sobota, 23. april 2011

Velikonočna jajčka in mamine dobrote

 Vesele, doživete, upanja polne in lepe Velikonočne praznike vam želim!

Ker mi ni uspelo narediti nobene čestitke, je tukaj nekaj fotografij letošnjih jajčk. Sem se počutila skoraj tako kot da bi delala čestitke, ko sem lepila vse te drobne naštancane motive. 
Lepilo je jedilno, narejeno iz moke in vode.

Pa še v zeleni in vijolični. Ta mini cekrčka sta delo Andreje Donko, meni sta tako zelo všeč :)
In še nekaj maminih dobrot.
Tako, zdaj pa hitim k žegnu.

19 komentarjev:

Alenka pravi ...

Naredila si čudovite pirhke!Čisto po tvoje in verjamem, da si uživala!
Mamine dobrote izgledajo zelo slastne!
Tebi in tvojim želim vesele praznike!

Helena pravi ...

Pirhi, dekoracija na fotkah, fotke in mamine mojstrske dobrote - vse super!
Želim ti lepo doživete praznike s tistimi, ki jih imaš rada!

• ♥ Natali ♥ • pravi ...

Težko sem pričakovala tvoje voščilnice oz. tvojih pirhov in res si me prijetno presenetila.Zanima me s čim si pobarvala zeleno jajce ( zgleda zelo eko oz. naravna barva).
tvoji mami pa svaka čast!!
tudi Andrejine slike sem si ogledala -zelo, zelo, zelo lepe. vidim,da se rada potepa po mojih koncih.
tudi tebi in tvojim najdražjim vesele in navdihnjene velikonočne praznike

MarikaGabez pravi ...

Tudi mene si presenetila. Ne vem zakaj sem pričakovala kaj drugega, kot to, da s svoje poti pa ne boš skrenila. Lepi pirhi. Takšne vidim prvič. In vse te dobrote.....združene skupaj s tvojim smislom postavitve fotografije.... čudovito.
Tudi tebi in tvojim lepe praznike. In ja, tudi jaz čutim podobno kot ti in razmišljam podobno (da mogoče premalo razumem) .... bližje mi je Božič in nekako bolj ga čutim. Ne samo jaz, vsi moji domači in bližnji.

petrovka pravi ...

Kako bi bilo lahko danes drugače. Pirhi kot čestitke, z mnogo malimi dodatki,točno taki, kot vse tvoje stvaritve. Mamine dobrote, pa dišijo do mene.
Tudi tebi lepe praznike.

Suzana pravi ...

Tudi pirhi imajo "čisto tvoj stil". Krasni so! Cekarčki so tudi meni zelo ljubki. Tvoji mami pa globok poklon za krasne dobrote.
Tudi ti uživaj v praznikih.

Andreja pravi ...

Vse si nam spet prikazala takooo lepo!
Pirhki pa so nekaj posebnega in čisto tvoji, skratka krasni :-))
Tudi tebi lepe in predvsem mirne praznike!

Tanja E. pravi ...

Vladka, tudi tebi in tvojim želim enako! Pirhom pa sem se prav nasmejala, ja kakšni pa naj bodo drugačni tvoji! Čestitke tudi celi objavi, kar diši iz nje... mame pa res znajo, ane, tole z dobrotami! LP:))

Maja pravi ...

Lepa objava, pirhi pa povsem unikatni, povsem tvoji :) Vse lepo in dobro tebi in tvojim.

Goga pravi ...

No, mene pa nisi presenetila, zakaj? Zato, ker je na tvojem blogu vedno vse na pravem mestu in ob pravem času. Čudovita jajčka si naredila in mamine dobrote res vabijo,zato sem v skušnjavi, naj že nocoj načnem potico, ki vabi ??

Creatissimo pravi ...

Tudi jaz ti želim lepe in prijetne praznike v družbi najdražjih.
Izvirne pirhe si si omislila, seveda v tvojem stilu. Lepo!
Mmmm, in a niso mame najboljše? :) Slastno!

VSE DOBRO pravi ...

Čudovite fotografije in oh kako domiselno si okrasila pirhe :o))) In mamine dobrote so zlata vredne veš ... cerkrčka sta pa prava cukra ...

Vse lepo in dobro naj objema tudi vas ...

Tika pravi ...

Čudoviti pirhi v tvojem enkratnem stilu!
Lepe praznike!

Simona pravi ...

Krasne pirhe si naredila. Ideja z domačim lepilom je super. Kako se je ni kdo že prej domislil.
Mirne praznične dni tudi tebi in tvojim.

Saša pravi ...

Čeprav malo pozno pa vseeno... tudi tebi želim lepe velikonočne praznike, oziroma bolj preostanek tega dneva :) Pirhi pa so res posebni in zelo luštni!

Nella pravi ...

Zelo lepe in domiselne pisanke. Tudi potička kar vabi :) Malo pozno, pa vseeno, lepe praznike!

Marija - Marička pravi ...

Upam, da si imela prijetno praznovanje s svojimi dragimi. Čudovite dobrote; od jajč do maminih mojstrovin... pa cekarčka sta res mega simpatična.

Hali pravi ...

Prekrasni pirhi..in mamine dobrote...mhmhm ja te so res nekaj najboljšega...

Anonimni pravi ...

Luškani pirhi.
Na mojem blogu te čaka nagrada.