ponedeljek, 13. november 2023

Mala šola prazničnega ustvarjanja (11) - MASKIRANO IN SENČENO OZADJE

Lep pozdrav. Nova učna ura 11. Male šole prazničnega ustvarjanja je tukaj. Danes vam predstavljam voščilnico, ki jo z lahkoto izdelujete masovno. Angel oz. ta deklica je tako krasen, da ne potrebuje veliko in je sam na sebi osrednji element.

Ozadja voščilnic mi osebno velikokrat predstavljajo problem in najraje ga rešim s senčenjem. Tokrat sem se tega lotila tako, da sem maskirala del osnove in nato s pomočjo izreza oblakov senčila, da sem dobila izgled neba.

Pa še iz druge strani. Ste morda opazili, da sem angelu spremenila frizuro? :))):

Če vas zanima kako sem to storila bolj natančno vas prav lepo vabim k ogledu videa tukaj ali pa na mojem Youtube kanalu

Domača naloga se tokrat glasi:

MASKIRAJ DEL VOŠČILNICE IN IZDELAJ OZADJE

Vse svoje naloge skozi celotno malo šolo boste lahko oddajali v tej objavi, kjer najdete tudi vsa pravila o sodelovanju.

V četrtek, 6.12., pa bo Tina izžrebala 4 nagrajenke/nagrajence in jim podarila naslednje nagrade: 

Pravila za sodelovanje pa so naslednja:

  • prijavite lahko izdelke, ki bodo nastali na podlagi ‘domačih nalog’ in na katerih bo izdelek Najlepši par GLAVNI motiv na voščilnici,
  • sodelujete lahko z vašimi javno objavljenimi izdelki, povezavo nanje pa prilepite s pomočjo InLinkz gumba, ki se nahaja na dnu objave te objave,
  • v svoji objavi omenite, da sodelujete v Najlepši par Mali šoli prazničnega ustvarjanja,
  • prijavljene izdelke lahko prijavite tudi v mesečno galerijo Najlepši par oz. druge ustvarjalne izzive,
  • izdelke lahko prijavljate do 6. 12. do polnoči, 7. 12. pa bo Tina s pomočjo Random.org izžrebala štiri nagrajenke in jih objavila na blogu.
Hvala za vaš obisk in želim vam, da kar najlepše preživite praznike. Se beremo naslednji ponedeljek. 

Današnji uporabljeni izdelki Najlepši par:




2 komentarja:

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Tako nežna je in s tole spremenjeno frizurco je namesto stroge učiteljice angel nastala prav sexy angelček.

Zvonka pravi ...

Krasna je in takoj sem opazila novo frizuro in čisto na uho ti povem, da mi je bolj všeč.