sreda, 6. april 2011

Risanje po steni in odhod v Dublin?

Čeprav sem upala, da vam danes in hkrati po dolgem času pokažem kaj novega, pa lahko dodam samo prazne fotografije, ker nisem nič ustvarila. Želja včeraj je bila večja, kot pa realnost. 

Pretekla dva tedna sem bila zaposlena predvsem z barvanjem sten, najprej pri prijateljih, ki sta se selila, sedaj pa še doma. Odločila sem se spremeniti kuhinjski kot in se prvič spopadla s stensko šablono. Moram priznati, da je pravi špileraj in da je učinek meni osebno zelo všečen, vendar je potreben čas. Kot še ni dokončan in vam lahko pokažem samo prvi delček oz. delo v teku. Ko bo dokončano pa dobite celotno sliko kota, prej in potem. Tudi tem rožicam bom dodala še kakšnega metulja.
Javljam se toliko, da boste vedele, da še živim. Hkrati se ukvarjam še z eno drugo zadevo, ki je zame precej velika stvar. Službeno po vsej verjetnosti odhajam na Irsko, konkretno v Dublin in sicer za slabe 3 mesece. Za sigurno izvem čez kak dan dva. Sreča je ta, da odhajava oba. To je prednost, če delaš na isti firmi :) Nasploh kar se mene tiče, je v tem veliko prednosti, razen te, da če pride do krize, je nevarnost, da oba izgubita službo.

Oditi za 3 mesece zame ni mala stvar. Sem nasplošno tip, ki je zelo zelo rad doma in poleg tega odhajam v času, ko sem se veselila sajenja rožic, uživanja na balkonu in motorju. Zdaj pa si moram v glavi narediti, da se bom veselila zelenih travnikov in veliko pršenja z neba :))) Moj dragi J. mi je že obljubil pol svojega kovčka, ki ga lahko napolnim z ustvarjalnimi stvarmi :)))) in sama že raziskujem, kje so ustvarjalne trgovine :)))) Saj vem, da si bo marsikatera mislila, da sem morda nora in čudna, da se tega ne veselim s polnimi rokami in velikim nasmehom, ampak taka sem, nimam rada velikih sprememb. Ampak to ne pomeni, da se po malem v mene ne naseljuje tudi veselje in da se zavedam, da je to dobra priložnost in prav zato sem se na koncu odločila tudi zato, da bi dejansko šla. Je pa res, da sama ne bi šla, skupaj pa se mi zdi dobra priložnost.

Verjamem, da bosta bloga, predvsem Ustvarjalna skrinja nasvetov, nekoliko trpela, ampak neko ceno je treba plačati. Čaka me še kar nekaj opravkov, tako da bom na koncu sestreljena na Irsko :))) Boste pač namesto čestitk dobile kakšno dozo fotografij z zaplatami zelene ;))) in kakšno pravljico. Morda bo moja domišljija tam še bolj delovala, saj zna biti pokrajina precej pravljična in mi bodo besede še bolj tekle. ;) 

V pričakovanju potrditve odhoda in v želji, da pred odhodom še kaj ustvarim, vas pozdravljam. Javim, kako se bo razpletlo. Upam pa, da sedaj ko sem že sprejela dejstvo da grem, ne bodo rekli ne :)

33 komentarjev:

Tina pravi ...

O, lepo. Jaz bi zadevo zagotovo sprejela enako kot ti. Zato ti želim, da bi kmalu našla stvari, ki te bodo bolj povlekle. Vse izdelkarske trgovine ti pa že sedaj zavidam.

Tadeja pravi ...

Oooohhhh, pa to su divne vijesti. I ne znam zavidim li ti više na "novoj" kuhinji i ružicama i leptirima po zidovima ili na Dublinu i Irskoj ( moja dugogodišnja želja)
I prvo što sam pomislila je bilo, joj, sad ćemo dobiti sličice i pričice iz Irske.
A činjenica da idete oboje, mi se čini kao pad sjekire u med! :)

čarovnička pravi ...

ooooooooooooooo kok fajn .. a bi še mene dala v kufer .. tko u en kotek..
in nič nisi čudna, najprej sem pomislila, kaj vse bi gor lahko kupila... za ustvarjat .. hahahahha čist res
upam, da ti rata .. želim vama lepo potovanje ... lepe dneve z lepim vremenom ... in uh kaj še ...
dobro nakupovanje .. .)))))))
faj se mej in oglasi se kaj ...

mimoza pravi ...

