sreda, 27. april 2011

Marjetice in mak na preprosti način

Rožice so posajene, čeprav mi je dež malo ponagajal pri delu, a sem na koncu vseeno zmagala. Med drugim sem sadila tudi marjetice. Že lani sem namreč občudovala vrsto marjetic, ki zgledajo bolj kot grmiček in si jih nisem kupila. Letos pa sem si jih privoščila in dajejo mi veselje s premnogimi cvetovi. Nekaj sem jih ujela tudi na tej čestitki.
Preprosta, a zelo primerna za naročilo in za pošiljanje. Vsaj sama tako mislim. V preteklosti sem vse preveč komplicirala pri naročilih, predvsem tistih, ki niso že v naprej določena točno določeni osebi in so namenjena za pošiljanje. V teh primerih ni dobro, da je na čestitki veliko detajlov in koščkov in prav zato sta mi ti dve današnji všeč. Šivi dajejo okvir celotni podobi in šopku marjetic ob strani. Dodano je samo še drobno voščilo v zgornjem kotu in pa šopek marjetic tudi na kuverti. S tem dobi celotna podoba osebno noto, saj že prejeta kuverta slavljencu da vedeti, da lahko pričakuje od takega pisma samo nekaj lepega :)
Ista zgodba tudi s šopkom maka, ki nas opominja, da si je treba upati sanjati. 
Tudi tukaj šivi, cvetlice in napis zaokrožujejo podobo celotne čestitke.
Toliko za te dopustniške dni. Če še niste, pa pokukajte še na Ustvarjalno skrinjo nasvetov, kjer vas čaka nadaljevanje o 'lesu'. 

Pa ne pozabite si upat sanjat. Kar drzno, tega vam nihče ne more vzeti!

29 komentarjev:

Tiara pravi ...

Sploh se ne morem odločit katera je lepša v rdeči ali beli barvi. Obe so mi zelo, zelo všeč.

Anonimni pravi ...

Bele marjetice in rdeč mak. Oboje izgleda tako zelo lepo. No mogoče mi je za malenkost lepša rdeča kombinacija, najvrjetneje, ker sem trenutno polna energije in me ta rdeča še bolj "polni".

Andreja pravi ...

ooo kako sta kjuti in tudi jaz bi se zelo težko odločila, kajti obe sta tako zelo lepi, tako zelo preprosti, a hkrati zelo bogati :-))
Lepo si naredila šive in prav paše ker niso ravni. In pika na i je kuverta, tako kot praviš!

Suzana pravi ...

Obe sta krasni, težko doloćim favoritko. Všeč mi je, da sta tako preprosti, a hkrati tako veličastni. Odtis na kuverti čudovito dopolnjuje kompletek.

Mil pravi ...

Prva, belo elegantna, druga, močna, ljubezenska. To mi je najprej prišlo na pamet.

Creatissimo pravi ...

Tdi jaz se nagibam k 'manj je več' variantam, kjer damo prejemniku dihati (in ga prepustimo tudi njegovi/njeni domišljiji), čeprav tudi tvoje ostale voščilnice, ki imajo več elementov, niso nikoli pre-več obložene :). Imaš občutek, ki ga lepo izlivaš na svoje stvaritve.
Meni so šivi tudi zelo všeč - pri meni so bili aktualni na lanskih novoletnih voščilnicah prijateljem in znancem. Zagotovo se še kje pojavijo tudi v bodoče.
Uživaj v svojih cvetočih 'pridelkih'! ;)

helena pravi ...

Obe sta zelooooo lepi. Neravni šivi naredijo svoje. Mene tokrat bolj vleče k drugi, ker imam rada rdečo barvo.

Tanja E. pravi ...

Vladka, čudoviti sta, delujeta prav žlahtno...Za pošiljanje po pošti sta res idealni, saj sta izdelani "plitvo", brez večjih izboklin, ki bi ob transportu lahko ranile tako srčno stvaritev.
Res sta tudi kuverti odlični, prejemniku dajeta slutiti, da ga čaka posebna vsebina.
LP:)

Tadeja pravi ...

