. februar 2021

Obroč za štikanje 2x

Ko sem brskala po Pinteresu za novimi idejami, sem naletela na ta in ta obroč za štikanje s čudovitim vezenjem. V trenutku sem si ju želela preleviti v papirnato obliko in Tinini izdelki so mi bilo v zelo veliko pomoč. Tako pa je vse skupaj izpadlo:

Spomnila sem se, da ima doma kar nekaj platna v listih, ki se ga da dobiti v Lidlu vsake toliko časa, ko prodajajo slikarske pripomočke. Zgleda kot blok z risalnimi listi, ampak dejansko je blok listov iz platna, ki se s šablonami zelo lepo reže in ima čudovito strukturo, ki jo lahko vidite tudi na fotografiji.

Sponko na obroču sem izrezala iz zlatega papirja in jo postarinila s patino. Obroba obroča je izrezana večkrat iz eko papirja in še enkrat iz rjavega papirja s strukturo. Za osrednji motiv pa sem uporabila različno kombinacijo Tininih šablon in barvnega papirja s strukturo.

Obroča sem zaenkrat pustila takšna kot sta in ju nisem dodala ali izdelala kot voščilnico. Bom še razmislila kaj bi z njima storila :)

Želim vam zabaven in ustvarjalen dan!

7 komentarjev:

Cvetoči travnik pravi ...

Lepo si naštikala, zelo lepa dekoracija, ki bo prav gotovo, ob tvojih idejah,kmalu našla pravo mesto. Tudi kot obesek na vratih bi bilo lepo. Pozdravček k tebi na Andreja

Anja pravi ...

Super ideja.

Helena pravi ...

Vladka, tvoje vezenje je naravnost za na razstavo ročnih del :) Super si se znašla, obroč pa zgleda kot pravi.
Mimogrede, mene tisti dve povezavi pripeljeta le do Pinteresta, ne pa do tvoje inspiracije. No, morda je pri meni kaj narobe.

Vladuška pravi ...

Helena, hvala. Mislim, da bi zdaj moralo delovati.

Metuljčica pravi ...

Kako lep izdelek. Tudi meni se zdi, da je obroč oblečen v pravo blago. Tudi vezla si čudovito. Res sem navdušena nad tvojim ustvarjanjem.

moi pravi ...

Kako super si ju preobrazila v papirnato obliko.

Janja pravi ...

O kako sta lepi. Lp