Krasne rožice si naredila, se že veselim slike, ko bo končano.
Čestitam za Irsko, čeprav bi tudi jaz na tvojem mestu bila zmedena. Sicer zelo rada potujem, ampak za tri mesece nekam oditi....sicer bo pa s tabo tvoj dragi, tako da...uživajta!

moi pravi ...

Ti čisto verjamem tvojim mešanim občutkom in strahu, da ti tih pred zdajci spet odpovejo. Saj še sama ne morem verjeti, da res greš.
Kakorkoli, tolažim se z mislijo, da spet kmalu prideš.
Kotiček si pa kar predstavljam, pravljičen bo!

Šolanje na domu-Waldorf pravi ...

Uuu, čestitke za odhod na Irsko. :) Bi z veseljem šla, če bi imela možnost. Sicer je pa "samo" za 3 mesece, tako da ne bi smela preveč pogrešati doma.:) Je pa možno, da ne boš hotla priti nazaj v Slovenijo. :)))

Simona pravi ...

Jaz bi se vama kar pridružila. Že sedaj pa se veselim tvojih irskih "razglednic" na blogu.

Renata pravi ...

Super za Irsko! Zagotovo se boš/bosta imela fajn, čeprav bo pot službena. Kot v kuhinji pa je tudi videt krasen ... priznam, mene tudi mikajo tele stenske šablone.

helena pravi ...

Kuhinjski kot je že sedaj super, če boš dodala še metulje, bo pa zagotovo še bolj cvetoč.
Irska!!!! Zakon, sem že bila, resda samo par dni, ampak je lepa. Tam šele spoznaš kako zelena je lahko trava. Prav gotovo pri svojem ustvarjanju ne boš mogla mimo motivo štiriperesnih deteljic, pa ovčk in grajskih motivov. Bi šla takoj s teboj.
Zanimivo, tudi jaz sem ob branju tvojega zapisa takoj pomislila, če boš vzela kaj "robe" s seboj in na NOVE TRGOVINE!!!!
Imejta se lepo in uživajta, kar se le da.

HRANDICA pravi ...

Rožice izgledajo lepo na steni in lepo je videt, da se lotiš še česa izven okvirjev "inkanja" in "papirčkanja" :)).Dobro ti gre od rok.
Objemček

Tanja pravi ...

Vladuška, sem prepričana, da bo ta sprememba zelo dobro vplivala na tvojo kreativnost, zato le veselo na pot.

Sonja pravi ...

Luštna stenska poslikava, šablone so super.
Pri potovanjih pa imam tudi sama vedno mešane občutke. Po eni strani se veselim, po drugi pa vem, da si bom zelo kmalu želela domov in odštevala dneve do povratka. Upam, da te čudovita pokrajina in ustvarjalno zapravljanje dovolj zamotita, da ti ne bo hudo.
Te bom pa pogrešala, čeprav te samo takole "virtualno" poznam.

Maja pravi ...

Jaz te povsem razumem, ker tudi sama ne maram sprememb. Čeprav rada potujem je najlepše priti domov!
Ampak, kot si že rekla odhajata oba. Irska je lepa dežela, ki bo začarala tebe in tvoje fotografsko oko. Polna inspiracij, zgodovine, čudovite narave, pisanih vrat in pravljičnih hišic. Naravnost zate. Ko boš enkrat tam in bo odhod, ki je zame najtežji, že za tabo, boš gotovo uživala in padla noter! Zajemi s polno roko!

Saša pravi ...

Tale luštna šablona bo lepo popestrila steno... glede tvojega odhoda na Irsko pa vem, da se je s težkim srcem odpraviti od doma, ampak na koncu pa ti sigurno ne bo žal, boš videla ;) Irska je čudovita dežela in ob pogledu na to krasno naravo človeka kar omami :) Srečno!

Helena pravi ...

