torek, 21. november 2023

Mala šola prazničnega ustvarjanja (11) - TRESOČI ELEMENT

Lep pozdrav v moji predzadnji učni uri 11. MŠPU in letos se še ni kaj treslo pri meni, pa naj se tokrat trese 0.


Namesto folije sem uporabila potiskan paus papir in da sem še dodatno poudarila tresoči del, sem ga okrasila:

Tukaj pa je na ogled moj video z vsemi neumnostmi in napakami vred. No, v bistvu z eno večjo in objavljam jo zato, da je ne boste naredili tudi vi :) Video si lahko ogledate tudi direktno na Youtube:

Domača naloga se tokrat glasi:

NAJ SE TRESE EDEN IZMED ELEMENTOV NA VOŠČILNICI

Vse svoje naloge skozi celotno malo šolo boste lahko oddajali v tej objavi, kjer najdete tudi vsa pravila o sodelovanju.

V četrtek, 6.12., pa bo Tina izžrebala 4 nagrajenke/nagrajence in jim podarila naslednje nagrade: 

Pravila za sodelovanje pa so naslednja:

  • prijavite lahko izdelke, ki bodo nastali na podlagi ‘domačih nalog’ in na katerih bo izdelek Najlepši par GLAVNI motiv na voščilnici,
  • sodelujete lahko z vašimi javno objavljenimi izdelki, povezavo nanje pa prilepite s pomočjo InLinkz gumba, ki se nahaja na dnu objave te objave,
  • v svoji objavi omenite, da sodelujete v Najlepši par Mali šoli prazničnega ustvarjanja,
  • prijavljene izdelke lahko prijavite tudi v mesečno galerijo Najlepši par oz. druge ustvarjalne izzive,
  • izdelke lahko prijavljate do 6. 12. do polnoči, 7. 12. pa bo Tina s pomočjo Random.org izžrebala štiri nagrajenke in jih objavila na blogu.
Hvala za vaš obisk in želim vam, da kar najlepše preživite praznike. Se beremo naslednji ponedeljek. 

Današnji uporabljeni izdelki Najlepši par:


3 komentarji:

Helena pravi ...

Vladka, kako znaš skombinirati različne elemente, da potem nastane nekaj "okusnega". Čudovita voščilnica in lepo izpostavljen tresoči del.

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Res si mojstrica minimalizma...pri tebi je "manj" ogromno za videti....sem pa vesela, da si se odločila za tresočko...te je res užitek izdelovati....

oldpunca pravi ...

Čisto normalno je, da si pri izdelavi voščilnic življenje malo zakompliciramo. :-)) Super si speljala to minimalistično ničlo v tresoči element. Krasni voščilnici!