sreda, 3. februar 2021

Slonji vse najboljše

Po pticah in mačjih navihankah je logično nadaljevanje ljubki slon. Posadila sem ga med travo in rože ter mu en cvet dala med rilec. Okrog pa veselo naletavajo metulji.

Vso dogajanje sem postavila na sredino voščilnice in da sem presekala spodnji in zgornji del, sem napis dodala na trak, ki sem ga privzdignila. 

Sam slon pa je izrezan večkrat in plasti sem zalepila eno na drugo, da ima več dimenzije. Je pa izrezan iz sivega papirja s teksuro, ki sem ga ob robovih posenčila s črno blazinico, v notranjosti pa malo z belo.

En velik slonji pozdrav in lep dan vam želim!

8 komentarjev:

Moje drobtinice23 pravi ...

Zelo lepo voščilnico si naredila
Ta lepotec prav paše v travo, kjer lahko nabira rožice 🥰
Lep in uspešen dan tudi tebi.

MiaS pravi ...

Joj kako je ljubka ta voščilnica. Prav pomladna :)

Cvetoči travnik pravi ...

Vsa slonja veličina je tako nežna, da tudi travce ni pomendrala. Lepa😍 ,pozdravček Andreja

*Urška* pravi ...

Ja pa iii, kako ljubka voščilnica. In slonček s cvetjem v rilčku.

moi pravi ...

Ta slonček je že sam po sebi tako prikupen, tvoj na travi z metuljčki pa še toliko bolj.
Cartkana voščilnica.

Helena pravi ...

Slonček ni bil moja izbira pri prvem nakupu, ampak mislim, da me bo tvoja krasna voščilnica pripravila do tega, da bom šla še enkrat v Tinino trgovino :) Fantastična je!

Valerija pravi ...

Ta slonček je resnično zelo prikupen. Zelo lepo voščilnico si naredila.

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Krasna voščilnica. Ti slončki so čudoviti.