Joj, za tri mesece?? Ne znam si predstavljati, da bi sama morala zapustiti dom za tako dolgo. Ker gresta oba, je malo lažje, pa vseeno ... Verjamem, da se bosta imela lepo, uživala in se vrnila polna vtisov, ki jih boš delila z nami. Tega se zelo veselim! :)
Hm, zanima me: ti je šla barva s stene tam, kjer si imela prilepljeno šablono? Kotiček bo krasen. Že sedaj nakazuje, da bo prijetno.

Škorčica pravi ...

Verjamem, da bo čudovito, sploh, če bosta šla skupaj. Tri mesece konec koncev spet ni tako veliko.

Ja, saj vem - sebična sem :), ker si v glavi že rišem vse fotografije od tam in tvoje čudovite opise. :)

In kuhinja bo krasna!

Janja pravi ...

Irska je čudovita. Zagotovo boš tam našla veliko stvari, ki te prevzamejo. Čeprav je službena pot, uživajta v prostih uricah.
Stenska poslikava že sedaj izgleda dobro. Lp

Andreja pravi ...

O to pa je izkušnja, si predstavljam, da ti ni lahko. Ampak ker gresta oba, potem bi pa verjetno tudi jaz šla :-))
Želim ti, da gresta in da bosta uživala v prelepi naravi in ja, javi se nam s krasnimi fotkami, ki jih boš ti zagotovo naredila.
To, da ti je odstopil prostor za ustvarjalne drobtinice je pa takoooo lepooo in prav je, da že raziskuješ kje so dobre tovrstne trgovine. Tudi jaz bi :-))))
Čakam na končno poslikavo, obetavno zelo!!!

Suzana pravi ...

Te čisto razumem, da oklevaš, ker gre za tri mesece. Ker gresta oba, bo lažje. Najtežje bo verjetno pakiranje in odštevanje dnevov. ne pozabi s seboj vzeti beležke za ideje, ki se ti bodo porajale ta čas! Vmes pa le objavi kakšno fotko. Skoraj bi pozabila, rožca na steni je krasna! Kakšen je kaj občutek, ko zamenjaš majhno delovno površino za tako veliko?

namo pravi ...

O nč ne premišljuj,sam spakiraj.Sigurno boš poleg službe našla tud kej prostega časa in uživala,Pa še lepa slikca na steni se bo dobro posušila za nadaljno obdelavo:):):)

Creatissimo pravi ...

Pridna si, da takole prijateljem pa potem še sebi premalaš stene in jih dekoriraš. Meni so ljubše manjše šablone, a se jih zelo težko dobi..., pa itak imam zasedene stene, tako da se zaenkrat še nisem vrgla na dekoriranje sten na tak način.
Želim ti (vama) čudovite 3 mesece - sprememba vedno prav pride, da imaš potem še rajši tisto, kar te čaka doma. Sedaj, v dobi Skypa in ostale tehnologije je skoraj tako kot da boš z eno nogo doma, z eno pa na Irskem ;). Jaz bi se najbolj živcirala zaradi jezika, ker tako 'zavijajo', da sem jih komaj razumela.
Upam, da ti bo uspelo kaj blogat, ker bo drugače kar velika praznina, jaz sem pa že tako odvisna, da če te nekaj dni ni on-line, me že skrbi, če si ok ;).
Navdihov pa bo toliko, kolikor jih boš želela videti! Mene v tujini ne moti ne dež ne sneg ne burja ne... Ah, Vladka, še prehitro ti bo minil čas, boš videla!

VSE DOBRO pravi ...

Prvi odtisi kuhinjskega kotička so mi zelo všeč in čisto po moji meri, rada imam zeleno in rumeno in metuljčke ... no sedaj boš tako zverzirana s temi šablonami, da mogoče ponoviš vajo v našem brlogu :o)))

Priznati moram, da sem objavo prebrala 2 x, sploh glede tvojega trimesečnega odhoda ... vendar kot je napisala Moi, en, dva, tri in boš spet med nami - sicer se sedaj sliši tri mesece ogromno časa, vendar ti bodo nazadnje prehitro minili ... in dana ti je nova izkušnja in izziv v življenju in to z osebo, ki si jo zaklenila v svoje srce ...

