nedelja, 14. marec 2021

Praznična in pomladna varianta s pticama

Tokrat sem začela z ustvarjanjem tako, da sem si določila postavitev in se odločila da na desni strani izrežem še krog, ki bo obdam z venčkom. Naslednja odločitev je bila, da v venček postavim ptico in da izdelam dve variaciji: praznično in pomladno. Na osnovi tega je padla tretja odločitev in sicer, da v ozadju na praznični uporabim rdeči pikasti papir, na pomladni pa rumenega pikastega. Ker pa mi je bilo ozadje premočno, sem čez oba papirja položila še eno plast paus papirja. 

Za nekaj popestritve sem uporabila pravokotnik z valovitm robom. Odrezala sem ga tako, da ima tri ravne robove in enega valovitega. Valoviti ostanek pa sem uporabila še na levem robu voščilnice.

Skombinirala sem različne šablone Najlepšega para, da bi na eni strani pričarala praznično vzdušje, na drugi pa svežino pomladi in toploto sonca. "Zimski" ptici sem dodala kapo, ki sem si jo sposodila pri pingvinih, "pomladni" ptici pa dodala droben cvet.

Naj vam današnji ptici prineseta malo veselja in topline ob bolj turobnem vremenu.

6 komentarjev:

Valerija pravi ...

Ooo, Vladka, kako super ideja. Sama sem slončku že nadela božično kapico, na ptico s to opravo pa še nisem pomislila. Hvala za idejo. Obe voščilnici sta fantastični.
Lp

Metuljčica pravi ...

Hvala za polepšano jutro in lep začetek tedna. Všeč mi je ideja s ptico, ki si jo enkrat domiselno postavila v praznični, drugič pa v pomladni venček. Super si si zamislila in uporabila valovit rob in dodatke. Skratka, čisto vse je super in nadvse sem navdušena nad prelepima voščilnicama.

Cvetoči travnik pravi ...

Kakšna svežina in toplina na tvojih voščilnica. Zelo mi je všeč, kako si uporabila odrezani del valovitih robov in pa seveda sama postavitev - no vse mi je všeč 😀. Pozdravček Andreja

Aleksandra pravi ...

Prava mojstrica izdelovanje venčkov. Zelo lepi voščilnici. Pozdravček Aleksandra

*Urška* pravi ...

Oooo,obe sta zelo lepi.In to kombiniranje je naravnost vrhunsko.

Renata pravi ...

Obe variaciji sta čudoviti. Venčka s ptičkama žarita s pticama. Pokazala si, kako lahko z eno stvarjo izdelaš čisto nasprotje. Kapo dol.