E ovo je baš po mom guštu! Makovi su mi poslije ranunkula, prvi od najdražih :), ali ove čestitke sa ivančicama (marjeticama) su posebne! :)

Marna pravi ...

Prekrasni voščilnici! Sploh maki so pa posebni!

Helena pravi ...

Zopet nekaj krasnega izpod tvojih prstov. Dobra si,ker se ti je ljubilo izrezovati cvetje :) Neravni šivi so zanimivi ravno zato, ker so neravni. Voščilnicama dajo posebnost.
Fotke so seveda zopet nekaj enkratnega.

Goga pravi ...

Tudi meni so maki za malenkost bolj všeč, pa samo zaradi rdeče barve, marjetice pa delujejo tako čisto nedolžno. Lepo si popestrila voščilnice s šivi in prav njihov čar je da s neravni.

Kefa pravi ...

Čudovite...obe in ne moremi zbrati, katera je lepša. Všeč mi je preprostost izgleda, čeprav izdelava ni bila tako preprosta. Šivi na voščilnici pa dajo tisti čar.

Papa Kefa***

Jana pravi ...

Že marjetice so iz mene izvabile uaaauuuu, ko sem zagledala še mak pa je prišel UAAAAUUU! Čudovito. :)

VSE DOBRO pravi ...

Sem vesela zate za marjetice, za tiste posajene in te na čestitki - obožujem marjetice in so moje naj rožice ... komaj čakam, da bodo na travniku ... in tudi mak s svojo ljubečo barvo napoveduje poletje ... krasne čestitke - res imaš en poseben čut in noto zato ...

Vse dobro ...

Simona pravi ...

Prelepi sta - obe.

namo pravi ...

Krasni sta obe,vsakapo svoje.

Tanc pravi ...

Prečudovita eleganca minimalizma! Enkratni sta, še posebej v kombinaciji s kuverto. :))

Škorčica pravi ...

Spet si naredila lepi čestitki in obe rožici sta mi zelo zelo ljubi: prva zato, ker so tudi preproste stvari lahko lepe, druga pa, ker so tudi nežne stvari lahko strastne! :)

Mojca pravi ...

česarkoli in kakorkoli se lotiš, deluje popolno, ne glede na to, ali je enostavno, komplicirano, barvito, sveže, zasanjano mehko...
neverjetna si.

Biljana pravi ...

Preprosto- mogoče....čudovito-definitivno!

Saša pravi ...

Zelo sta čudoviti, preprosti a je vsega čisto dovolj, super!!!

MarikaGabez pravi ...

Spet lepo in čudovito izbrana motiva, postavitve. Za piko na I pa še kuvertica. Jaz na šivanje vedno pozabim oz. ga postavim na stranski tir, ker je treba izvleči mašino, se premakniti v drug prostor.... polno nekih kolobocij. Mi je pa strašno všeč, da se poslužuješ teh neravnih šivov.

Alenka pravi ...

Spet dve čudoviti čestitki!!!Mogoče res preprosti, ampak tako lepi! Meni je bolj všeč makova, ker je malo bolj živa in 3 D maki še bolj pridejo do izraza. Šivi pa res naredijo svoje!

Maja pravi ...

Manj je velikokrat več in to definitifno velja za ti dve tvoji čestitki :) Sem pa tudi sama velika ljubiteljica marjetk in maka, pravzaprav vsega poljskega cvetja.

Maja pravi ...

Obe preprosto čudoviti. Na obeh je vsega ravno prav. Morda mi je za pikico bolj všeč tista z maki, ker zaradi rdeče barve bolj žari od energije, medtem ko marjetice umirijo vzdušje.

Eva Razboršek pravi ...

Čudovito - prefinjeno in prisrčno obenem!

Janja Z. pravi ...

Čudoviti čestitki si ustvarila. V bistvu sta mi všeč obe. Prva je bolj umirjena, deluje bolj klasično, druga pa je bolj "vroča", energična.

Maja pravi ...

Tudi jaz bi se težko odločila, katera mi je lepša, kot bi se težko odločila tudi med rožama: makova polja so v poletni svetlobi tako čudovita, marjetice pa me vedno ganejo s svojo ljubko preprostostjo!