Nam pa boš z razglednicami približala kraje in kotičke, ki nam niso dani, da jih vidimo s prostim očesom :o)))

Zdaj, ko sem ti to vse napisala, se je tudi vame naselilo veselje zate - zajemita to izkušnjo v življenju z veliko žlico ...

Vse, vse dobro ...

Odmevčica

Maja pravi ...

Ti kar zavidam potovanje na Irsko, pa čeprav bo službeno. Tudi sama si želim enkrat tja. Upam, da bosta imela čas tudi za izlete po čudoviti pokrajini in da boš s svojimi objavami tule na blogu tudi nam približala delček svoje izkušnje.

Tanja E. pravi ...

No tale stena bo gotovo fantastična, že zdaj je enkratno!!

Glede Irske pa ti želim, da se ti izteče tako, kot je zate najbolj prav. Ker je možnost, da gresta oba, je to enkratna priložnost, ki ti bo gotovo razširila obzorja na vseh področjih in gotovo boš iz izkušnje potegnila največ, kot zmoreš.
Vse dobro ti želim!! LP:)

MarikaGabez pravi ...

Ooo kako lepo steno boš imela.

Irska....
Kaj naj rečem. Te povsem razumem, da greš težko, ampak saj so tudi prednosti in skupaj bosta in Irska je tako lepa in ti boš posnela toliko lepih fotografij. In potem tisti fenomenalni občutek, ko se boš vračala nazaj domov.

Tika pravi ...

Juhej, se že veselim zate! Saj te razumem, ker sem tudi jaz bolj zapečkar in sem rada doma, vendar ko se spravim, mi nikoli ni žal. Žal mi je samo za zamujenimi priložnostmi, ko bi lahko šla, pa nisem... zato veselo na pot... se že veselim tvojih reportaž, saj veš skozi tvoj fotoaparat in tvojo pripoved bomo še ostale malo pokukale tja :)

Hali pravi ...

Bravo za Irsko, za nove izzive :-) Uf še dobro, d agresta oba. Mene tudi težko spraviš z našega dvorišča :-) hišni maček, kaj češ!
Prekrasen kotiček nastaja!

Andreja pravi ...

O krasen delovni izziv si dobila. Irska!! Juhej, tudi jaz bi. Irska je ustvarjalna tako da boš sigurno nabrala čuda novih izzivov in idej. Kuhinjski kot bo pa prav šik. Ja še kakšen metuljček bo res popestril. Izgleda imamo vsi neka srečanja s šablonami. Jaz se jih pa učim uporabljati na tekstilu.. mi je tudi všeč☺

Mojca pravi ...

jaaaaa, pravljice... z vonjem po zelenem... in s skrivnostnim pršenjem... prav veselim se jih!
uživaj... ustvarjaj, raziskuj in imej se nepozabno.

AllyRose pravi ...

Uživaj v tej čudoviti zeleni deželi še zame! Pa naredi kakšno fotoreportažo za na blog.
Lepo se imej!

Jana pravi ...

Pred odhodom v Bosno te je bilo majčkeno strah, ampak te je cela izkušnja nato obogatila in ohrabrila, ane? :) Prav tako te bo nedvomno tudi Irska. Če gresta oba, bo prehod še toliko lažji. Bo pa zato še veliko lepše priti nazaj.

Luštne rožice. :)

Čarobna hišica pravi ...

Krasna stena bo nastala ... Irska bo pa itak zakon ... ;o)

Bodeča Neža pravi ...

Hej Vladuška,

krasna mala rožica. Tole izgleda obetavno.

Malo treme in dvomov ne škodi preden se odpravimo na daljšo pot. Vsaj pri meni tako velja. Imam potem občutek, da sem premislila, kar je bilo treba premislit in če sem se odločila, je že prav tako. Tole glede doma in sajenja rožic pa mi je zelo znano. Moj dan izgleda tako: Jutranja kavica-vrt-služba-vrt. In nikjer ne bi bila rajši. Vsaj spomladi ne. Ampak saj Irska je tudi polna rožic. Mogoče pa dobiš navdih za nov vzorec, novo rožico na steni. Mogoče odkriješ kakšen zanimiv primerek, ki ga pri nas ni....

Pa srečno, varno pot obema!