sobota, 30. april 2011

Stara knjiga pesmi

V prostoru je bila tema, skoraj bi lahko rekli trda kot noč, če je le majhna drobcena svetilka ne bi kratila. Lučka je razsvetljevala košček skrivnostne knjige. Bila je odprta in lahko bi pokukali vanjo, če bi le imeli ključ od te temačne sobe. V resnici, če bi nekdo končno prižgal veliko luč, bi vsi spoznali, da soba v resnici ni temačna, ampak da v sebi skriva največji zaklad - stare knjige. Zgodbe premnogih rodov, ki so si večere krajšali s pripovedovanjem. Ali pa take, ki skrivajo ogromno znanja o rastlinah, živalih, zdravljenju in še čem. Pa take pustolovske, ki imajo narisane zemljevide. Kaj pa veš, mogoče je kje kakšen, ki kaže pot do zaklada.V resnici je ta soba zaklad. 
Pa še ene vrste knjiga je, v njej je polno pesmi in to je prav ta nad katero sveti drobna lučka. Stari mož jo je namreč pozabil vgasniti. Verjetno je bil že zaspan, ali pa je bil uročen od besed. Morda so ga pa razsvetlile in sploh ni opazil, da gori lučka. 
Moč pesmi. Zagotovo imajo pesmi veliko moč. Kadar smo žalostni poslušamo ali beremo žalostne pesmi. Kadar smo veseli, poslušamo ali beremo vesele pesmi itd. V njih iščemo svojo bolečino ali svoje veselje. Kot bi tisti trenutek bile napisane samo za nas. Pesem, ki pa je zapisana v stari knjigi pa ima še dodatno moč. V njenih platnicah, porumenelih straneh in vonju se skriva zgodovina in zgodbe vseh tistih, ki so kdaj to knjigo brali ali pa samo listali po njej. In prav zato kljub vsemu napredku in tehniki verjamem, da se bo dobra stara knjiga obdržala še lep čas. Noben e-book ne more nadomestiti šelestenja listov med prsti in krasnih fotografij natisnjenih na papir.
Pa  še nekaj dejstev: mini knjigica ima na odprtih straneh 2x sprintano isto pesem, našla sem jo  na tem blogu, kjer najdete mnogo vintage slikic in vam bodo zagotovo uporabne. Da pa ne boste mislile, da so ostali listi prazni, o ne, sem jih poštempljala :) Pa platnice tudi ne smejo manjkat.
Dodala sem še en venček, spleten iz vejice in posušenega resja. Nisem želela nič več. Samo okvirila sem še. Za podlago pa uporabila še kos obdelanega belega šeleshamerja, o čemer sem govorila na Ustvarjalni skrinji nasvetov.
Za konec pa še moj shabby chic kotiček, ki se nahaja v novem kuhinjskem kotičku. Kmalu vam ga pokažem v celoti, samo da dokončam še detajle.
Uživajte v podaljšanem vikendu in naj čas teče zelo zelo počasi, pa morda s kakšno dobro knjigo v roki. Uživajte!

23 komentarjev:

• ♥ Natali ♥ • pravi ...

tole čudovito besedilce in voščilnica sta mi prišli kot pikica na i za današnji dan. pravkar sem se vrnila z obiska arboretuma Volčji potok, kjer sem si kupila poleg nekaj rožic tudi KNJIGO.kupila knjigo, ki me je poklicala. in definitvno ne bodo knjige izumrle, dokler bom jaz živa, bodo knjige imele zvestega bralca.in prepričana sem, da nisem sama.

Biljana pravi ...

Saj ne vem kaj mi je bolj všeč tvoje ustvarjanje al tvoje fotografiranje, kapo dol za oboje:)

Helena pravi ...

S kakšnim užitkom sem prebrala zapisano in se "potopila" v krasne fotke nove mojstrovine.
Knjigeee ... Ljubezen, ki traja in traja :)
Shabby chic kotiček je mega. Komaj čakam, kako zgleda še preostali prostor.

Jana pravi ...

Želim si, da bi imela v lasti kakšno takšno pravo staro knjigo... ali pa starinski dnevnik napisan z gosjim peresom, ki je bil last mične gospodične. V njemu izpoveduje svojo ljubezen dopostavnega mladeniča, vednar jima je bila ljubezene onemogočena, vse dokler... Happy end! Ah ja, mogoče pa enkrat le dobim kaj takšnega v roke.

