torek, 9. marec 2021

Metulj na cvetu

Zima počasi prepušča svoje mesto pomladi in to se pozna tudi na današnji voščilnici, kjer se zelenje prepleta s paus papirjem, dodaten okras pa je nekaj cvetja in metulj.

Izdelava je precej preprosta. Za malo popestritve sem belemu kartončku velikosti 9,5 x 14 cm (malo manjše kot sama osnova za voščilnice) izrezala krog. Iz papirja s teksturo sem izrezala nekaj zelenja v dveh odtenkih zelene in pa še nekaj vejic iz paus papirja. Iz rumenega sem izrezala metulja, ter še iz belega nekaj cvetja.


Cvetje sem nato sestavila v drobne marjetice. Izrezala in sestavila sem si še pentljo.

Nato pa sem vse skupaj zalepila na osnovo iz eko kartona kot vidite na naslednji fotografiji. Dodala sem le še napis, ki sem ga odtisnila z rjavo blazinico.

Lep dan vam želim!

Objavo pa najdete tudi na Beadsi blogu.

2 komentarja:

*Urška* pravi ...

O, kako luštna voščilnica. Vedno občudujem, kako znaš skombinirati različne šablone.

Metuljčica pravi ...

Danes je pa res moj boljši dan in ti si mi ga še polepšala s čudovito voščilnico.