Tvoj shabby chic kotiček je UAU - noro dober! Čisto ti, kot te dojemam preko spremljanja bloga. :)

Andreja pravi ...

Ti postajš ne samo mojstrica papirčkanja, ampak tudi fotografiranja, pa mojstrica pisanja. Res si občudovanja vredna :-))
Tale današnja izvedba vsega prikazanega je zopet prekrasna, fantastična!
Lahko samo na široko gledam :-O)

MarikaGabez pravi ...

Se strinjam z Andrejo. Nenadrkriljiva mojstrica na mnogih področjih. Tole s knjigo pesmi me je spet povsem presenetilo, navdalo z vse polno čustev..... Čudovito VLadka!

Damjana Ž. pravi ...

Čudovito! Vedno sem očarana nad tvojimi stvaritvami in fotografiranjem.

Marna pravi ...

Tako kot so povedale že ostale; tvoji izdelki so fenomenalni, potem pa vse skupaj nastaviš tako posebno in v tem vzdušju poslikaš, da izdelek kar žari. Ima zgodbo!

Suzana pravi ...

Vsak tvoj izdelek spremlja čudovita zgodba. Knjige ne bodo izumrle, nas je kar nekaj takšnih, ki obožujmo šelestenje ob prebiranju. Tvoj kuhinjski kotiček bo pa po mojem zelo dodelan, vsaj po trenutno pokazanem je tako videti!

Mojca pravi ...

prekrasno...
ne, nič ne more izpodriniti Knjige... nič. ker ni nič, kar bi lahko nadomestilo čar...
izdelki pa itak - za dol past. za dol past!

Tanja E. pravi ...

Vladka, ponovno si naredila čudovit izdelek, tak z vsebino in čarom, ki ga sami po sebi oddajajo taki starinski listi knjige s prečudovito pisavo. Odlično paše v tvoj kotiček, komaj čakam, da vidim celoto! LP:)

Simona pravi ...

Ena samcata beseda mi hodi po glavi - prekrasno.

čarovnička pravi ...

romantično .. s tvojih pridihom ...))

Maja pravi ...

Ooo, kako lepo, vse od prve fotke do zadnje, izdelek brez primere, vsebina pa nam pisana na kožo!

Janja pravi ...

Super je. Vedno tako dovršeno in všečno. Lp

Tanc pravi ...

Knjige. Moja velika ljubezen, že skoraj obsedenost.
Ne samo v prikazani knjigici, tudi Tvoje besede so poezija.

VSE DOBRO pravi ...

Oh Vladuška kako kako je krasen ta tvoj dotik besed o knjigah in pesmih in izdelki prečudoviti - res je kar si napisala knjige imajo neverjetno in izjemno moč in so neskončne zveste prijateljice ...

Nekje sem prebrala, da bi na tistih najposebnejših morala biti nalepka: "pazi spreminjam življenje, ko me boš odložil ne boš več isti :o)))

Vse dobro ...

Tanja pravi ...

Vladuška, tvoje besede me ponesejo nekam daleč stran kjer je bil svet še fajn.

Andreja pravi ...

O kar videla sem šelesteče obleke, pero ki se namaka v črnilo in sramežljivo spogledovanje,.. Hm vidiš kakšno domišljijo uspeš pričarati s svojo umetnostjo. Prečudovito Vladka. Saj se že ponavljam ampak vedno znova presenetiš♥

Tina pravi ...

Prekrasno. Tole je izjemen dekor, narejen z velikim čutom. Venček pa je sploh zakon.

moi pravi ...

Tvoji posti so res paša za oči in dušo. Krasno besedilo in čudovite fotke, da o vsebini ne govorim. Res si prava mojstrica.
In kotiček je čudovit, komaj čakam, da ga vidim ;)

Kefa pravi ...

Čudovito..zelo sem uživala, ko sem brala post. Prelepa uokvirjena knjiga.

Papa Kefa***

aja...hvala za link. Sem presrečna :D

creatissimo pravi ...

Jaz tudi ne morem brez knjig, tistih, za prijet. Preveč dišijo, preveč so tople in tolažilne, da bi jih zamenjala za e-različice. Se ne da primerjat.
Najraje sem brskala po policah mojih dedkov in babic, kjer so komaj še stale skupaj starikave knjige... S tole objavo si me spomnila na prijetne občutke, ki so še vedno zasidrani globo v meni...
Hvala za polepšan dan! :)